- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 4 maanden geleden door yourizeegers92.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 oktober 2009 om 12:08 #284295
hallo allemaal ik bn youri 😀
na al een tijdje hier op de site te hebben gekeken hier is nu ook maar eens mijn eigen persok had eerst een scooter maar was chinees model en ging van alle mis mee, daarna een aerox gekocht wat na een tijdje ook een miskoop bleek te zijn :boos
daarna maar lkkr simpel een citta gekocht =)

had m niet zo gekocht zat eerst city power op en de si kappen waren blauw
had weekie nadat k m gekocht had de kappies zwart gespoten
en meteen mn oude uitlaat en gespoten

na een tijdje rijde stopt ie er vanuit t niets mee dus gekeken en bleek geen vonk 😕 dus eerste bestelling gedaan op jmpb nieuwe bobine bougie en bougiedop bestelt en meteen maar andere dinge waaronder proma circuit 300mm zwarte vering treeplankies gereedschap koppelingsveertjes.
orginele set up
50 cc std
standaard carter
city power
13/13
poelie 50set up na mn bestelling
50 cc std
standaard carter (uitgevijld ongeveer 4 mm naar beide kanten)
proma circuit
13/13
poelie 80de week erna zat ik een beetje te kijke naar hoe de motor in elkaar zit had er nog niet veel verstand van

uiteindelijk was ik niet zo tevrede met de schade op mn brommer dus heb ff schuurpapiertje gepakt om te kijke of t dikke laag was en ging er redelijk makkelijk vanaf en omdat k benzine op deze plek had gemorst 😛 werd t erger dus ga m nu spuite 🙂

nu heb k ff geken wat mooi zou zijn en denk er nu aan om m oranje met zwart te spuiten
dit was mn idee
ook wil ik graag racegaas in mn kappen zetten maar moet nog ff kijke hoe k dat vast ga zetten en de kappen ga uitsnijden ??
28 oktober 2009 om 12:11 #455383Mooi fris kleurtje 🙂
Misschien dat je er een thema aan kan hangen ->
28 oktober 2009 om 12:11 #455384Welkom op het forum.
In jouw geval zal ik rustig de howto`s doorlezen voordat je aan de slag gaat, zeker kwa spuitwerk:P
Zo te zien een Citta van het laatste model, waarschijnlijk electronische ontsteking.
28 oktober 2009 om 13:53 #455387Ik heb nog 2 zijkappen met gaas erin liggen..
Je mag ze wel overnemen van me.. hoef je alleen het gaas opnieuw te spuiten..Zal kijken of ik foto’s kan maken.. Kappen zijn in goede staat en zeer netjes uitgesneden.
28 oktober 2009 om 14:24 #455388en youri is ook nog eens collega 🙂
maarja niet even vermelden wie het allemaal voor je in orde maakt XD?
naja gedeeltelijk ;x XD
28 oktober 2009 om 14:25 #455389@ robertez
geen elec maar cp heb hem gezegt te gaan azen op cp vervanger 🙂
28 oktober 2009 om 14:34 #455391kzou het kroonstuk dan ook oranje doen zodat het iets meer in verhouding staat.. verder leuke brommer en toekomst plannen
28 oktober 2009 om 14:57 #455392jaa ga de kroonstukken zeker ook spuiten brengt de kleurr iets mooier
en heb idd cp’s maar omdat die cp vervanger de hele tijd uitverkocht is :boos heb k geen zin om daarop te wachte28 oktober 2009 om 16:06 #455394kun je altijd nog een x installeren 😉
28 oktober 2009 om 16:53 #455395daarom 🙂
28 oktober 2009 om 23:17 #455404Leuke citta, maak er wat moois van kerel.
Robertez :
Welkom op het forum.In jouw geval zal ik rustig de howto`s doorlezen voordat je aan de slag gaat, zeker kwa spuitwerk:P
Zo te zien een Citta van het laatste model, waarschijnlijk electronische ontsteking.
Je laat wel overkomen alsof je er verstand van hebt he?:P Laatste model? Electronische ontsteking als je duidelijk ziet dat het cp is?:P
28 oktober 2009 om 23:18 #455405@ Bartjee
Ja klopt over het hoofd gezien 🙂 keek alleen naar het frame, achterlicht.
22 november 2009 om 19:46 #456036ben k weer
naa ff lkkre tijd nicx gedaan te hebbe heb k eindelijk mn brommer gespote.
hier wat foto;s van alles

bij het uit elkaar halen liet k mn frame leeglopen en toen ie hellemaal leeg was hoorde k wat in de tank rammelle dus k frame op de kop bleek er een onderdeel van t vorige tankdoppie in te zitte 😕
2 lage primer 3 zwart 3 lak erop gedaan
2de primer

maakt eff een foutje en jaa hoor druiper gelukkig kon k m eruit schuren

en daar is t resultaat

alleen primer was verneukt op mn kroonstuk 😕
en toen k mn kappen had gespoten na de primer reageerde de verf niet goed dus allemaal terpetine druppels erop hechte voor geen meter ga k trug naar de bouwmarkt ist verkeerde verf voor t soort plastic waar mn kappen van gemaakt zijn
toch maar ff foto van alles met kappe van veraf zie je t niej goed maar is egt slecht

nu heb k nog planne om er ledjes in te bouwen boven mn achterwiel en in mn zij kappen
k had al schakelaartjes in mn lamp gemaakt
22 november 2009 om 20:55 #456037leuk ben benieuwd

GTZ NV
22 november 2009 om 21:38 #456038ik had de kappen persoonlijk niet oranje gemaakt.
heb je nog plannen voor een leuke set up? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.