Vespa-Ciao.NL
:: Yannick’s 70cc LC Evo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Yannick’s 70cc LC Evo Ciao

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Mooi kleurtje geworden. Jammer dat de chroom kappen gaan plaats maken voor anderen. Op de foto zien ze er nog wel goed uit.

Docs
      Donateur

Echt mooi brommertje zo 8) Jammer dat de chromekappen zo vol krassen zitten 🙁 Staat hem namelijk heel goed 8)

peter139
        Bijdrager

Van welk materiaal is de koppaking nu gemaakt? het lijkt wel aluminium.

Ik hoop dat je dit werkt, want ik heb diverse dingen geprobeerd en ik had helaas maar tijdelijk succes. (mede door de overlap tussen cilinderkop en cilinder wat maar 1mm is)

Ondertussen zit bij mij de 55cc er weer onder, lekker betrouwbaar.

Anders moet je voor de gein eens in mijn eigen special kijken.

xDanielcitta
          Bijdrager

kan je die chrome kappen niet polijsten ?
            verders mooi project en hij ziet er mooi uit

QuicklyHeizer
            Topic starter

Bedankt allemaal 😛

@peter139: De koppaking is gemaakt van koper. Ik heb al gezien, dat je weer de 55cc LC cilinder erondergezet hebt. Ik heb nu ook een originele Polini LC cilinder gekocht 😀 Als mijn 46 LC niet loopt rij ik ook met de andere cilinder met Speed Engine ofzo.

QuicklyHeizer
              Topic starter

Zo staat de Ciao nu erbij, ben net bezig geweest een Vario eronder te zetten.

Setup momenteel:

Evo Engine met 19 PHBG en Evo Luchtfilter
                DR Evo cilinder met 2 kleine krassen boven de uitlaatport (just for fun)
                Mazzuchelli volle wangen krukas
                Polini Speed Control
                Belgische Achternaaf 10,5 met 90mm Schijven maar helaas met de koppelingssegmenten, waar geen andere trekveertjes passen. daarom heb ik dit hier op werk gemaakt:

De schijven zijn naar 95mm afgedraait, zodat het goed in het frampje past. Nu ga ik nog een “Seilzugstarter”!? bouwen en als deze afgemaakt is ga ik de foxnaaf testen.
                Zoals te zien heb ik een Polini Vuldop laten namaken. Op het foto alleen maar een witte proto. Nu kan ik eindelijk een LC Blokje eronder zetten. Het worden wel 2 blokjes:
                Polini Speedengine met 41mm LC en 13/13 en het Evo blokje met de 46 LC.

Voor de 46 cc moet de LC kop nog uitgekotterd worden. Dit doe ik de volgende weken op werk en dan is het blokje eigenlijk klaar. ik hoop dat ik met deze blokjes de tourtjes gewoon kan meerijden zonder stiltevallen ofzo maar ik denk dit gaat wel lukken.

Stay tuned 8)

MarcoS
                Donateur

Mooi spul, man :thumb
                  En mooi dat je een hoop op je werk kunt maken, zeker die Fox-as…

Fredzzz
                  Moderator

Leuke onderdelen en vet projectje! Mooie kleur ook.

EPI
                    Bijdrager

Heb de brommer van Yannick met de laatste Limbotour gezien. Mooi ding, en liep toen al Pittig!

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.