Vespa-Ciao.NL
:: Zeebodem`s Citta White/Purple

Home Forums Perso’s Projecten Zeebodem`s Citta White/Purple

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 489)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ook maar aan het poetsen geslagen:thumb
      (met wel succes zo te zien)
      Heb ik trouwens wat gemist? want zie nog ook extra tapjes bij je membraan zitten.

Zeebodem.
      Topic starter

Thnx Folks:thumb

Die sticker op de foto hierboven zat er al hoor Hans ;)…maar die anderen zijn inderdaad verwijderd:D

@Stephan,
        Het was meer uit voorzorg hoor.Cilinder ziet er nog prima uit…maar er trad naar mijn gevoel toch wat prestatie verlies op..
        En met het oog op komend tourjaar..:P

@Andree,
        Dat klopt inderdaad ja.
        De vorige keer had ik ook al lekkage op het plaatje.Ik heb er toen een neiuwe pakking onder gedaan,met een klodder vloeibaar erbij tussen.Dit was toen wel dicht….maar dit leek me toch het beste.
        Ik had nu toch het blok op de werkbank liggen,dus heb ik er meteen maar 2 M3t`jes bij getapt.

Zeebodem.
        Topic starter

Mijn vrouwtje belde dat het pakje vanmiddag was afgeleverd,ze kwam net thuis uit haar werk en kwam de bezorger tegen=)
          Toen ik klaar was met werken ben even naar huis gereden,en heb het pakje opgehaald en het doosje met de carters etc.
          Op het werk in de werkplaats heb ik alle benodigdheden bij de hand;)
          Daar heb ik de lagers gemonteerd en de kruk in de carters geplaatst,en de rest heb ik lekker thuis gedaan;)

Het blokje zit dus in elkaar:thumb
          Morgen dus nog even de brommer schoonmaken,blokje eronder,en eens kijken of die tot leven wil komen:D

Het lang verwachte pakketje.

Lagers verhitten dmv inductie.

Nog meer gereedschap….van de zaak:D

Speedbuxy met zijn adelaarsoog had het al gezien…

Morgen dus meer.Als de boel aan de gang is zal ik even een filmpje maken.

VespaAvanti
          Donateur

Mooi gedaan Evert!
            Vind de montage van het menbraamplaatje wel zeer profi uitzien hoor!
            En ik begrijp nu waarom je hem vervangen hebt, je moet wel genoeg power houden om in de kopgroep mee te kunnen komen he:D

hansieb
            Moderator

Tof evert, ziet er weer als nieuw uit 😉

Steven
              Donateur

doe maar luxe, inductie 😛 dit halve forum weet niet eens waarover je het hebt haha. mooi dat ze de bezorger tegen komt . heb ik ook weleens gehad, zag een busje van dhl of zo rijden in het centrum, ik op de fiets met gierende banden naar huis en ja hoor, stond die net aan te bellen :lol

blijft mooi spul zo’n evo blokje toch

groeten!

speedbuxy
                Bijdrager

Die tapjes heb je wel ”wat” mooier dan mij gefixst:D:thumb
                  Staat erg netje zo, eigenlijks had polini dit uit eigen beweging toen al moeten doen.
                  Maar ben benieuwd hoe het beest morgen hoort verwacht namelijk wel weer even een fimlpje:D:thumb

tnerual
                  Bijdrager

Hey zeer goed zo, mooi om te zien!

Maar over die foto’s van de Cannon, ik dacht dat je ook een GUN had opgeknapt, of was die Cannon door de eigenaar zelf verward met de Gun? 😛

Docs
                    Donateur

Ziet er netjes uit Evert :thumb Mooi gereedschap heb je ook 🙂 Als dat plaatje nog lekt…. 😀

VespaAvanti
                      Donateur

Polini had er standaard gewoon op elke hoek een moeten zetten.
                        Onderaan is het nu nog niet 100% perfect, dat is ook niet te realiseren aangezien er te weinig vlees is om te boren/tappen.
                        Maargoed, die van mij is ook nog steeds kurkdroog met de orginele 3 dus zo’n groot punt is het opzich ook weer niet.
                        Maar blijft zeer netjes gedaan Evert:thumb

Zeebodem.
                        Topic starter

Bedankt allemaal voor de leuke reacties jongens:thumb
                          Over dat plaatje ben ik zelf ook wel tevreden,en ben het helemaal met Speedbuxy eens dat Polini dit zelf al moeten doen.

@Tnerual,
                          Klopt hoor;)
                          Die Cannon was Gerarduz,en de Gun van Goedguus.
                          Ik zal de foto,s er wel even bij posten;)

Goed…..
                          Ik had vanmiddag de laatste 2 uurtjes op het werk gesnipperd,zodat ik even wat extra tijd had om alles in orde te maken.
                          Om 15:30 was ik dus lekker bezig.
                          Alles schoongemaakt,en het blokje gemonteerd.En hij loopt gelukkig:)
                          Eerst even een poos stationair laten lopen,en toen weer uit.Daarna weer gestart en een heel klein stukje gereden.Daar heb ik filmpjes van.
                          Hij viel alleen af en toe maar zo in eens uit,en tijdens het kleine stukje rijden klonkt het net af hij af en toe een slag oversloeg.
                          Toen heb ik hem weg gezet om te gaan eten.Na het eten wou ik weer starten,en kreeg ik hem nooit niet meer een keer aan:((
                          Ik heb er een nieuwe Champion ingedraaid,een duwtje en lopen….en best nice:)Ik heb toen nog even een heel klein rondje gerden van een km of 5,met zware gewichtjes in de vario.

Morgen nog even verder afstellen,en dan is ze er weer klaar voor:D

De Proma Gun van Goedguus opgeknapt.

Op dit filmpje loopt hij net 10 seconden.Het pingelen wat je hoort komt bij het linker stepje weg:D

En hier het eerste korte stukje rijden.Hij klinkt een beetje prutterig,maar met de verse bougie nu,loopt die veel beter.
                          daar morgen wel een filmpje van,als hij beter is afgesteld;)

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

zeer netjes gewerkt weer ! :)!

Waarom?

Ja het klinkt idd als oorlog:D Natuurlijk moet dit met de nieuwe bougie en wat afstellen zeker beter gaan want hebt verder je setup niet veranderd toch? Uitlaatjes opknappen word nu wel een beetje saai, ze worden namelijk allemaal even mooi:lol

peter139
                              Bijdrager

Ziet er goed uit allemaal! mooie setup

speedbuxy
                                Bijdrager

Das idd net oorlog zoals max het mooi beschrijft:D
                                  Maargoed een moe bougietje zo aan het begin van het niet jaar mag nog wel.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 489)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.