- Dit onderwerp bevat 488 reacties, 84 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 7 maanden geleden door Nick Middendorp.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 maart 2012 om 20:59 #467562
Dat ziete r zeker lekker uit ja.

Tot 8 april? 😀
27 maart 2012 om 21:20 #490898Ziet er weer lekker uit Evert ;)!
28 maart 2012 om 10:33 #488037Bedankt allemaal voor jullie reacties dude`s

@Stephnan,
Jij had de juiste veren er bij,heb het met Andree overlegd 😉Ik zal even kijken of ik vanmiddag misschien een filmpje kan maken.
28 maart 2012 om 11:00 #488120Ziet er weer fris uit
Die kan er weer tegenaan komend seizoen 🙂28 maart 2012 om 11:16 #487607
Waarom?Lekker bezig hoor
Hopelijk laat de Pina black nu ook iets meer toeren toe dan de Malossi 46,5 waar je meer reed. Blijf het toch raar vinden aangezien Bas hier met gemak 95km haald met de malossi 46,5 en ook prima toeren toelaat. Zowiezo moet dit nu gaan werken
Oh ja.. draai nauw die kelk op je carb! Had het je al gezegd maar dit scheelt gewoon een half pk en pakt hieroor veel mooier op
28 maart 2012 om 11:34 #466224Strak hoor!
10 juni 2012 om 20:39 #469458Inmiddels had ik de Pinasco alweer in puin liggen….
Toch verkeerde veren..tenminste..1 verkeerde veer.Nu ze gewerkt hebben zegmaar,kun je het goed zien.1 veer is echt glimmend geworden,de andere is echt donker,en glimt niet.
Gelukkig had ik het op tijd in de gaten en valt de schade mee.Zuiger mankeerde eigenlijk niets,maar de cilinder was helemaal bekrast aan de onderkant.Inmiddels heb ik deze weer zo glad als een baby huidje geschuurd en heb ik dankzij speedbuxy eerdaags een setje originele veren in handen 🙂
Een dag voor de Flevo tour kwam ik hier achter,dus ik heb toen n og vlug omgewissed met de Malossi 46,5.Morgen zal ik nog even wat plaatjes posten van de Pinasco cilinder.
Verder ga ik ook aan een nieuw projectje werken,maar daar over morgen meer 😉En oja…ik heb vandaag even een klein stukje gereden en gefilmd met mijn nieuwe camera

Dat gaat even een stuk aangenamer qua beeld kwaliteit en veiligheid,want filmen met een hand aan het stuur en met in de andere de camera is ook niet alles…10 juni 2012 om 21:25 #464751Mooi beeld Evert
Is inderdaad veel veiliger en je bent de trilling kwijt. Benieuwd naar je projectje 😉10 juni 2012 om 23:05 #464754Kijk das stukken beter en vooral ook veiliger

En met deze stereo sound moet ik meteen opmerken dat de gewichtjes wel wat zwaar zijn of niet?11 juni 2012 om 05:18 #469457Thnx guys 🙂
Andree heeft scherpe oren inderdaad hahah 😉 ze zitten inderdaad wat zwaar,hij toert niet heel erg door 😉11 juni 2012 om 13:24 #465767ff offtopic, een hele fijne camera die sx40, superbeeld, ik ben er ook happy mee 😀 leuk om lelystad weer eens te zien, is dat ook waar ze dat bio ijs maken waar je langs sgeurde =)
11 juni 2012 om 17:56 #466157Ja ik ben er ook echt super blij mee

En dat klopt inderdaad ja,dat is dat syuk langs het kanaal bij de Zuivel boerderij 😉 Die staat er alleen nu niet meer,ze hebben hem gesloopt.Er staat nu nieuwbouw…Zoals ik had gezegd wil ik graag aan een nieuw projectje beginnen.Deze citta is eigenlijk van mijn vrouwtje zoals de meesten wel zullen weten.Zelfs de kleuren zijn haar ding….ik heb me alleen met de tijd helemaal laten gaan toen ik besmet begon te raken met het vespa virus 😀
Inmiddels durft moeders bijna niet meer te rijden op “haar” monstertje hahah…terwijl ze dit wel eens wil natuurlijk 😉Vandaar dat ik heb besloten om de paars witte Citta terug te bouwen naar een wat kalmer cruisertje voor vrouwlief,en mezlef een neiuw projectje te doen.
Onder de paars witte zal weer gewoon een Speedengine komen met variootje,want ze houd wel van door rijden,maar niet van dat zwaar opgevoerde.Ik heb dus vandaag van een collega van mij een Citta met kenteken overgenomen voor een vrienden prijsje

Hij wou er een projectje mee beginnen,maar daar is niets van gekomen…hij heeft nog een Citta en een Ciao.. 😉
Ik zal met de tijd deze perso afronden en een neiuwe starten voor de nieuwe Citta..
Ik heb nog werkelijk geen flauw idee over kleuren combo,s of andere toeters en bellen,maar dat zal met de tijd zeker komen.Dit jaar rijd ik gewoon uit met de Citta zoals iedereen die nu kent,en in de winter ga ik van start met de nieuwe.
11 juni 2012 om 17:58 #464259Hey Evert jonge, dat zijn erg mooie plannen

Ben erg benieuwd wat je van deze Citta gaat maken
11 juni 2012 om 18:15 #465985
Waarom?Zeer mooie aanwinsten Evert8)
Succes met je nieuwe project en ben benieuwd wat je er van gaat maken
11 juni 2012 om 22:06 #466727Jij zit aankomende winter wel weer gedekt qua sleutel project zie ik wel

Gaat vast wel weer iets moois worden
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.