- Dit onderwerp bevat 488 reacties, 84 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 7 maanden geleden door Nick Middendorp.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 juni 2012 om 11:14 #465103
Tof evert 😉 Weer een mooi vers projectje!
13 juni 2012 om 09:22 #455908
Rick.Suc6 met je nieuwe project, maar waar zijn de treeplanken?;)
13 juni 2012 om 15:35 #455954Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties jongens..!!
Ben al een beetje aan het brainstormen over een eventuele kleuren combo en setup….@Rick.
die zaten er wel bij,maar dat waren zelf gemaakte van traanplaat:o kortom….super lelijk.
Ik heb dadelijk toch een compleet nieuwe kappen set nodig.15 augustus 2012 om 15:49 #462678Zo……hier weer even een updatje…aangezien ik nog steeds niets met het nieuwe projectje gedaan heb.
Ik heb de boel weer even in orde gemaakt voor de Bonnefooitour aankomende zaterdag.ik heb de malossi46,5 weer verwisseld met de opgepoetste Pinasco 46MM.Ook ik had deze cilinder heel vlug gaar gedraaid door de “glimende”zuigerveren te gebruiken.
Al met al viel de schade gelukkig mee en kon ik de zuiger met een schuurpapiertje weer netjes krijgen.De cilinderwand zelf heb ik heel voorzichtig met een schuur rolletje op de dremel weer mooi glad gekregen.
En met een setje zwarte zuigerveren was het feest weer compleet…..waarvoor nog dank aan Speedbuxy
Verder heb ik het luchtfilter eraf gehaald en het bij behorende kelkje op de carbrateur gedraaid.Ook heb ik de gele drukveer in de achterkoppeling vervangen voor een rooie.
En waar ik nog het vrolijkst van wordt…..is mijn Leo vinci SP.
Wat een genot zeg,dit uitlaatje
Ik had hem vorige week overgenomen van een oude bekende hier uit Lelystad 🙂 Even gestraald en een zwart lakje er over heen en gaan met die banaan weer.
Heerlijk lekker stil….en ik sta werklijkwaar te kijken van de prestaties van het pijpje 😮Omdat ik de boel aardig aan het veranderen ben geweest moest ik meteen van 4,6 naar 7.0 gram rolletjes haha.Hij is nu aardig afgesteld en rijd fijn.

15 augustus 2012 om 15:53 #462865ligt het aan mij of ligt de leo sp wel erg laag bij de achterband?
maar in iedergeval, ziet er weer top uit 😉
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.15 augustus 2012 om 16:00 #462866Klopt inderdaad ja….hij is erg laag.
Nu ik zo het filmpje kijk btw klinkt het wel of ik weer 1 stapje lichter kan met rolletjes 😀15 augustus 2012 om 16:08 #462720Sp is zeker een lekker pijpje

Je moet hem alleen nog wel even wat hoger hangen want dit is geen gezicht:lol
En rollen zou ik zo laten de sp houd wel van laagtoerig.15 augustus 2012 om 16:11 #453354Ik zal er even gaatje hoger bij in boren inderdaad haha 😉
15 augustus 2012 om 19:48 #462864Lekker bezig jonge

Alleen de SP vind ik wat minder eerlijk gezegd, hij is veel te lang. Ik zou opzoek gaan naar een Leo SP Ciao model, deze zou veel mooier staan.Voor zondag lekker de Racing eronder schroeven:D
Trouwens al wat plannen gesmeed voor je nieuwe Citta?
15 augustus 2012 om 22:15 #462909Je hoort idd nog wel iets teveel de toeren klimmen, maar waarom gekozen voor de rode drukveer. Voldeed een gele niet op jou setup?
@ Florian; Dit is al een Ciao versie.
16 augustus 2012 om 07:40 #462763Kun je nog wel fatsoenlijk bochten naar rechts nemen?
16 augustus 2012 om 09:03 #462807Thnx voor de reply`s boys..
Ik had met de gele drukveer dat hij aardig vlug insloeg waardoor ik eigenlijk vrij weinig “vrijloop” had.Nu met de rode drukveer pakt hij net even wat meer toeren voor het wegtrekken en drukt hij mijn snaar weer mooi naar buiten.Deze bleef met d gele drukveer nog wel eens klemmen.
Maar dit probleemzou overigens ook kunnen komen omdat ik nooit originele Malossi snaren gebruik 😉En en bochtje naar rechts is inderdaad even goed uitkijken hahah 😉
Ik heb de accuboor hier naast me liggen en hang hemzo dadelijkeven wat hoger.Hij kwam namelijk ook onder een Citta vandaan en heb hem zo weer geplaatst zonder er iets aan te corrigeren….wat ikdus nu wel even ga doen 😉17 augustus 2012 om 09:12 #485819Nou….leuke uitlaat die SP….voor in de stad.
Het komt op mij over of hij hem toch wat inhoud.Het lijkt net of hij de power van het simoblok niet lekker kwijt kan ofzo..
Ik was vanochtend op de brom naar het werkgegaan….maar na 10 min lekker planken rook ik ineens een brandluchtje.
Zie ik ineens allemaal rook uit de uitlaat komen…net of het demper materiaal binnenin lag te smeulen ofzo..hij is ook meteen verkleurd 🙁Ik verwacht vandaag of morgen nog een Gianelli Mega…eens kijken hoe hij het daarop doet,en anders hang in de Simo Racing er weer onder 🙂
Ik had hem nog wel even hoger op gehangen..

Aardig heet geweest:o
17 augustus 2012 om 09:23 #485564Dit ziet er sowieso al een stuk beter uit

Maar inderdaad een Mega is ook redelijk stil en die staat ook zeer netjes.17 augustus 2012 om 10:13 #485648Heb je de snelheid ook gemeten toevallig, ben wel benieuwd wat jou setup haalt met de SP?
Bij mij ging de 46 pina op evo carters met SP maar 81 km/u gps…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.