Vespa-Ciao.NL
:: www.brommeronderdelenshop.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops www.brommeronderdelenshop.nl

8 berichten aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

ciaohorst :
      Wat mist hieraan dan..?? (aan de complete malossi vario set?)
      ik wilde al gaan sparen want het leek me wel leuk voor mn ciao…
      Maja.. als k hier lees dat t zon oplichter blijkt te zijn, dan laat maar… 😉

Je kunt er niets mee, je mist namenlijk alsnog een varioachterklok aangezien je de as die hij erbij levert NIET zomaar in een snorklok kunt duwen.

Dat is er mis mee, je denkt een complete set te kopen maar je mist alsnog de achterklok (en als je zo’n klok koopt heb je ook die as niet meer nodig)

Edit:
      Wat is Tonni toch scherp en snel vandaag 😀

Edit2: Heb gisteravond een mailtje gestuurd met de vraag of de 50athena met een zuiger met 1 gat of met een zuiger met 2 gaten geleverd wordt. Krijg ik vanochtend een keurig mailtje terug met het antwoord dat er 1 gat in de zuiger zit.

Helaas dus niet de juiste zuiger, zelfde als op JMPB erbij geleverd wordt.

Cilindertje kost daar trouwens maar 50euro, scheelt toch fors veel !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

FonS
      Bijdrager

Alle prijzen zijn exclusief BTW !!

Oftewel hij is net zo duur als iedere andere winkel, en service & kwaliteit om te huilen

@ Arvid; die 50 athena kost je dus 60 euro, dan zou ik hem liever halen bij m’n eigen vertrouwde scootershop hier in de buurt. Kost hij geloof ik ook 60 euro ongeveer, jmpb heeft hem gewoon te hoog geprijst 😉

goedguus
        Bijdrager

http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=69&sid=dbe68297e09b0189e79bd7c3b1e8bafc

ga daar ff klagen (diegene die problemen ermee gehad hebben) kijken of hun er wat aan doen!

swiddy
          Bijdrager

Edjuh :
            Is die groothandel niet ‘ Dolf Gransier’? Daar heb ik ooit een velg gekocht via marktplaats.

FonS: Ja Gransier, in Nuth. Is hier vlakbij, maarja, je kunt er als particulier niet kopen helaas

Heeft iemand hier een link van ik en mijn vader willen ook een brommeronderdelen site beginnen?

n!ck*s

lekker duur die polini voorvario’s

http://www.brommeronderdelenshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=1980

denk verkeerde pijs erbij.

erwinko
              Bijdrager

als je goed kijkt zie je dat erbij staat dat het met achterkoppeling en lange as is..

Andrew2606
                Bijdrager

Hallo,

ik heb een polini speedengine bij hem besteld en deze bleek hij niet te kunnen leveren, hij vroeg om me bankrekening nummer om het geld terug te storten, nooit gedaan, vervolgens meerdere malen gemaild geen reactie. TELEFONISCH NOOIT BEREIKBAAR. Ben van plan juridische stappen te ondernemen om mijn geld terug te krijgen, zelfs op een in gebreke stelling wordt niet gereageerd.

19roland70
                  Bijdrager

Waardeloze shop , ik heb 2x gemaild om iets te vragen nooit iets gehoord .
                    Laat staan als je daar iets besteld ,als terugmailen al te veel werk is laat staan iets opsturen

8 berichten aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.