Vespa-Ciao.NL
:: wyber’s chopper ciao

Home Forums Perso’s Projecten wyber’s chopper ciao

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 161)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ziggz
    Bijdrager

wel een goed idee, maarja, denk ook niet dat het stevig genoeg zal zijn.
      dat kan je wiskundig uitrekenen op de een of andere manier:P
      ooit een keer geleerd, vraag me nu niet meer hoe:D

maar dat idee onder de tank vind ik ook wel een goeie, wou het zelf ook zo doen
      maar die van mij die ligt dan te hoog boven de grond, dus dat ziet niet uit:D

ik ben benieuwd.

gr, stefan

N!CKs

dat is een goed idee om kreidler uitlaten te pakken. die zien er best vet uit. maar je kunt ook die sigaar uitlaten pakken van een tomos of puch:D. die zijn denk ik wat goeie koper:thumb

TJOEP
        Donateur

wyber :
          @ roel
          ik heb 2 opties:
          1. voorwiel van een RD er in als het goed is is deze ook ongeveer 17″, alleen even kijken hoe dat er uit gaat zien. (en hier zit an een schijf rem op :lol)

2. en anders moet ik op zoek naar een stuk draad eind wat wel past, even shoppen bij de technische unie of lasaulec

Misschien een RD naaf omspaken in een vespa velg?

wyber
          Topic starter

vanavond even me blokje inelkaar gezet 🙂

reiniero
            Bijdrager

ziet er niet egt mooi uit vind ik heb jij dat gespoten of is dat gewoon ontiegelijk vies? anders moet je cilinder en kop mee spuiten dat is wel vet vind ik;) (tis maar een idee)

LeMoN
              Bijdrager

als je goed kijk wat eerder in het topic zag je dat hij zijn blok had gespoten 😛

maar ik vind het er zeer strak uitzien, maar het verstevigen van het balhoofd lijk tme geen slecht idee LOL! en idd 2 sigaartjes eronder zou uber vet zijn! echte chopper style 😀

kansloos
                Bijdrager

wel mooi, maar bij een chopper hoort het gewoon om er een chromen of gepolijste blokt onder te te hangen.

wyber
                  Topic starter

ik had inderdaad even moeten zeggen dat ik de cilinder en de kop nog onderhanden moet nemen, deze heb ik er al op gezet zodat er geen vuil in me blokje komt :!

LeMoN
                    Bijdrager

kansloos :
                      wel mooi, maar bij een chopper hoort het gewoon om er een chromen of gepolijste blokt onder te te hangen.

dat is niet waar bij OCC zie je ook wel is een andere kleur hoor, alleen is het meestal chrome, maar ik vind mat zwart niet slecht eruit zien!

en wyber alles op zijn tijd heh :P, maar is dat ding nou ook geschouwd? 😛

wyber
                      Topic starter

ghihi nee nog niet maar als het goed is is dat wel mogelijk 🙂 maar of ik dat ga doen dat weet ik nog niet, eerst maar eens alles goed inelkaar hebben 🙂

wyber
                        Topic starter

vanavond weer even bezig geweest 🙂

nieuwe foto van me blokje met power filtertje:

en een versteveging in het frame gelast onder word nog gedaan

Bo3T
                          Bijdrager

wel vet dat je zon vette powerfilter erin ken knalle.. je hebt toch genoeg ruimte haha.

ziet er vet uit

Mike
                            Bijdrager

je moet niet steeds de grote foto’s uploade maar de normale size:)

erder ziet het er leuk uti allemaal!:)

Mike

N!CKs

het blokje ziet er idd goed uit:thumb
                                de powerfilter staat er goed op, de versteviging ziet er ook goed uit, GA ZO DOOR:D

wyber
                                Topic starter

ik zal ze binnen kort even opnieuw er in zetten in aangepast formaat, ik vergeet ze steeds te resizen als ik ze up bij imageshack :bloos

en jah ik heb ruimte genoeg achter me blok, lucht filtertje was niet zo duur dus ik ben nog een beetje aan het kijken naar anderen, maar alles is op het moment zo “fast and the furiuos”. ik ben eigenlijk nog opzoek naar zon “kelkje” als inlaat voor de caborateur.

lange v-snaar moet trouwens ook goed gaan komen, zitten 2 landbouw groothandels in de buurt.

foto’s zijn omgezet naar thumbnails! 😉

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 161)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.