Vespa-Ciao.NL
:: Zeebodem`s Citta White/Purple

Home Forums Perso’s Projecten Zeebodem`s Citta White/Purple

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 489)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

Mooi opgelost idd. je naafdeksel. :thumb.
      Durafix kan echt wonderen doen, helemaal mee eens.
      Zal binnekort nog eens wat wonderen in mijn perso laten zien.;)

Vind je achterspatbordje trouwens ook kicke staan. 🙂

Stiekelbaarsje
      Bijdrager

Mooi Brommertje hoor
        hij mag wel blij zijn
        met zoon baasje
        ik heb ze der wel eens
        slechter er bij gezien,

Ga zo door ! :thumb

Zeebodem.
        Topic starter

Jarco en Stiekelbaarsje,
          bedankt voor jullie reply;)

omdat ik de laatste tijd aardig van de toertjes rijden ben,en ik dan ook graag wat mag vastleggen op video,heb ik het volgende profosorisch bedacht;)
          met 1 hand aan het stuur,en de andere de camera is niet echt ideaal.ik kwam tot de ontdekking dat er onder op de camera een M6 draadgat zat:thumb

dus….

uiteraard moest dit ook even getest worden;)
          bij deze dus,een ritje lelystad.het is alleen wel erg winderig,dus zet het geluid maar wat zachter.verder schijnt ook af en toe de zon een beetje hinderlijk in beeld,en tild het wat,maar goed.

en nog de schrik van mijn leven,in het tweede filmpje op 0,46 sec….

veel kijk plezier!

Jarco
          Bijdrager

Damn goede oplossing man voor je camera!
            Heb je er problemen mee als ik je ideetje inpik? 😉 😛

Leuke filmpjes. :thumb

just1991
            Bijdrager

Wat is dan je schrik van je leven dat hij opeens inhoudt ? vastloper of dergelijk ?

En hebben jullie daar in lelystad geen politie ? Want als ik dat zou doen hier in wormerveer en omstreek zou ik al 10x zijn aangehouden !

Leovince
              Bijdrager

Wel goed bedacht je standaard voor je camera:P Alleen vindt ik het wel erg trillen nog. Kun je niet beter net als Speedbuxy zo’n band om je nek heen doen zodat je hem op je buik draagt net als die toeristen? Dat vindt ik namelijk beter kijken.

Frank80cc
                Donateur

hey,

Neem je je camera ook mee vanavond?? hoelaat ben je bij mij ongeveer?

gr

Tonni
                  Moderator

Zo heb ik ook al eens een toertje gereden (gumball VCT) maar ik vond het inderdaad ook veel te trillerig beeld geven. Nou rijd ik ook Ciao natuurlijk, dat trilt nog meer.

Het probleem met de compact cameraatjes is natuurlijk dat er alleen maar een polsband bevestiging aan zit, dus om je nek laten bungelen gaat niet zo als het met een ‘echte’ camera gaat..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Zeebodem.
                    Topic starter

thnx allemaal,

zoals ik al zei,het is even profosorisch,zodat ik inderdaad even de handen aan het stuur heb.het trillen staat mij ook niet zo aan,eens kijken of ik daar nog wat op kan vinden;)

de schrik van mijn leven is dus op het 2e filmpje bij 0,46sec.
                      als je goed kijkt,zie je als ik het gas loslaat,op de rotonde een politie bus staan:P
                      die waren aan het spelen met een lasergun,op de weg links van hun zeg maar,en ik rijd ze tegemoet.ik dacht,nu is het afgelopen,maar ze kwamen niet gelukkig.ben even weg gereden,en heb even een peukje gerookt,en toen weer verder.

@Frank,
                      ik ben bang dat we even een andere afspraak moeten maken.vanavond moet ik helpen verhuizen….
                      ik bel je wel even.

speedbuxy
                      Bijdrager

Ik mag dan misshien blind zijn maar ik zie helemaal niet zo veel trilling:?
                        Dit is zo goed als gelijk met om de nek hangen zoals bij mij.
                        Als ik over klinker weg rijd trilt het beeld namelijk ook redelijk.
                        Ik had hier in ieder geval prima mee kunnen leven:thumb
                        Enige waar ik een oplossing voor zou zoeken is de sound want die is boven de 50km weg en das veel erger dan die kleine trillingkjes vind ik persoonlijk.

Tonni
                        Moderator

Ik snap ff niet waar mijn reply is gebleven over het geluid, dus nog een keer
                          ..
                          Ik heb ook een camera die zo overdreven hard opneemt.
                          Dat heb ik opgelost door simpel een stukje van dat stoffen tape over de microfoon te plakken.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                          Bijdrager

Tonni :
                            Ik snap ff niet waar mijn reply is gebleven over het geluid, dus nog een keer
                            ..
                            Ik heb ook een camera die zo overdreven hard opneemt.
                            Dat heb ik opgelost door simpel een stukje van dat stoffen tape over de microfoon te plakken.

Ik kon zo gauw alleen op een stukjes schuurspons komen maar lapjes stof kan idd ook vast wel voldoen.

Zeebodem.
                            Topic starter

er is al een profesioneler beugeltje uitgedacht door Jarco;)en die ideeen van lapjes stof of sponsjes etc zijn ook top:thumb
                              of misschien iets met een afdek kapje/schermpje ofzo?
                              want dat geluid is ECHT niet om aan te horen nu:D

CIAO-OPC
                              Bijdrager

Ha die evert dat ging nergens over zo hard als dat ging WIL IK OOK hihihi zag er gaaf uit zie je morgen op het werk

greetz dennis

ps oja de ciao heeft ff gelopen 😀

CIAO-OPC
                                Bijdrager

me paps vind het ook stoer pik hihihihihi:D

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 489)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.