Vespa-Ciao.NL
:: wyber’s chopper ciao

Home Forums Perso’s Projecten wyber’s chopper ciao

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 161)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Bijdrager

Eg vet idee en k vind t nu al mooi uitzien! Zelfs de spaken vind ik mooi bij het shopper idee:)

jordy
      Bijdrager

ziet er vet uit
        mijn vriend wou er ook al een gaan maken:)
        die word miss chrome met metallic blauw

wyber
        Topic starter

ow ik ben wel benieuwt wat dat word

TimoO_
          Donateur

je moet echt die spakers pakken en dan de spaken zwart spuiten. dat ziet er wel chopper uit. G-no dringt me altijd aan om dat te doen bij mijn groene ciao.

maar ziet er wel mooi uit. dat soort “sneeuwscheppertje” laat ik het maar noemen, hadden ze eerst ook bij american chopper gebouwt. ik ben benieuwd hoe dat uitkomt. lijkt me misschien wel handig een paar luchtdoorlaatjes erin te maken dat je cilinder nog wat koeling krijgt. wat aluminium racegaas erachter.

alleen snap ik het idee van je stang niet helemaal. als ik jou was zal ik een mooie ronde dikke buis pakken en buigen, dat hij naar onder staat. zo’n meisjesfiets idee alleen dan wat minder erg.

nog een mooi rond chroom koplampje regelen! zal em zeker goed staan. paar van die cadillac convertible achtige achterlichten zal ook mooi zijn. zo’n raket vormige. 1 aan elke kant van het spatbord, mooi erin gewerkt.

succes ermee ;).

woe
            Bijdrager

maak dan nog een benzine tank op die verstevigings balk

kan je tenminste nog een end mee toeren;)

wyber
              Topic starter

ow ow ow interesante ideeën

chromen kop lamp kwam er zowie zo al op.

de “sneeuwschepper en dummie tank ben ik nog een beetje over aan het twijfelen.

die stang wat meer naar beneden buigen is zeker een goed idee dank je

Stino
                Bijdrager

welkom! echt een heel vet idee om een chopper te gaan bouwen ik vroegme al af wanneer de eerste kwam met het idee:) maja als je zo’n tankje wil kun je mischien die van een vespa bravo/avantie gebruiken en een beetje ombouwen misschien maar het idee is dr succes ermee!:thumb

wyber
                  Topic starter

hmm dummie tank om een tank heen bouwen scheeld inderdaad een hoop werk.

vraagje tussendoor zou ik er ook een citta achter wiel in kunnen zetten met een band die de hele achter brug vult?

wyber
                    Topic starter

enn de veren gaan niet werken en dat is maar goed ook want er zit zon beetje 30cm veerruimte in en dan hangt me blok dus op de grond…. ik ga er zowie zo een ring omheen zetten zodat er een max veerruimte in komt van +/- 10cm.

er komen stepje terhoogte van de benzine tank en heel misschien zelfs een complete tree. en misschien een voet rem…. en heeeel misschien ruimte voor iemand achter op.

dat zijn weer een hoop misschiens er bij 😮

vraagje tussendoor zou ik er ook een citta achter wiel in kunnen zetten met een band die de hele achter brug vult?

Crullie
                      Donateur

Ciao Choppert

Denk toch dat het frame gaat doorbuigen met deze lange wielbasis.
                        Verstevigen lijkt mij echt nodig, en direct van het nieuwe balhoofd onder de tank door naar de zijkanten en met sneeuwschuiver natuurlijk.

Ik weet niet of je ze kent, “Kaptain Base petjes” zou echt super staan bij deze chopper.

Succes met de chopper en please :rules FOTO”S

TICKLING BARN

!Japieoh!_!Ciao!

Ja, een citta wiel past.

wyber
                          Topic starter

ahh ok, ik denk dat die de achterbrug wat mooier opvult + dat hij wat lager op de weg komt te liggen:pimp

de papkarre
                            Bijdrager

als je wil kan ik wel een foto maken van die treeplankjes dat je voeten naar voren zitten want ik heb die op mijn vespa grillo;););)

wyber
                              Topic starter

ik zat zelf meet te denken aan zulke treeplankjes.

Crullie
                                Donateur

Als je alles zo gaat afwerken als op de foto, dan word’t heel mooi. Mooi die treetjes zonaast de sneeuwschuiver of moet ik zeggen Lucht Happer?!

:thumb

TICKLING BARN
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 161)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.