Home › Forums › Mening & ervaring › Webshops › www.scooterenminibikeshop.nl
- Dit onderwerp bevat 56 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 3 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 juni 2009 om 20:10 #156387
Mwa als de levertijd 7 dagen is dan maakt het niet zoveel uit momenteel. Ik heb toch volgende week SE week en wil daarna pas met het geleverde werken.
14 juni 2010 om 12:22 #156590Hmm , heb vorige week maandag besteld , nog geen één bevestigings email van verzending.. Ook als ik een email stuur word hij niet beantwoord?
14 juni 2010 om 14:08 #156591al betaald? 😛
hoow ja.. Volgens mij is het normaal dat je nog geen reactie hebt gekregen, want de website staat offline.. ik geraak er nu althans niet op..
14 juni 2010 om 15:38 #156592Site is inderdaad down.
15 juni 2010 om 09:55 #156593tnerual :
al betaald? 😛hoow ja.. Volgens mij is het normaal dat je nog geen reactie hebt gekregen, want de website staat offline.. ik geraak er nu althans niet op..
Ja , is al betaald, via paypal .. Ik zal maar een procedure starten om m’n geld terug te krijgen ,want die order zal nu toch al verdwenen zijn aangezien hun website offline is.
15 juni 2010 om 11:25 #156594Pulse :
tnerual :
al betaald? 😛hoow ja.. Volgens mij is het normaal dat je nog geen reactie hebt gekregen, want de website staat offline.. ik geraak er nu althans niet op..
Ja , is al betaald, via paypal .. Ik zal maar een procedure starten om m’n geld terug te krijgen ,want die order zal nu toch al verdwenen zijn aangezien hun website offline is.
succes! hou ons op de hoogte in dit topic?:)
15 juni 2010 om 11:28 #156595tnerual :
Pulse :
tnerual :
succes! hou ons op de hoogte in dit topic?:)
Zal ik zeker doen!
15 juni 2010 om 11:28 #156596Er staat een 06 nummer van de shop online.
06 24 80 60 76
15 juni 2010 om 11:37 #156597hansieb :
Er staat een 06 nummer van de shop online.06 24 80 60 76
Kan ik ook doen ja.
Ik heb wel een probleem , ik woon in België + ik heb geen huistelefoon.. Dus dat kan wel duur worden15 juni 2010 om 12:55 #156589Vage boel, ik heb vorige week nog op de site gekeken en via het telefoonnummer iets besteld.
Misschien is er gewoon iets mis met de hosting van de site ofzo..I came, I saw, and I forgot what I was doing...15 juni 2010 om 22:05 #156605Tonni :
Vage boel, ik heb vorige week nog op de site gekeken en via het telefoonnummer iets besteld.
Misschien is er gewoon iets mis met de hosting van de site ofzo..Ik ben er afgelopen maandag nog geweest!
Hij heeft net de zaak uitgebreid en een dyno testbank aangeschaft , de zaken gaan goed dus dat de site dr af ligt, zal vast een tijdelijk probleem zijn.
16 juni 2010 om 09:58 #156607Ik heb even nagevraagd hoe het zit.
Ze zijn aan het overschakelen naar een andere host, ze kunnen momenteel ook niet hun email verwerken.
Als het goed is komt de site vanmiddag weer online, en zullen alle mailtjes beantwoordt worden, en de bestelstatussen worden dan bijgewerkt.
Komt allemaal goed dus!
16 juni 2010 om 11:31 #156608MHR :
Ik heb even nagevraagd hoe het zit.Ze zijn aan het overschakelen naar een andere host, ze kunnen momenteel ook niet hun email verwerken.
Als het goed is komt de site vanmiddag weer online, en zullen alle mailtjes beantwoordt worden, en de bestelstatussen worden dan bijgewerkt.
Komt allemaal goed dus!
Nogmaals,bedankt om na te vragen!
Ik heb ondertussen al die paypal claim afgesloten.16 juni 2010 om 11:39 #156606Ik heb toevallig net ook nog telefonisch contact gehad. Alfons wordt momenteel al helemaal plat gebeld vanwege de site, maar zoals gezegd gaat dit goedkomen. Het voordeel voor mij is dat ik ook dit weekend mijn spul kan komen ophalen vanwege de korte afstand. 😀
16 juni 2010 om 12:27 #156604En hier nog wat duidelijke informatie van de eigenaars (denkik) zelf @ de hyve van hun.
Beste mensen,
Mochten jullie op dit moment de site niet kunnen bereiken, dan klopt dat helaas.
Omdat we zoveel dataverkeer genereren, door jullie bezoekjes , zijn we overgestapt naar een andere host. Helaas heeft de oude host de site al verwijderd voor we dat hadden aangegeven.
Kortom, als het goed is staat vanavond of morgenvroeg de site weer kant en klaar..
Excuus voor ’t ongemak,
Alfons en Michel
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.