Vespa-Ciao.NL
:: Zebaztiaan´s creaties

Home Forums Perso’s Projecten Zebaztiaan´s creaties

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Harleyman
    Topic starter

Hij rijd nu 40/45kmph
      Setup is standaard carters
      Standaard krukas
      Standaard cilinder/zuiger
      12/12carb met sproeier 47
      Standaard uitlaat (antiek vierkant model)
      Bromklok

Nou wil ik hem wat sneller laten lopen aangezien je hier in de buurt veel 60wegen hebt waar je met de brom op de weg moet en je je leven niet zeker ben met 40/45…
      Hij moet niet harder dan 60gaan aangezien ik mijn rijbewijs niet kwijt wil natuurlijk.
      Wil beginnen met een ander uitlaatje,maar wil wel de standaard kunnen blijven gebruiken,welk uitlaatje zou ik het beste pakken?
      Achterbrug is van een SI trouwens

Wilk1985
      Moderator

Je hebt de Gianelli original power in SI versie, lijkt net een standaard uitlaat en is van goede kwaliteit.

Je kan een kleinere poelie nemen en een stel groene trekveren om het verlies in trekkracht wat te compenseren. Hiermee zal je waarschijnlijk de 60 nog niet halen, maar wel weer een stuk harder als 45.

Harleyman
        Topic starter

OK bedankt voor de tip ik zal is kijken voor zo een uitlaatje,zijn niet duur zag ik al.
          Misschien dat ik zaterdag op de beurs wel 1 tegenkom anders bestel ik hem bij jmpb 😎

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.