- Dit onderwerp bevat 488 reacties, 84 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 7 maanden geleden door Nick Middendorp.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 juni 2011 om 12:27 #487858
Nice hoor Evert! Leuk dat er meer mensen met de 3taps rijden. Is mooi om de prestaties onderling te kunnen vergelijken! Uiteraard benieuwd hoe jouw blok gaat presteren;)
24 juni 2011 om 12:31 #487859Sopper de sop sop 🙂
24 juni 2011 om 12:35 #487861Bedankt allemaal voor jullie reply’s Vespa vrienden

@Mike,
Hij ging wel hard zat…..maarrrrr
Het kan altijd harder natuurlijk.En dit blokje heb ik altijd al willen hebben,en nu deed de kans zich voor.Was alleen jammer dat hij niet helemaal compleet was.24 juni 2011 om 14:21 #487863past dat blokje zo maar onder de citta brug ? wel een heel dik blok
24 juni 2011 om 16:49 #487865Dat is een ubergeil blokje Evert

Ik moet met de d’Olle Grieze tour maar even een rondje doen:D:D24 juni 2011 om 17:42 #487868geef mij!
24 juni 2011 om 19:36 #487871Leuk blok Evert, dat gaat ZIEK blazen!
Ik ga de F1 Rit ook rijden met Simoblok dus dat word leuk racen:D24 juni 2011 om 23:23 #487681VespaAvanti :
dus dat word leuk racen:DAls je een simo 3taps blokje hebt wel

Maar als je de 4taps bedoeld is daar weinig racen aan voor evert of voor mij.25 juni 2011 om 00:13 #487877Racen is Racen! Ik verklap nog niks:D:lol
25 juni 2011 om 00:19 #487878Als je op de 4taps doeld vind ik dat juist verneuken van de racejes die we altijd hebben.
Want das het leuke aan vespa ze zijn op top na genoeg altijd allemaal even snel en dan allemaal er plat op om proberen die extra km,s te pakken maakt het voor mij racen
Niet simpel een heel ander type blok pakken.
Dus als je op de 4taps doeld noem ik je laf:pest:D25 juni 2011 om 00:38 #487879Eerst zit iedereen te zeuren waneer ik dat blok eens onder z’n stoflaag vandaan trek, en dan wil ik hem eens onder de brum hangen en dan is het ook niet goed:con
Of ben je gewoon jaloers dat je er zelf nog steeds geen hebt kunnen bemachtigen Andree, of is het je rug die die snelheden niet meer aankan waardoor je nog steeds niet begonnen bent aan je project met 4-taps?:no
Elke keer is het weer niet goed, dan ben ik weer te licht, dan monteer ik weer een te snel blok, je kan het gewoon niet hebben als ik sneller ben, geef maar toe!:P
Je zou eigenlijk zwaar enthousiast moeten zijn dat er EINDELIJK eens iemand een tour wil gaan rijden met Simo 4-taps, benieuwd naar de mogelijke snelheden die nog nooit iemand eerder op een tour gereden heeft, maar nee hoor, meneer Andree vind het weer laf :haha
Eigenlijk ben jij hier de laffe gast, bang om ingehaald te worden met een snelheidsverschil van MINIMAAL 25 km/h:pest:D25 juni 2011 om 00:53 #487880Ik heb al veel eerder aangeven en ook tegen jou dat ik niet meer een 4taps op het oog heb om mee te gaan toeren.
(alleen voor m,n stads ritjes zal er ooit wel eens 1 komen, maar ook dat staat niet hoog op het lijstje)Voor toeren hebben 3taps blokje mij genoeg potentie die halen ook al een goeie 90 tm 100km en das mij hard zat op een vespa

(ook dit heb ik je volgens mij al wel eens verteld en anders andere personen)Maargoed ik heb er niks op tegen dat je dat blok er onder hangt ofzo, maar doe het dan op een meeting of andere reguliere rit en niet bij een race ritje die we houden.
Daar krijg ik de smaak van een kreidler bij een solex ritje van in de mond.
(en je zou het zelf ook niet eens moeten willen, want what,s the fun in that als je geen racejes hebt op een race toer:?)En de rest ga ik niet op in ik ben al tijden langzamer dan jou wat een keuze is die ik zelf maak omdat de poeli verhouding te licht is.
Als ik dit echt z,on probleem had gevonden dan had ik dit al lang opgelost, maar moet zeggen dat ik het zo wel lekker vind rijden
(zal as zondag niet anders wezen bv
)(ondanks ons msn contact heb ik hem toch nog even wat aangepast hoor:D)
Ik wil hier trouwens nog wel even op quoten dat je via de msn zei je simo 4taps eronder te hangen omdat je anders bang was de langzaamste te zijn.
VespaAvanti :
je kan het gewoon niet hebben als ik sneller ben, geef maar toe!:P
Eigenlijk ben jij hier de laffe gast, bang om ingehaald te worden.:D:D
25 juni 2011 om 08:43 #487881topic vervuilers !! Heerlijk een 4 taps om mee te toeren !! wil ik oook !
Heb evert gisteren ook al gepmd dat ie het gewoon mag verwijderen ik wou dat zelf al doen gezien stephan en ik via de msn verder zijn gegaan.
Maar stephan zag hier nog waarde in ofzo:DStelletje wijfies 😀
26 juni 2011 om 09:19 #487905Kom, kom… Weer on topic 😀
Zeebodem, prachtig! Had weer een tijdje ivm examens enzo velen perso’s die ik volg, waaronder ook de jouwe, dat weet je wel al, niet meer gevolg..
Nu weer wel 😀
Keep up the good work he!! 😉27 juni 2011 om 11:39 #487942Jongens…allemaal bedankt voor jullie fijne reacties..!!
Ook een mooi stukje off inderdaad..:D Ik stoor me er niet zo aan hoor 😉Vanavond heb ik de tijd waarschijnlijk,om eens even lekker te gaan sleutelen:)
Ik houd jullie op de hoogte. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.