Vespa-Ciao.NL
:: Xenon look

Home Forums Techniek Elektrisch Xenon look

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

electro_freakz
    Topic starter

Hallo,
      Weet iemand waar xenon look lampjes te bestellen zijn voor in de vespa ciao koplamp?
      Ik vindt wel genoeg H4 lampen, maar ik heb geen idee of dat past.

Alle hulp is welkom!(y)

lewishamilton
      Bijdrager

electro_freakz
        Topic starter

Perfect!

Een dezer daag maar bestellen. geven deze dat blauw witte licht?

Martino
          Moderator

Je merkt cker verschil, maar per brommer is de lichtopbrengst ook weer anders. Het kan in ieder geval van voren op een motorvoorlamp gaan lijken. Meer wit dan blauw trouwens.

electro_freakz
            Topic starter

Maarja, t ging me eigenlijk om dat mooie blauwachtige kleurtje. achterin komen zoieso led’s te zitten. maar voor werkt led niet zo goed. ik heb eens geexperimenteerd met een 3Watt LED, maar het probleem is dat je dan geen goede focus krijgt. je moet uiteraard zelf nog wat kunnen zien op de weg.

Dylan
              Donateur

xenon-look lampje is 12v, jou ciao is 6v. gaat dus niet fel branden lijk mij:|

electro_freakz
                Topic starter

haha, ochja. was me niet eens opgevallen. god gezien(y)
                  maarja, t lijkt me sterk dat er geen 6V versies bestaan. en anders moet ik alsnog wat led’s erin proppen.

Docs
                  Donateur

Als je harder rijd dan 100% origineel, produceer je al meer dan 6Volt. Aangezien de hoeveelheid Volt samenloopt met de aantal toeren die je maakt. Dus weet niet of je wat aan de brom hebt veranderd, maar die 12 volt zal vast wel licht maken(als er geen 6Volt is ;)).

electro_freakz
                    Topic starter

Hij loopt zoieso als ie warm is 40
                      maar ik denk dat ik er gewoon wat bleuwe ledjes inprop, zal ook wel lukken. en anders komt er gewoon een 5Watt led in te zitten, hopen dat de wel genoeg licht geeft ^^

ritze
                      Bijdrager

mijn puntenblok maakte 17V 😮

het punte blok wat ik nu heb geeft volgens mij ook veel te veel. als mn achterlicht niet werkt dan geeft mn koplamp zo veel licht dat ik alles kan zien:P

ik denk wel dat dat moet werken als je geen achterlicht gebruikt, dan krijgt ie voor meer stroom he:P

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                        Link naar Mijn collectie / Projecten.
                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.