- Dit onderwerp bevat 488 reacties, 84 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 7 maanden geleden door Nick Middendorp.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 maart 2011 om 18:03 #485404
Hey man bedankt voor de moeite en voor de foto’s!
Niet slecht bedoeld, maar misschien wordt het ook eens tijd je CC op te knappen 😀
EDIT: hoeveel kilometertjes heeft je vorige Malossi 46,5 eropzitten?
@Cittaklaas.
Ik heb echt veel met die Malossi 46,5 gereden…dikke 1500km ofzo…misschien nog wel iets meer.31 maart 2011 om 18:12 #485406Netjes 8) Ziet er weer goed uit 🙂
31 maart 2011 om 18:39 #485408Bedankt voor jullie reply`s mannen

Die proma cc zag er een jaartje geleden ook hartstikke mooi uit=)hahah….een pagina of 2 terug staan wel pica`s ervan;)Ben vandaag helaas niet meer met het brommertje bezig geweest vanwege het slechte weer.
Heb haar net gisteren helemaal gewassen haha;)
Misschien morgen uit het werk nog even.Zaterdag sowieso een flink stuk rijden samen met vriend frank80CC
31 maart 2011 om 20:05 #459243goed bezig weer everd zal je zondag wel zien neem ik aan bij de Midden Nederland toer
3 april 2011 om 11:00 #4854621500km is toch absoluut niet veel als je het mij vraagt?
Voor de prijs zou dat toch wel minstens het dubbele mee mogen gaan?Of is dit gewoon omdat het Malossi is?
4 april 2011 om 19:45 #485530Hij zal wel een stuk meer gelopen hebben hoor,ik had hem al 2e hands.
En weer even een updatetje…
Zoals sommigen misschien al wisten,en anderen nog niet….heeft mijn gereviceerde blokje niet lang gelopen.
Toen ik zaterdagochtend een stukje in de buurt reed,begon hij ineens heel erg te tikken en erg “rauw” te lopen.
Mooi balen dus….ik had wel mijn bedenkingen bij de kunstofkooi lagers….Vandaag heb ik het blokje even losgehaald,en ik schrok me lam.Ik kon de krukas al lichtjes bewegen in het kleine carterhelft..:o
DIT trof ik aan bij het openen van mijn carter.Ten minste…ik was al een klein stukje tegen gekomen bij het verwijderen van het menbraan plaatje..:o

Ik was eerst bang dat de lagerpassing naar zijn grootje zou zijn..maar dit was gelukkig niet het geval:)
Ik heb alles nagemeten met de schuifmaat,en alles was nog goed gelukkig.
Hij heeft gewoon de hele kunstofkooi naar zijn grootje gedraaid:?Ik heb de boel inmiddels voorzien van normale C3 lagertjes,en ben er zojuist mee klaar.
Blokje loopt net zo netjes nu…
Ik heb net even een klein rondje gereden,maar het was al te donker om og een filmpje te schieten.Die komt morgen wel even;)4 april 2011 om 19:51 #485532
Spulleke!Heb je dan maar weer geluk Evert,
Anders was het een duur grapje geworden ofniet?:(4 april 2011 om 20:07 #485535sow mazzelpik! geen schade aan de cil. ?
4 april 2011 om 20:09 #485537OMG
Dat is idd mazzel hebben als er verder niks stuk gelopen is.
Snel weer de andere lagertjes erin.
4 april 2011 om 20:10 #485539Heeft je cilinder dan geen schade opgelopen door rondvliegend gruis?
En is er nou veel verschil te merken tussen dit blok en het geleende blok van Frank op jou Citta?
4 april 2011 om 20:12 #485540Ziet er idd heftig uit! Gelukkig niets beschadigt zelfs (als ik de foto’s zo bekijk). Zit allemaal wel mee Evert.
4 april 2011 om 20:31 #485542
Waarom?Dat is idd niet zo mooi en ook zeer vreemd dat zo’n nieuw lager direct stuk loopt. Hoe is het eigenlijk afgelopen met de cilinder op het evo blokje van Frank?
4 april 2011 om 21:00 #485543Het kan wel, heb ook wel gehad dat een nieuw revisiesetje lagers na 2km ermee ophield.
De TN9 kunstofkooilagers heb ik al ongeveer 2 jaar probleemloos in mijn RV blok.
4 april 2011 om 22:05 #485547Das dus wel een gevalletje geluk bij een ongeluk:o
Want dit had evt ook beste schade kunnen aanrichten en zeker met het oog dat je net een verse cilinder hebt, zou dat mooi klote zijn geweest
Maar de goden waren je gelukkig gedeeltelijk goed gezind
5 april 2011 om 05:19 #485549Bedankt allemaal voor de reacties mannen.
Ik heb gelukkig verder nergens schade.Cilinder zag er nog net zo mooi uit,met die mooie hoon sporen..;)
Of het blok van Frank sneller is kan ik nog niet zeggen,want ik moet nu eerst deze 46,5MM inrijden.Maar wat ik wel weet,door te rijden met Frank zijn blok,is dat de Pinasco Black super smooth loopt op de Evo engine.Lekker fel,dat is de Malossi niet zo…De Pinasco zullen we eens even bekijken als ik Frank zijn blokje terug breng..
Als het uit het werk vanavond droog is,zal ik even een filmpje schieten.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.