Vespa-Ciao.NL
:: www.scooterenminibikeshop.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops www.scooterenminibikeshop.nl

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartusman
    Bijdrager

Leuk assortiment, goede prijzen, snelle levering wat wil je nog meer. Goede webshop naar mijn mening!

adff
      Bijdrager

Ik heb er voor 172 euro besteld in juni ofzo.
        Betalen vind ik beter geregeld dan bij JMPB
        Netjes binnengekregen, alleen jammer dat die cilinder vastliep (eigen schuld overigens)

Maar toen pasten mijn voorremsegmenten niet, de 2 veertjes liepen aan. Geld netjes teruggestort gekregen.
        Ook hebben ze vaak goedkoper dingen dan JMPB, (soms ook niet, ok) en je kunt er nog de semi slicks bestellen!

Jelle
        Moderator

ja de prijzen zijn ook zeker erg netjes hier…

Gerarduz
          Donateur

Ik heb daar inmiddels een enig wat onderdelen weggehaald. Zondere enige klacht.
            Super sevice met persoonlijk contact. Dus ook telefonisch bereikbaar.

Voor Vespa onderdelen kan hij echt een hoop leveren wat voor sommige onderdelen, nog vaak onder de prijzen
            van JMPB door gaat.

Wat ik persoonlijk een dik + punt vind is, de service wanneer iets niet past, overeenkomend met je eigen meting, hij nooit te beroerd is, de zaak terug te nemen en naar een passende oplossinging te zoeken.

PoliniCitta
            Bijdrager

Op zijn site staat een nieuwe radiateur voor nog geen € 40

VespaAvanti
              Donateur

Op JMPB sinds kort ook;)

Wouz-LwB
                Donateur

nou , sinds kort?

dat ding staat er ook alweer een paar maand….

Jelle
                  Moderator

Ik heb hem gister gesproken, en hij had mijn spullen nog niet opgestuurd omdat hij wachte op een voorspatbord. Maar hij heeft nu wel de rest op gestuurd, dus dat krijg ik vandaag binnen…

dus dat komt ook weer helemaal goed 😀

FonS
                    Bijdrager

ze hebben ook de spoelen voor de Berini-ontsteking (cp-vervanger) =)

de ontstekingsspoel van mijn setje is waarschijnlijk stuk, dus gauw een nieuwe bestellen daar !

Jelle
                      Moderator

ik heb nu al mijn spullen binnen, hij had eerst verkeerde stickers bij mijn bestelling gedaan, deze mocht ik houden en kreeg ook de goede bij mijn 2e bestelling…(waar ik geen verzend kosten voor hoefde te betalen)

al met al een goede shop met goede communicatie!

67devil67
                        Bijdrager

JayL :

halen die dingen echt 12PK?? 49cc??? =)

mijn cross minibike had bij 85km/h 10,4pk

eboonmemaar
                          Donateur

idd zeer nette shop, al aantal keer langs geweest in oude en nieuwe pant maar heeft het mooi voormekaar en echt nette prijzen!

Wausie
                            Bijdrager

Voordat ik een bestelling plaatste ook nog even een paar vragen gesteld over onderdelen en binnen een paar reactie terug.

Gisteren de bestelling binnen gekregen. Binnen dezelfde tijd als JMPB en ook goed verpakt. Bij deze shop hoef je geen vervelende dingen te verwachten.:thumb

Bravo76
                              Bijdrager

Denk dat ik er binnenkort ook een aantal onderdelen bestel. De prijzen zijn toch een stuk goedkoper dan in veel andere webshops en voor Vespa’s hebben ze een best groot assortiment 🙂 .

Ben benieuwd hoe de levertijd is.

BMW
                                Bijdrager

levertijd vind ik een beetje tegenvallen (5-7 dagen bij mij). Ook de reactie op mails is op het ene moment erg snel en op het andere moment krijg je niets te horen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.