Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Yasuni c16 VS Polini EVO
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 2 maanden geleden door Monstercitta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 januari 2006 om 16:48 #1664727 januari 2006 om 16:51 #170316
.-{2F4OV}-.Eerlijk gezegd vind ik die scooteruitlaat onder je citta er vet rauw uit zien 😀
En dan vooral die Yasuni C16 natuurlijk 😀Wat vind je dur zelf van?
Ik vind die C16 het goed doen zo langs da ruige noppe wieltje 😀
7 januari 2006 om 16:56 #170317Het is een beetje te groot vind ik(een fototje van iets verder zou beter zijn denk ik), maar liever zo’n pijp dan zo’n laf uitziende tecno estoril.
Ik zou zo’n demper op een vespa uitlaat zetten, dat vind ik wel tofff:).
En als je ipv zo’n kromming die buis rechtzet, dat die demper 20cm uitsteekt:D dat vind ik kool.
Hoe rijdt dat eigenlijk?
7 januari 2006 om 16:57 #170318ik vind de onderste kij vet. hou alleen niet zo van terugloop. dat is voor scooters en ik vind het dan zoon groot ding onder je citta. techno heeft voortaan ook een hoogtoerige teruugloop voor een citta, ciao enz.. http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3172
k vind het wel een vet ding als je van terug loop houd. maar monster citta, heb je ze nou omgelast ofzo7 januari 2006 om 17:51 #170319Dit zijn hoogtoerige uitlaten en hebben zeg ma een losse flens die je op de uitlaat poort kan schroeven dus je hoefd eigenlijk helemaal niks om te lassen bij deze uitlaten ik vind ze wel heel vet uitzien
7 januari 2006 om 18:26 #170321Kansloze uitlaten vind ik ’t…….
Dis nix voor op een Vespa, kláár!
Ik heb op m’n CiaoMix met dat dubbele carb. blok zo’n pijp gehad, die vond m’n vader op straat, en ik scheet ‘m onder m’n Vespa(omdat ik nix anders had op dat moment voor een varioCiao)
Van mij hoeft ’t nie……
En al helemaal niet met zulke hoge veren en crossband achter…..
Ga maar es plat de hoek om, GLIJJJJJJ!
Maar ff serieus….
Je ken je poot nie eens meer kwijt op ’t steppie man!Heb geen nut dus….
Polini Top One, Proma Circuit, Leo Handmade, zoiets zou ik zoeke!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!7 januari 2006 om 18:33 #170322iaccaloco :
Kansloze uitlaten vind ik ’t…….Dis nix voor op een Vespa, kláár!
Ik heb op m’n CiaoMix met dat dubbele carb. blok zo’n pijp gehad, die vond m’n vader op straat, en ik scheet ‘m onder m’n Vespa(omdat ik nix anders had op dat moment voor een varioCiao)
Van mij hoeft ’t nie……
En al helemaal niet met zulke hoge veren en crossband achter…..
Ga maar es plat de hoek om, GLIJJJJJJ!
Maar ff serieus….
Je ken je poot nie eens meer kwijt op ’t steppie man!Heb geen nut dus….
Polini Top One, Proma Circuit, Leo Handmade, zoiets zou ik zoeke!
Dat is jouw mening. Ik vind weer een citta met crosbandhje en iets hogere veren(niet te hoog) mooi. In tegendeel jij niet. Heb op dit moment geen uitlaat alleen techno. En die kut ding past niet onder me citta in verband met de dikke achterbrug
7 januari 2006 om 18:37 #170323Tecno is ook ruk……
Enneh, je vróeg toch ook om meningen?(ok, over je uitlaat, maar goode..;) )
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!7 januari 2006 om 18:39 #170324Jezus c16 onder een citta 🙂 maarja idd zoals iac zegt beter een top one eronder ofzo.
7 januari 2006 om 19:37 #170325Ik heb dit er alleen zo onder gezet meer ook niet wat jullie er van vinden hoor:P Ik ga zelf een polini sp kopen kost tog 89 Nieuw
7 januari 2006 om 20:30 #170326Oke dan….Nutteloze post dus…..:)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!7 januari 2006 om 21:31 #170327het ziet er niet uit…geen van beide…
dit weer wel, ixil, mooi chroom…
deze zou goed met jou(onze:D) achterbruggen passen…
7 januari 2006 om 21:32 #170328Monstercitta :
Ik heb dit er alleen zo onder gezet meer ook niet wat jullie er van vinden hoor:P Ik ga zelf een polini sp kopen kost tog 89 Nieuwjah klopt, die heb ik erook onder…maar ik wil ook 2 nieuwe kopen want deze is oud, en als die niet goed gelast kan worden en telkens weer kapot gaat dan moet ik er toch een (en een sp voor de project citta)
7 januari 2006 om 21:53 #170329iaccaloco :
Oke dan….Nutteloze post dus…..:)Hoezo een nutteloze pics. Ik ben van plan om die polini evo gewoon te lassen. En ook al wou ik een mening weten is het nog niet nutteloos hier word alleen ma gezeikt is op citta forum wel anders
7 januari 2006 om 21:57 #170330Monstercitta :
iaccaloco :
Oke dan….Nutteloze post dus…..:)Hoezo een nutteloze pics. Ik ben van plan om die polini evo gewoon te lassen. En ook al wou ik een mening weten is het nog niet nutteloos hier word alleen ma gezeikt is op citta forum wel anders
zouden we de kritiek wat lager kunnen houden…
en wat die uitlaat betreft, ik heb echter geen idee hoe het rijdt, maar jah…ik vind niet dat het super staat…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.