- Dit onderwerp bevat 160 reacties, 51 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 1 maand geleden door VespaChopper.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 juni 2007 om 22:43 #447986
ik ga dit weekend weer aan de knutsel.
@ TimoO_
als ik hem ga flamen of een andere decoratie komt dit op de dummie tank (ben vanmiddag al even wezen kijken op een paar paintbrush sites). voor gaat zeker weten een spaakvelg komen met white-walls en de spaken ga ik ook spuiten. het stangjetje voor het achterspatbord komt ook helemaal goed.de hoogte van het zadel en dus ook de stang wordt bepaalt door wat lekker zit en mooi staat.
@ Jacky
er komt waarscheinlijk nog een tank/opbergruimte op die stang zie startpost.@ Bo3T
dat spatbord wat barry heeft is zeken gaaf, is iets om over na te denken.@ TJOEP
foto en exacte matan zijn zeer welkom@ andyman
zeker iets om over na te denken.@ PoliniCiao
dubbele uitlaat gaat zeker ook vet lijken, ik moet nog even kijken hoe ik dit ga doen. (zat er aan te denken om 2 cita power’s te modden)dank voor jullie ideeën
14 juni 2007 om 09:54 #447997Hier een voorproefje van de enige foto’s die ik er van heb. Op m’n oude brommer. Ik heb er destijds 2 gemaakt, vandaar dat ik er 1 ooit verkoop als de prijs mooi is. Op de brommer die ik nu rij staat de uitlaat niet zo schuin naar buiten.
Het is een rvs pijp (k schat wanddikte 1,5mm) die aan 1 kant dicht gelast is. In de pijp zitten 2 kamers. Of ja eigenlijk 1 kamer vooraan (tot aan 1/3 vd pijp), en een open uiteinde. Daardoor krijg je een echt rauw bob bob geluid. Ikzelf heb een geperforeerde buis omrold met demperwol en erin geschoven, omdat ik commentaar kreeg van m’n ouders.

PM me maar als je interesse hebt…
14 juni 2007 om 10:41 #447999oehh ahhh ohhhh 😀 die is zeker wel vet. ik hou hem even in me achterhoofd. 😉
14 juni 2007 om 14:42 #448039
Rebel17 juni 2007 om 15:52 #448161oehh ahhhh ohhh…
die is zeker gaaf, maar ik hou het iets meer old school.
van het weekend weer even bezig geweest… schuren schuren schuren en schoonmaken.
vandaag even een tweede frame gehaald voor het verlengen van me eigen frame. een rd voorwiel met remschijf+klauw op de kop getikt van de week even kijken of het wat is.
en al 1 reactie op mijn gezocht advertentie voor een balhoofd van een DT.
19 juni 2007 om 14:23 #448236Ik ben gister avond weer even aan het klussen geweest. =) hier een paar foto-tjes:
balhoofd wat een vriendelijke persoon mij op gaat sturen:

even aan elkaar gepunt om te kijken hoe het staat

zo als de twee helften nu aan elkaar komen kan ik het blok in de voorste of de achterste helft zetten 🙂 op de foto’s staat de voorvork nog een beetje recht omdat balhoofd van het “donor” frame nog niet is aangepast.
19 juni 2007 om 16:01 #448241vanavond weer bezig!!!
ik ga niet “te veel” aan de looks veranderen, ik wil juist dat iedereen denkt WOW een vespa ciao….. chopper?!?!het gaat nog even duren voordat de 2 delen aan elkaar komen.
eerst komende tijd wordt roest verweider tijd :boos
19 juni 2007 om 16:05 #448242als je het in de voorste wilt doen? moet je wel een hele lange v-snaar gebruiken :p haha.
19 juni 2007 om 22:26 #448256zo ik was weer thuis.
ik had geen zin on te schuren… dus frame’s aan elkaar gelast 😀 10 keer meten en controleren en toen… vast gebakken.
v-snaar komt ongeveer op een lengte van 110 cm rond, dat moet vast wel lukken anders gewoon eentje van een auto er in. en een paar spanners er op als het nodig blijkt.
3 juli 2007 om 23:25 #448714zow afgelopen weekend en avond weer aan het klussen geweest 😀 vanavond alles even aanelkaar gepikt zie hier het resultaat
mijn buis tussen balhooft en spatbord 4mm dikke wand, verkeers bord paal

en zo komt het balhooft van DT er op komen nog een paar stukken plaatstaal over om het af te dichten en te verstevigen.

even de wielen er in gezet voor een totaal beeld

en nog 2 fototjes voor de golf 1 van de vriend die zijn werkplaats en spullen beschikbaar stelt 😉

3 juli 2007 om 23:31 #448715uber geil… al zeg ik het zelf
3 juli 2007 om 23:34 #448716tof
is die vw ook van je?3 juli 2007 om 23:39 #448717Die werkboxen zijn toevallig toch niet vlak bij de wasaweg ? ( bossers en cnossen )
3 juli 2007 om 23:51 #448718Mooi
OCC is er niks bij, totaal chop by Wyber, Ga zo door man.
Ik blijf je volgen dit wil ik voor geen goud missen.TICKLING BARN4 juli 2007 om 00:02 #448719@jaspur nee golf is van me vriend waar ik aan het klussen ben.
nee die boxen zijn niet aan de wasaweg maar op industriterrein in noordhorn
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.