Vespa-Ciao.NL
:: Zeebodem`s Citta White/Purple

Home Forums Perso’s Projecten Zeebodem`s Citta White/Purple

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 489)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Donateur

Goed te horen dat het blokje weer goed loopt 🙂

Zeebodem.
      Topic starter

Bij deze nog even mijn filmpje:D
        Het was er van de week niet meer van gekomen..

Gelukkig loopt hij weer lekker soepeltjes,en zit er een leuke power in.Ik heb hem nog niet helemaal vol open gehad,maar hij trekt hem lekker door.
        In de vario nu een mixje van 4,6 en 5,2 gram rolletjes..
        Nog even wat kilometers een beetje kalm aan doen,en dan kan hij weer voluit knallen..!!

niceVespa
        Bijdrager

wat een monster!! 😉

GTZ NV

speedbuxy
          Bijdrager

Hoor weer nice evert:thumb
            Trouwens een tipje mixen van verschillende gewichten is niet echt goed.
            Weet niet meer waarom presies, maar deed het vroeger zelf ook totdat ik met het scooter sprinten in aanraking kwam en me daar verteld werd door zowel freddy van koopmans tuning als door marco van xsh tuning dat het niet echt goed is.

Docs
            Donateur

Klinkt weer lekker 8) Door dit soort filmpjes krijg ik steeds meer zin om zelf ook weer te toeren :):)

ChrisNL
              Bijdrager

loopt netjes man 🙂 zo maar dat lager 😮 kom je nog vrij goed weg zeg maar.

Zeebodem.
                Topic starter

Bedankt voor jullie rfeacties mannen:thumb
                  Ik ben ook echt super blij dat hij weer netjes loopt.Enkel dat “geknetter” op lagere touren of half gas…..
                  Dat komt echt door de CP-VV,dat weet ik zeker,want toen ik met frank zijn blok reed,deed die precies hetzelfde namelijk;)

Vanmiddag ben ik even druk met andere zaken,maar als ik thuis ben en ik heb nog tijd,ga ik zeker nog even verder inrijden.
                  Ik zal hem dan eens even opentrekken icm met GPS..

El Citta
                  Donateur

Dat geknetter kan door een onjuiste elektrode afstand komen van je bougie. Heb je deze op 0,5mm gezet? Ik heb geen problemen met de cp-vv op het evo blok. Hij loopt verder prima man:thumb

Zeebodem.
                    Topic starter

Hij staat inderdaad op 0,5mm….
                      Volgens mij moet hij nog een klein stukje verder naar mekaar toe dan.

Tonni
                      Moderator

Komt gewoon door die kut EVO van je…:D Maar zonder gekheid, je kan eens een andere gasnaald proberen. Welke naald zit er bij jou in?
                        Als het een spitse naald is (W7, W9) dan kan je eens een stompe naald proberen. Anders kun je (afhankelijk van je huidige bougiekleur en afstelling natuurlijk) misschien 1 nummertje lager in de sproeier gaan en dan ook je luchtschroef iets minder ver open zetten.
                        Derde optie is een maatje kleinere luchtmengsproeier halen (tenzij je een 50 hebt dan zou dat al goed moeten zijn.)
                        Vierde optie is je gassschuif. Je hebt misschien een 40 graden en dan zou je terug kunnen gaan naar een 30 graden.

Vijfde optie is er mee leren leven..:con

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Frank80cc
                        Donateur

6de optie vol gas tot hij ooit vast loopt 😀

virgil
                          Donateur

Loopt lekker maar je rijdt wel hardt volgens mij voor nieuwe cilinder of zie ik dat verkeerd:D

Mooie citta met mooi blokje dat zeker wel:thumb

Zeebodem.
                            Topic starter

@ Tonnie,
                              Ik heb nu gasnaald W12.Mijn bougie kleur is mooi volgens het boekje,maar ik kan wellicht eens een een sproeirtje zakken;)
                              Welke maat luchtmeng sproeier ik heb,en welke hoek gaschuif zou ik zo niet weten..:? Zal ik ook eens naar kijken;)
                              Optie 5 is prima hoor,hij loopt ook gewoon goed als ik optie 6 van Frank aanhoud:D:D

@Virgil,
                              …Je weet wel hoe dat gaat:D
                              Thnx voor je reply:thumb

Ik heb zojuist nog even een stukje gereden,met de camera van mijn broertje.
                              Even een stukje filmen `ala Speedbuxy style dus:D

Lekkere zware gewichten nog even,ivm het inrijden.Hij loopt echt sloom zo:D
                              Goed,hier het filmpje…een stukje Lelystad;)

Javad
                              Donateur

Zeebodem FM :
                                Optie 5 is prima hoor,hij loopt ook gewoon goed als ik optie 6 van Frank aanhoud:D:D

=)

Netjes lage toeren draaien met zo’n setup met membramen blijft een uitdaging volgens mij, wel jammer dat dat bijna niet mogelijk is.
                                Alsnog wil ik ook graag een RV aanschaffen.

Dikke snelheid haal je ook met je setupje Zeebodem.

Wat voor vertanding heb je, Malossi?

<3 Thunderstone
                                Check mijn perso!

Zeebodem.
                                Topic starter

Hey Javad,thnx man:thumb
                                  Een RV is ook echt dik,die staat ook zeker weten nog op mijn verlang lijsteje 😉
                                  Ik heb inderdaad de malossi vertanding.

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 489)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.