Vespa-Ciao.NL
:: www.brommeronderdelenshop.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops www.brommeronderdelenshop.nl

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Michel
    Bijdrager

Zo dan, die gast maakt geen vrienden 😛

Wij hebben er een keer een achterkoppeling besteld. Dit is imitatie troep waar geen verdere onderdelen voor te krijgen zijn. Geen trekveertjes of wat dan ook. Wel kan je er een andere drukveer inzetten maar daar houd het mee op.
      Verder was het koppelingshuis erg poreus, wat mij niet bevordelijk lijkt, als je met een dikkere setup rijd.

Ik zal in ieder geval niet gauw meer wat bestellen als ik dit zo lees :!

Goed dat deze topics er zijn :thumb

MHR
      Bijdrager

ik vind het ook een beetje een vage site waar ik meteen al mijn twijfels bij had. vooral de malossi vario-set krijg je een lange as bij. en vervolgens kan je er nog niks mee want ze vermelden niet dat het setje niet in elke klok past. het zal mij benieuwen hoeveel mensen er inmiddels in zijn gestonken.

toch maar vaste klant blijven van jmpb das zeker weten goed.

speedbuxy
        Bijdrager

niekst3r :
          pfff ik heb bij die keerl besteld ben nu al 5 dagen aant wachte nogniet binnne :boos
          heb ma een mailtje gestuurd ma of ie daar op reageerd :S

Als je de relpy erboven van lemon even leest, had je gelezen dat hun dinsdag bekijken wie betaald en het dan woesdag verzenden.
          Dus als jij dinsdag pas het geld overmaakt lijkt het me logisch dat het even duurt.
          En 1x per week verzenden is ook helemaal niert raar zijn wel meer die dat doen, alleen kan het dan in het ergste geval wel een week duren voordat het er is.
          Dus die opmerking van jou zegt niks over hun service.

LeMoN
          Bijdrager

dat klopt inderdaad, maarja 1x per week verzenden is opzich wel irritant, alhoewel iedere dag op en neer naar het postkantoor ook niet bevordelijk is 😉

en wat niels-lijsten heeft, hij kan het ophalen, dan kan hij moeilijk jou gaan oplichten 😉

niekst3r
            Bijdrager

a’lles is gewoon gegaan zoals het hoort:)
              sorry datik delaatste paar keren fout zat

niels-nijsten
              Bijdrager

zit ook wat in lemon, maar ik krijg ook vaak dingen voor nop meej! maargoed ik had absoluut niet gedacht dat jullie zulke ervaringen ermee hadden

Sten
                Bijdrager

ik heb er mijn 50cc dr cilinder besteld voor een paatr tientjes. ben er eigenlijk erg tevreden over, hij loopt na 4/5 maanden ofzo nog prima. wat ik me wel kan herinneren is dat hij werkelijk ONTZETTEND smerig was, echt niet normaal, maarja hij liep wel prima.

Vincent Vario
                  Bijdrager

Ik vind alles er zowieso een beetje verdacht uitzien.

Opzich zijn de prijzen niet zo heel verkeerd.

Maar dingen zoals een cilinder met afgebroken uitlaatpoort krijgen als je t niet hebt besteld is wel heel extreem. Als zoiets bij mij was gebeurd en ik had bewijs dat ik een goede cilinder had besteld zou ik zeker even langsgaan en als dat niet werkt gewoon ff naar de blauwe “vrienden”. 90 euro is niet niks.

Perdidonaholanda
                    Bijdrager

Ik heb laatst een paar onderdelen besteld bij deze shop….geen problemen mee gehad. Alleen de bereikbaarheid laat wel eens te wensen over. Geen reactie op e-mails en tig keer moeten bellen.
                      Maar de spullen waren wel in orde.

Frenklin
                      Bijdrager

Wat ik bij hem had besteld was: Athena cilinder + een 2dehand kop.
                        Het cilinder was niks mis mee en zat nieuw in de doos. maar de cilinderkop was dus gewoon kapot want de decompressie hendel/knop kon niet meer worden ingedrukt..

