Vespa-Ciao.NL
:: Zeebodem`s Citta White/Purple

Home Forums Perso’s Projecten Zeebodem`s Citta White/Purple

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 489)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Dat ziet er weer lekker fris uit en hij klonk op de filmpjes van de Glazen stad toer ook spat zuiver:thumb

Waarom?

Weer lekker bezig geweest Evert!

Mooi dat je het schroefdraad weer gefixt hebt, prima oplossing zo:thumb
        Begrijp alleen je keus niet helemaal, waarom weer deze cilinder? Jij hebt toch geld zat om voor die paar tientjes extra een Pinasco te kopen:p Gaat veeel langer mee dus reken uit je winst..

Zeebodem.
        Topic starter

Thnx voor de reply’s jongens.!

@Max,ik vindt het gewoon een lekkere cilinder.Dit is de 4e die ik nu heb 😀 En een Pina heb ik ook wel liggen,dus ik kan altijd wat klooien 😉

Martino
          Moderator

Ik vind het juist wel wat hebben dat je met een Malossi rijdt. Weer eens wat anders en je eigen plan. Standaard onbewerkt zit er ook nauwelijks verschil in prestaties en wat de Malossi goedkoper is slijt hij dan misschien net even sneller. Je hebt nu ook je eigen dremeltool betekent dit dat je het poortje zelf ook gaat bewerken?

lightlord
            Donateur

Mooi dat de cita weer in top conditie is :thumb

Je ware pubertijd duurt je leven lang
              Lightlord's Dizzy/Gypsi

Zeebodem.
              Topic starter

Bedankt Martino en Lightlord.

Ja ik wou het wel gaan proberen Martino….Ik heb mijn oude Malo nog liggen welke door Max een keer is gedaan,dus ik heb een voorbeeld liggen.
                Ik heb me hier eigenlijk nooit mee bezig gehouden….dus zal eerst eens wat gaan oefenen op wat oude standaard cilindertjes die ik nog wel heb liggen.

speedbuxy
                Bijdrager

Weet zeker dat dit jou prima afgaat Evert:thumb
                  Want een heliciol of de extra bevestiging bij het evo membraan maken is meer werk, en dat ging je ook prima af.

Florian
                  Moderator

Mooi werk weer!

Cilinder bewerken hoeft geen rocket science te zijn. Voor een uitlaatpoort ik enkel maar een (verlengde) schuurrol. Zeker bij een piaggio cilinder ben je wel eeuwen bezig om het kanaal op te ruimen. Ik raad je wel aan om een mond/neuskap te dragen. Ik deed het voorheen altijd zonder, maar dagen daarna snuit/hoest je nog stukken slijpsel uit. Niet echt bevorderlijk voor je gezondheid:D

Zeebodem.
                    Topic starter

Bedankt Speedbuxy en Florian.

Ook hier weer wat nieuw speelgoed…

Een reedvalve carter.
                      Ik heb er nooit een eerder gehad,ook vroeger niet.Ik ben dus zeer benieuwd hoe me dit gaat bevallen.
                      Om weer terug te komen op het dremel verhaal…..
                      Ik kan meteen mijn lol op,zoals aan de zwart ingekleurde vlakken te zien is.Deze poorten zijn uiteraard van de Malossi 46,5.
                      Ik zal de voortgang updaten 🙂

Martino
                      Moderator

Een nieuw Malossi RV carter. Hopelijk heb jij er geluk mee en lopen de lagers niet vast etc. Maar heb je nou serieus ook de complete carbkit erbij gekocht? Die krengen zijn toch eigenlijk overpriced en goedkoper zelf een carbje aan te passen? Voor de foto ziet al dat Malossi er in ieder geval wel leuk uit.

Zal eerst nog wel even hakken en zagen worden voor je. Uiteraard een Malossi cilinder waar je volgens mij behoorlijk fan bent van geworden. Gaat deze cilinder bewerkt worden?

VespaAvanti
                        Donateur

Dat ziet er weer veelbelovend uit Evert!
                          Ben benieuwd naar de foto’s van het carters bewerken als het zo ver is:thumb

Wilk1985
                          Moderator

Mooie aanwinst Evert, ik ga dit weer met plezier volgen! Heb nog eens terug zitten kijken wat jij met die uitlaten doet, echt niet normaal netjes!!

Daan777
                            Moderator

Heb je die 19mm carb voor reedvalve bij JMPB besteld?

Citta-ciao
                              Donateur

Lekkere aanwinsten weer, geld zat in dat Lelystad!:lol

Lennaert
                                Sleutelbeheerder

Daan777 :
                                  Heb je die 19mm carb voor reedvalve bij JMPB besteld?

Nee alles kwam via mij uit Italy Daan.

@Zeebodem,

Ben benieuwd en had stiekem toch wel wat meer foto’s verwacht van je weekend sleutelen!
                                  Of was het een weekend inkleuren geworden ;)?

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 489)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.