Vespa-Ciao.NL
:: wyber’s chopper ciao

Home Forums Perso’s Projecten wyber’s chopper ciao

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 161)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niceVespa
    Bijdrager

great job 😉 mooi ding man zou er trots op zijn 😛

wyber
      Topic starter

geus who is back…

was van het winter druk met verhuizen en me nieuwe huisje op knappen, vandaar de lange stilte. daarbij moest mijn “projectje” ook naar een andere loods worden verplaatst, gezien deze wat minder warm was (van het winter tegen de nul) was daar ook niet erg prettig werken nu het weer mee werkt heb ik vorige week de onderdelen uit het stof getrokken en ben ik weer begonnen.

updates volgen… 🙂

TimoO_
        Donateur

yessssssssssss! Ik ben benieuwt hoor 😀

niceVespa
          Bijdrager

zker beter ben ook zeer nieuwschierig;)

GTZ NV

DeensTuner
            Bijdrager

Ziet er leuk uit, ben benieuwt. Ben zelf bezig met en Racer project, maar kan pas in July mijn onderdelen halen 🙁 maar ja dus nu ben ik eigenlijk en betje an het afwerken.

Veel succes ermee :thumb

wyber
              Topic starter

weer even een kleine update:

afgelopen paar weken minstens eens per week aan het sleutelen geweest.

en wonderbaarlijk genoeg iedere keer me camera vergeten >.<

maar wat heb ik bereikt:
                -,balhoofd afgewerkt bijna klaar voor plamuur.
                -,bevestiging achterspadbordb en zadel uit gedoctert, volgende week hier voor benodigt laswerk doen.
                -,dubbele kreidler pijp op paarse ciao getest met en zonder demper 😀
                -,kroonplaten gestraalt.
                -,uitlaat opel astra gelast (geen onderdeel van ciao maar moest ook gebeuren…)
                -,begonnen met plamuren van las naden.
                -,veerpoten vast een "beetje" gepolijst.
                -,v-snaar bestelt 118 cm ^.^

nog even een vraagje moet een brommer lopen om geschouwd te worden. moet me paarse nog eens laten schouwen :S.

Jeroenn
                Bijdrager

Je brommer moet lopen ja, verlichting moet het doen, remmen moeten perfect zijn, banden goed, claxon of bel en de goede snelheid dus 25 of 45 km/u. Eigenlijk alles moet gewoon werken

wyber
                  Topic starter

leon ciao
                    Bijdrager

wouw dat begint iets moois te worden :thumb [eindelijk :lol]

TimoO_
                      Donateur

Hoe voelt dat eigelijk als je erop gaat zitten? Buigen de veerpoten niet een beetje mee? 😛

Ik vind het er wel echt vet uit zien :thumb

Anoniem

ik begin echt jaloers te worden, kon ik dat maar bouwen.
                          volhouden zo echt geweldig.

goedguus
                          Bijdrager

maak is een foto van het geheel.. en maak is gebruik van mijnalbum.nl dan kun je mooie grote foto’s in je perso zetten 😉

Docs
                            Donateur

ziet er echt nice uit=) zeer benieuwd naar het eind resultaat

wyber
                              Topic starter

Gisteren even snel de foto’s er op gezet voor ik op bed ging ^^ al weer een paar leuke reacties waarvoor dank.

de veer poten zijn op het moment nog een beetje los, maar dat komt om dat ik nog geen beugel er tussen heb waardoor ze kunnen draaien.

en wat de foto’s betreft… weer camera vergeten (15MP & 12x opt. zoom) me mobiel stond nog op 640×480 :S betere foto’s volgen zo spoedig mogelijk.

volgende stap word vespa ciao velg modden zodat die in de vork past, vind de velg die er nu in zit te groot.

probeer in de loop van de week nieuwe foto’s te schieten.

wyber
                                Topic starter

ok Update:

foto’s zeggen meer dan woorden… (klik voor groter) 😉

uitlaatje even getest op paarse ciao, liep zeer lekker, brommer was lekker fel, maar wel een donker geluid:

me nieuwe kick blokje:

“Spelen” met pur, ik was iets te enthousiast… ben reeds begonnen met af snijden en schaven. maar jah foto vergeten te nemen.

kick blokje na grondige schoon maak:

shine shine shine…

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 161)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.