:: zandstralen/parelstralen???
-
LorreTopic starter
zoals in titel vermeld gaat deze topic over het stralen van je brommer.
de vraag:
ben al tijdje bezig met schuren aan mijn brommer maar die oneffenheden krijg ik maar niet weg (ik schuur met 800 waterschuurpapier), nu hoorde ik dat je voor gemakkelijk te zijn je kader kan laten zand/parelstralen (hoe fijner hoe beter?) en dan spuitplamuur erop, voor een mooi even opp te verkrijgen.
maar al deze technieken dat klinkt zo duur in de oren…
kan iemand mij dingen aanraden afraden, wat prijzen geven…
mvg laurens
ik weet dat ze voort… erm ik meen dat het zetmeel ofzo was?? onee… een of adere soda ofzoiets.. soda stralen meen ik dat is volges mij de beste 😉

.-{2F4OV}-.
Kweet niet precies hoeveel zandstralen kost..
Maar voor 100e wordt hier bij ons het frame gezandstraalt, geprimed en gecoat (standaard RAL kleuren).
Volges mij kun je een framepje voor 30e ofsow wel late zandstrale…
Maar je moet wel een adres hebbe dan natuurlijk waar je da kan late doen;)
als je een compressor hebt kan je het zelf ook doen, wel veel werk en veel gekloot als je de juiste apparatuur nie hebt
Ik vind €100,- best duur eigenlijk voor een frame stralen en coaten.
Moet makkelijk voor de helft kunnen, voor motor frame’s vragen ze ongeveer €50/75,-
Is jouw gevonden adresje duurder—————>verder zoeken.
NielsBijdrager
Je kan het beste gewoon alles laten stralen, schoonbranden, coaten en aflakken! Hier in tolbert (groningen) was ik 120 euro kwijt voor mn complete citta. Dus frame, achterbrug, velgen, en kleine shit! Je hebt er zelf geen werk aan en een beter resultaat dan zelf spuiten.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.