Vespa-Ciao.NL
:: www.q-parts.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops www.q-parts.nl

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 70)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Donateur

JMPB is een ”bijzaakje” van Jeroen en Martijn he;)

eidos
      Donateur

Gisteren bestelling geplaatst bij Q-parts, Vandaag al in huis!=)

vespa-si-owner
        Bijdrager

q-parts is snel.

maandag besteld (toen waren ze dicht ivm carnaval) van daar in huis (woensdag)

teenhakker
          Bijdrager

supersnel8).
            gisteravond om 5 uur besteld
            vandaag om 3 uur binnen:lol

miniciao1968
            Donateur

Voor het eerst iets besteld bij q-parts, een kleine ordertje voor door de brievenbus.
              Heldere site, snel afgewikkeld en direct uitgeleverd na online betaling.
              Ook vragen via de mail worden snel en accuraat beantwoord!
              Hulde voor Jos!
              :thumb

VespaChopper
              Donateur

LeMoN :
                hijs wel duurder dan jmpb en scooterenminibikeonderdelenshop

Haha ik heb totaal geen ervaringen met scooterenminibikeblablabla
                Maar in vergelijking met JMPB is Q-Parts toch echt wel stukken goedkoper.
                Laatst paar dingen besteld en echt een stuk goedkoper.
                Zoals een 50DR, vespa achterkoppeling voor vario, krukasmoer, etc.
                Achterkoppeling: JMPB: 49 Q-Parts: 43
                50DR: JMPB: 69 Q-Parts: 63

En ga zo maar door….

De verznding van Q-Parts is ook sneller.
                Het enige probleem bij Q-parts is dat niet alles op de webshop staat….
                Hier moet ik dus andere wel gelijk in geven, maar hij heeft het toch!
                Dit probleem is simpel op te lossen door een mailtje te sturen…
                Op werkdagen heb je ook nog in tegenstelling tot JMPB op dezelfde dag een mail terug! 😉
                Als je hem mailt of hij (zelf in te vullen) heeft krijg je 99% van de keren terug ja heb ik op voorraad
                of ja maar de bestelling duurt 2 dagen…
                Prima toch?

shoarmadude
                Bijdrager

Een nadeel van Q-parts ten opzichte van JMPB, is dat JMPB overal een duidelijke foto bij heeft.
                  En meestal zit er ook een goede beschrijving bij.
                  Bij q-parts, mis je soms een foto en dan is de beschrijving ook nog een half om half, dus dan weet ik niet
                  als het wel het juiste item is.

VespaChopper
                  Donateur

shoarmadude :
                    Een nadeel van Q-parts ten opzichte van JMPB, is dat JMPB overal een duidelijke foto bij heeft.
                    Bij q-parts, mis je soms een foto en dan is de beschrijving ook nog een half om half, dus dan weet ik niet

Klopt, er wordt volgens mij nog hard gewerkt aan de foto’s 😛
                    Maarja je zou altijd even kunnen mailen of dat het item is wat jij nodig hebt he 😉

Guus
                    Bijdrager

Nou wel weer genoeg reclame:)

-RobinvS-
                      Bijdrager

1 Plusje, de site is niet echt overzichtelijk maar gelukkig werken ze wel met iDeal!

Let wel op, de prijzen zijn zonder btw en worden er later bijgerekend!

VespaChopper
                        Donateur

-RobinvS- :
                          1 Plusje, de site is niet echt overzichtelijk maar gelukkig werken ze wel met iDeal!

Let wel op, de prijzen zijn zonder btw en worden er later bijgerekend!

Dan heb je denk ik iets fout gedaan…
                          Alle prijzen zijn inclusief BTW zover ik kan zien! 🙂

-RobinvS-
                          Bijdrager

Klopt inderdaad, ik dacht dat ik het hier ook verbeterd had maar zal wel Citta-forum geweest zijn.. :thumb

vespa-si-owner
                            Bijdrager

shoarmadude :

gelukkig hebben we een geweldig vespa forum (ben even vergeten hoe hij heet) om aan elkaar te kunnen vragen wat een 13.13 carborateur is.
                              :swinging

fransennies
                              Bijdrager

Vandaag alle bestelde spullen binnengekregen van Q-parts. :thumb
                                Bestellen is super, als iets niet op de site staat, kun je gewoon mailen en Jos regelt echt alles.
                                bv Chrome voorspatbord staat op geen enkele site te koop, Jos gaat ff bellen en vindt het.
                                Balhoofdkapje model Ciao Mix, niet op de site, gewoon leverbaar en alles voor normale prijzen.

Bij vragen krijg ik ook altijd direct antwoord. :!

Sorry voor dit reklame item, maar ben echt super tevreden, heb nl andere 😕 nare ervaringen.

FonS
                                Bijdrager

Voorspatbord kun je ook bij Mopshop krijgen.

Maar ja, het is een prima winkel. Het is voor mij niet ver van huis, dus ik kom er regelmatig. Je bent nog maar half binnen of je hoort al “hoi Stefan” van achter de balie.
                                  Aardige man die Jos, en hij is inderdaad niet te lui om wat voor je uit te zoeken, te bestellen etc.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 70)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.