Home › Forums › Mening & ervaring › Webshops › www.q-parts.nl
- Dit onderwerp bevat 69 reacties, 48 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 6 maanden geleden door sander….
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 december 2009 om 19:52 #156481
JMPB is een ”bijzaakje” van Jeroen en Martijn he;)
21 januari 2010 om 14:34 #156517Gisteren bestelling geplaatst bij Q-parts, Vandaag al in huis!=)
18 februari 2010 om 21:28 #155246q-parts is snel.
maandag besteld (toen waren ze dicht ivm carnaval) van daar in huis (woensdag)
30 maart 2010 om 16:56 #155534supersnel8).
gisteravond om 5 uur besteld
vandaag om 3 uur binnen:lol10 april 2010 om 17:18 #156567Voor het eerst iets besteld bij q-parts, een kleine ordertje voor door de brievenbus.
Heldere site, snel afgewikkeld en direct uitgeleverd na online betaling.
Ook vragen via de mail worden snel en accuraat beantwoord!
Hulde voor Jos!
13 april 2010 om 21:29 #156569LeMoN :
hijs wel duurder dan jmpb en scooterenminibikeonderdelenshopHaha ik heb totaal geen ervaringen met scooterenminibikeblablabla
Maar in vergelijking met JMPB is Q-Parts toch echt wel stukken goedkoper.
Laatst paar dingen besteld en echt een stuk goedkoper.
Zoals een 50DR, vespa achterkoppeling voor vario, krukasmoer, etc.
Achterkoppeling: JMPB: 49 Q-Parts: 43
50DR: JMPB: 69 Q-Parts: 63En ga zo maar door….
De verznding van Q-Parts is ook sneller.
Het enige probleem bij Q-parts is dat niet alles op de webshop staat….
Hier moet ik dus andere wel gelijk in geven, maar hij heeft het toch!
Dit probleem is simpel op te lossen door een mailtje te sturen…
Op werkdagen heb je ook nog in tegenstelling tot JMPB op dezelfde dag een mail terug! 😉
Als je hem mailt of hij (zelf in te vullen) heeft krijg je 99% van de keren terug ja heb ik op voorraad
of ja maar de bestelling duurt 2 dagen…
Prima toch?13 april 2010 om 21:40 #156570Een nadeel van Q-parts ten opzichte van JMPB, is dat JMPB overal een duidelijke foto bij heeft.
En meestal zit er ook een goede beschrijving bij.
Bij q-parts, mis je soms een foto en dan is de beschrijving ook nog een half om half, dus dan weet ik niet
als het wel het juiste item is.14 april 2010 om 08:07 #156571shoarmadude :
Een nadeel van Q-parts ten opzichte van JMPB, is dat JMPB overal een duidelijke foto bij heeft.
Bij q-parts, mis je soms een foto en dan is de beschrijving ook nog een half om half, dus dan weet ik niet
als het wel het juiste item is.Klopt, er wordt volgens mij nog hard gewerkt aan de foto’s 😛
Maarja je zou altijd even kunnen mailen of dat het item is wat jij nodig hebt he 😉14 april 2010 om 10:17 #156572Nou wel weer genoeg reclame:)
11 januari 2011 om 17:54 #1567061 Plusje, de site is niet echt overzichtelijk maar gelukkig werken ze wel met iDeal!
Let wel op, de prijzen zijn zonder btw en worden er later bijgerekend!
6 februari 2011 om 18:15 #156686-RobinvS- :
1 Plusje, de site is niet echt overzichtelijk maar gelukkig werken ze wel met iDeal!Let wel op, de prijzen zijn zonder btw en worden er later bijgerekend!
Dan heb je denk ik iets fout gedaan…
Alle prijzen zijn inclusief BTW zover ik kan zien! 🙂7 februari 2011 om 10:29 #156528Klopt inderdaad, ik dacht dat ik het hier ook verbeterd had maar zal wel Citta-forum geweest zijn..
7 februari 2011 om 13:22 #156670shoarmadude :
Een nadeel van Q-parts ten opzichte van JMPB, is dat JMPB overal een duidelijke foto bij heeft.
als het wel het juiste item is.gelukkig hebben we een geweldig vespa forum (ben even vergeten hoe hij heet) om aan elkaar te kunnen vragen wat een 13.13 carborateur is.
:swinging15 maart 2011 om 22:21 #156742Vandaag alle bestelde spullen binnengekregen van Q-parts.

Bestellen is super, als iets niet op de site staat, kun je gewoon mailen en Jos regelt echt alles.
bv Chrome voorspatbord staat op geen enkele site te koop, Jos gaat ff bellen en vindt het.
Balhoofdkapje model Ciao Mix, niet op de site, gewoon leverbaar en alles voor normale prijzen.Bij vragen krijg ik ook altijd direct antwoord. :!
Sorry voor dit reklame item, maar ben echt super tevreden, heb nl andere 😕 nare ervaringen.
15 maart 2011 om 22:28 #156743Voorspatbord kun je ook bij Mopshop krijgen.
Maar ja, het is een prima winkel. Het is voor mij niet ver van huis, dus ik kom er regelmatig. Je bent nog maar half binnen of je hoort al “hoi Stefan” van achter de balie.
Aardige man die Jos, en hij is inderdaad niet te lui om wat voor je uit te zoeken, te bestellen etc. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.