Vespa-Ciao.NL
:: Zadel verlagen vespa si

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Zadel verlagen vespa si

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Joostvg
    Topic starter

Ha allemaal,
      Op het moment ben ik aan het klussen aan mijn vespa si, maar kom nu tegen het probleem van het zadel aan. Ik vind het zadel dat ik nu heb niet mooi, dus ben toe aan wat nieuws. Ik wil het zadel graag bijna op het frame, maar dat is met de standaard zadels van de vespa si niet mogelijk. Weet iemand een alternatief? Ik wil het liefst GEEN buddyseat:)

Martino
      Moderator

Voor een Si zijn er best wel wat verschillende zadels te verkrijgen. Ook zijn een aantal van deze in hoogte te verstellen. Zal je anders eens een voorbeeld in de form van een plaatje van jou wens kunnen plaatsen?

Joostvg
        Topic starter

Voor een Si zijn er best wel wat verschillende zadels te verkrijgen. Ook zijn een aantal van deze in hoogte te verstellen. Zal je anders eens een voorbeeld in de form van een plaatje van jou wens kunnen plaatsen?

Martino
          Moderator

Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Zoiets van jou voorbeeld zorgt er natuurlijk voor dat je zadelvering teniet wordt gedaan. Je kan hem daarom beter iets hoger zetten. Of je gaat opzoek naar een ander type zadel van bijvoorbeeld een Si Mix.

Of de ouder Italianse versies:

Joostvg
            Topic starter

Zadelvering is niet belangrijk voor mij, aangezien de vering aan het frame al genoeg doet. Zijn dit dus de enige alternatieven?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.