Vespa-Ciao.NL
:: wyber’s chopper ciao

Home Forums Perso’s Projecten wyber’s chopper ciao

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 161)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kansloos
    Bijdrager

LeMoN :

kansloos :
      wel mooi, maar bij een chopper hoort het gewoon om er een chromen of gepolijste blokt onder te te hangen.

dat is niet waar bij OCC zie je ook wel is een andere kleur hoor, alleen is het meestal chrome, maar ik vind mat zwart niet slecht eruit zien!

en wyber alles op zijn tijd heh :P, maar is dat ding nou ook geschouwd? 😛

maja ik las dacht ik ook dat hij de chopper matzwart ging maken (of heb ik dat verkeerd?)
      enfin bij een zwarte chopper hoord een chroom blokje.
      maar ieder zijn ding

wyber
      Topic starter

jah mat zwart was het eerste idee, maar op het moment neig ik naar heeeel donker metalic rood met zwart & chrome accenten.

en een geheel chromen / gepolijst blok vind ik wat eentonig.

kansloos
        Bijdrager

oke. maar ik zag laats op ciao cross club een foto van een zelfgemaakt carter paar carters gesloopt en daar een carter van gemaakt waardoor er dus 2 cilinders op kunnen. Maar hier heb je wel veel gereedschap, tijd, geld en kennis nodig lijkt mij, maar dan heb je wel wat hé een v-twin op een ciao 🙂

enn zou vet zijn als je aan beide kanten van de chopper van die kelkjes zou maken oookal is het maar voor de sier

wyber
          Topic starter

weer even een paar fototjes van wat ik deze week heb gedaan.

het begin van het zadel is er:

het voorwiel:

blokje even in het frame gehangen om te kijken hoe veel ruimte ik heb voor stepjes:

reiniero
            Bijdrager

maar dan moet je wel een lange snaar hebbe eh:P en komt er nog vario op of speciale setup?
              power filter is trouwens erg nice:)

wyber
              Topic starter

ja ik moet een v-snaar hebben van ongeveer 127.5 cm rond.

de setup word niet heel speciaal er komt een 65 cc polini onder, met geveilde carters en een power filter :lol

FonS
                Bijdrager

damn mooie voorvelg, waar is die van?

wyber
                  Topic starter

die voorvelg is van een RD :pimp

N!CKs

hij ziet er zkkr nice uit, de voorvelg ook:lol
                      het is al een mooi begin van het zadeltje, het blokje heet genoeg ruimte:D

PoliniCiao
                      Bijdrager

Ik kwam net een ‘chopper-ciao’ tegen op ciaocrossclub en toen moest ik meteen aan de jouwe denken! Ik denk dat je wel interesse zult hebben in de fotos, misschien zit er inspiratie bij :P:

en de link: http://www.ciaocrossclub.it/index.php?sez=elaborazioni/dettaglio&id=1053

diac
                        Bijdrager

wat is dat voor uitlaat? als je het een uitlaat mag noemen:whistle
                          ziet er wel bruut uit, haha

Fredzzz
                          Moderator

Ken die Ciao al van CCC… maar toch zie ik hem nu en denk ik echt dat het een te lelijk ding is… Alles slecht afgewerkt dat plaatwerk… kan echt niet. Maar alle ideetjes zijn wel vet mooi doorgedacht… alleen niet helemaal af.

barry
                            Donateur

Als je naar de link gaat kijken,zie je alle foto’s.Er staat er 1 bij van de vario & daar zie je dat hij de riem er ondersteboven op liggen heeft.
                              Dus met de tanden naar de buitenkant ipv binnenkant.

N!CKs

jah, idd.
                                mss vindt hij dat beter rijde:D:lol

wyber
                                Topic starter

die chopper cioa ziet er wel leuk uit, maar zoals al werdt gezegt de afwerking is wat ruw.

maar ik heb er wel een idee voor me stepjes uit kunnen halen :lol

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 161)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.