Vespa-Ciao.NL
:: wyber’s chopper ciao

Home Forums Perso’s Projecten wyber’s chopper ciao

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 161)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

ee maan eg super de super deluxe vet man egt uber bruut man eg ik wil dat ding wel eens zien als ie af is maar ja nog een hoop te doen so far so good;) eg zeer mooi werk jonge

GA ZO DOOR:D :thumb:thumb

N!CKs

hij zit er echt vet nice uit:thumb
        nu met het verlengd frame en de vork lijkt het net een echte chopper:D

Ga zo door jonge:thumb😉

Rebel

Super vet gedaan man dit is echt een super vette show ciao

Ik hoop dat het stuur niet gaat omklappen.

R.oel !

Inderdaad HEEL MOOI !! =) ben benieuwd hoe het voor de rest gaat worden ..

Pielie
            Bijdrager

ik weet niet als je het al van plan bent,maar het zou ook mooier uitkomen als je je zadel iets lager zou zetten?Nu staat het nog redelijk hoog.

wyber
              Topic starter

in me eerste post staat plaatje van hoe het ongeveer moet gaan worden. hier in is ook te zien dat ik de bevestegin van het zadel er af slijp en zelf een zadel ga maken.

ik moet alleen nog even kijken hoe ik dit ga doen, en daar voor moet er eerst een stuur op om te kijken wat lekker zit 🙂

en bedankt voor de positieve reacties :thumb

masterman
                Bijdrager

Ziet er heel cool uit!

komt een open uitlaatje op denk??!!

G-no
                  Donateur

dit gaat vet worden:D wat mij vet zou lijken, is dat je het blok er verticaal onder gaat knutselen! het moet mogelijk zijn, als je iets verzind voor je spruitstuk, en andere ophangpunten erop knutseld. en op die stang moet gwoon een tank van een tomos revival ofzo gaan hangen, of van een superbravo ( het kunstoffen model). ga zo door! als uitlaat(en) zou ik 2 sigaaruitlaatjes van een puch ofzo pakken, en die verlassen tot een omhooglopende twinner:)

R.oel !

ff een vraagje he wyber ; hoe ga je dat doen met je vooras ?? ik denk namelijk dat je hetzelfde probleem als mij hebt (dat je normale vespa as te kort is .. :con) ..

als jij hier iets voor weet, laat het me aub weten !!

wyber
                      Topic starter

@ roel
                        ik heb 2 opties:
                        1. voorwiel van een RD er in als het goed is is deze ook ongeveer 17″, alleen even kijken hoe dat er uit gaat zien. (en hier zit an een schijf rem op :lol)

2. en anders moet ik op zoek naar een stuk draad eind wat wel past, even shoppen bij de technische unie of lasaulec

wyber
                        Topic starter

ow deze was ik gisteren nog vergeten me blokje na de eerste laag mat zwart

reiniero
                          Bijdrager

ziet er goed uit mooi kleurtje;)

TimoO_
                            Donateur

ziet er echt vet uit wyber :D.

over wat G-no zei over die uitlaatjes. vet idee, alleen wat toepassingen. 2 grote sigaar pijpen, die langs elkaar omhoog lopen. dus niet aan elke kant 1.

zoals dat alleen iets meer omhoog lopend.

je moet je blok echt helemaal aan je rechterkant zetten, dat zou echt vet zijn.

ik hoop wel niet dat je voorvork overbreekt :rolleyes. zie ik nog best gebeuren ook.

N!CKs

dat blokje ziet er goed uit:thumb
                                dat idee van G-no zou ik zkkr uitwerken.:D
                                dan lijkt hij nog meer op een chopper=)

wyber
                                Topic starter

er gaat een duo uitlaat op komen en op het moment komen de pijpen aan 1 kant.

ik zat vanmiddag even te neuzen op internet en ik denk dat een paar kreidler sigaartjes wel leuk gaan staan, morgen even info aanvragen over de afmeting bij jmpb.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 161)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.