Vespa-Ciao.NL
:: Zeebodem`s Citta White/Purple

Home Forums Perso’s Projecten Zeebodem`s Citta White/Purple

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 489)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Zeebodem.
    Topic starter

:thumb:thumb

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties jongens!
      Inderdaad weer uit de winterslaap;)Had ook nog een klein filmpje van voor dat ik ging demonteren,maar die staat op de phone,zal even zien dat ik hem nog op youtube krijg.

Nu maar hopen dat het pakje van JMPB een beetje rap binnen is….

@Lastpak,
      Inderdaad gewoon je standaard bevestiging inkorten,en hier je earo spatbord aan vast poppen/bouten.
      Wel eerst even goed passen,zodat je wiel vrijloopt.Bij mij gaat het allemaal maar net:D

speedbuxy
      Bijdrager

Zo kan de pics weer zien en zie wel dat je citta er weer lekker fris bij staat:thumb
        Vooral dat schone zadel staat hem nice8) nou weet ik daarin tegen niet presies meer hoe je andere zadel eruit zag qua staat.
        Maar dit staat sowieso weer goed:thumb

tnerual
        Bijdrager

Leuk om ook dit brommertje uit zen winterslaap zien te komen 😀

Veel succes met het blokje!

OT: onlangs zag ik ergens in een Proma Gun gezocht topic, dat je er een had om op te knappen 😀
          Heb je hier ook voor /na foto’s van?

Zou leuk zijn om te zien 😀

VespaAvanti
          Donateur

Evert is weer goed bezig zo te zien, mooi man:thumb
            Tot 3 april8)

Zeebodem.
            Topic starter

@Speedbuxy,
              Thnx mate:thumb
              Met het vorige zadel was niks mis,een schitterend exemplaar.Maar die is helemaal wit,en deze die ik nu heb heeft in het rood GILERA achterop staan.
              Dat is het enigste verschil;)

@VespaAvanti,
              Thnx mate:thumb
              Tot de 3e van april!

@Tnerual,
              Inderdaad haha,hij is weer wakker.
              Die Cannon klopt inderdaad ja,die was van Geraduz.

speedbuxy
              Bijdrager

Die is weer erg sexy nu8):thumb
                Zal gerard wel bij mee wezen:thumb

CittaKlaas
                Bijdrager

Die Zirri pijp van buxy ziet er zo netjes uit zo, ik denk dat ik mijn uitlaten voortaan ook maar laat stralen voordat ik begin met schuren.
                  Ik heb vaak dat je van die donkere plekjes overhoud, heb je daar nooit last van? Als ik ze wil verwijderen gebruik ik de schuurschijfmasjien met korrel 120, en dan verwijnen ze nog steeds met moeite. Misschien komt dat ook wel omdat de uitlaat waarbij dat bij mij voorkwam een stuk verder heen was dan die pijpen die jij opgeknapt hebt.
                  Maar super netjes dus 😀

Waarom?

Wow Evert, geweldig hoe mooi jij die uitlaatjes weer krijgt:thumb Nu nog even je evo engine klaarmaken deze week en dan is ie weer helemaal vers voor dit tourjaar:)

Florian
                    Moderator

Een aantal op het citta-forum die wachtte ook al een tijdje op hun pakketjes.
                      Ik heb afgelopen vrijdag mijn bestelling geplaatst, in theorie zou hij vandaag ook aan moeten komen maar op maandag leveren ze geen pakketten af he (hier in H’veen iig niet)

Foto’s zijn trouwens niet zichtbaar.
                      Had het bericht even helemaal verwijderd:D
                      Staat inmiddels op pagina 6.

CittaKlaas
                      Bijdrager

Hoeveel heb je eigenlijk met je oude Malossi 46,5mm gereden? Wil er ook mee gaan rijden namelijk. Ben benieuwd hoelang die meegaat 🙂

Zeebodem.
                        Topic starter

Toen ik vanochtend wakker werdt verheugde ik me al op mijn pakje van JMPB:)
                          Lekker de Evo engine in elkaar zetten uit het werk dacht ik….maar helaas..geen pakje bij thuis komst.
                          Wel heb ik de carters een beetje opgepoetst.

Ik hoop echt dacht ik morgen mijn pakketje binnen krijg,dan kan ik morgen avond het blokje in elkaar zetten:D
                          Dan de citta zelf nog een poets beurtje,en alles is klaar voor het tour seizoen.

@Cittaklaas.
                          Ik heb echt veel met die Malossi 46,5 gereden…dikke 1500km ofzo…misschien nog wel iets meer.

Goed mensen,morgen hopelijk meer dus:thumb

Waarom?

Bling bling, ziet er weer als nieuw uit:thumb Zelfde verhaal hier, wacht ook op m’n pakje van jmpb en hoop het blokje nog voor zondag weer goed lopend te hebben8)

VespaAvanti
                            Donateur

Jammer van je pakje Evert:(
                              Nu moet je door de week flink aan de slag!
                              Maar heb er alle vertrouwen in dat dat goedkomt:thumb
                              Vind wel dat je cilinder maar een korte levensduur gehad heeft, of heb je hem meer uit voorzorg vervangen?

hansieb
                              Moderator

Haha evert, zijn de citta-forum.nl stickers vervangen voor VC stickers :lol

AC RACING
                                Moderator

held!:lol

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 489)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.