Ik heb hem een mail gestuurd en laten weten dat hij kapotte onderelen verkoopt! Daarop heb ik geen antwoord meer gehad..

sombrero
                        Bijdrager

een vriendin van mij heeft daar een vespa si gekocht voor 750 euro en het kapje bij hetvliegwiel en cilinder mist

ook had ze na 200km meteen problemem met de si bleek ze een warmloper gehad te hebben
                          toen zijden ze bij de brommerwinkel dat ze de kapjes erafhad gehaald en dat hij daarom niet meer koelde maar er hadden nooit kapjes op gezeten

mijn mening is dat er een beetje sprake is van oplichterij daar

PoliniCitta
                          Bijdrager

Die kerel is al een aantal jaartjes mensen aan het oplichten.
                            Ik had hier als goed is een berichtje gepost. Krijg nog € 90 eu van hem van zo’n 1.5 jaar terug.
                            Zou deze site ons niet kunnen helpen? (mij niet meer dan, maar diegene die op korte termijn nog wat bij hem hebben gekocht.

http://www.kopersbelangen.nl

@ niels,

Zeg maar tegen die klootzak dat ik hem nog wel een keer kom opzoeken, en dan ga ik niet aardig doen. Trap ze hele winkel naar de klote en ik zorg er persoonlijk voor dat hij in het ziekenhuis beland.

sjaak trekhaak

ik heb een keer een race krukas van hem gekocht ,ik zeg tege hem ,als het een topracing is hoef ik hem niet ,zegt die nee nee is geen topracing,ik dat ding gekocht voor 35 ,thuis meteen op internet kijke wat het voor een was ,topracing dus ,had echt zin om die krukas door z`n raam te gooie maar een vriend van me wilde het toch probere om er mee te rijde ,nog geen 500 km was die scheef,ding gaat dus alsnog door z`n raam heen.

BLC
                              Bijdrager

Goede en minder goede ervaringen:

Ik heb nu enkele onderdelen besteld bij snijders (uitlaat, zijstandaard o.a.)
                                De onderdelen waren wel goed alleen heeft hij me de verkeerde uitlaat geleverd
                                (uitlaat 2mm te breed t.o.v. bevestiging aan blok) en ik heb hem nog gezegd
                                dat het een mix was.
                                Zijstandaard was overigens goed.

Ik ben beide onderdelen bij zijn adres gaan ophalen.
                                Snijders heeft geen winkel want alle onderdelen heb ik op zijn thuisadres op moeten
                                halen (zie adres op zijn site)

ik heb ook al 2x een kwartier moeten wachten want hij was de onderdelen nog gaan
                                halen volgens een vriend (laat hij je in de regen staan:(( ) en dat noemt hij service

Ik ben erachter gekomen dat hij al zijn onderdelen bij Transier in Nuth (L) haalt
                                (de groothandel)

Let op als je onderdelen bij hem gaat ophalen dat je zelf de prijs met BTW berekend thuis
                                want hij heeft me de uitlaat €4 BTW te veel gerekend bleek later!

Een kennis heeft bij hem een Ciao gekocht. Duurkoop.
                                Op zich wel veel vervangen maar de optische staat van de ciao laat te wensen over.
                                (€350 betaald) Volgens Snijders was het hele blok geresiveerd na grondige inspectie bleek het volgende
                                nieuw te zijn: nieuwe bougie, vsnaar en wat nieuwe benzine. (meteen benzine afgetapt en nieuwe mix getankt
                                om geen risico te nemen dat hij misschien gewone euro 95 erin heeft gegooid want dat zal hij ook nog presteren)
                                Remmen zijn ver op en lak is vaal rood met gescheurde kappen.

Tip: woon je in limburg: Ga naar jantje cycle shop in heerlen. (geven goed advies en ruilen geen probleem
                                in tegenstelling tot Vincent S.)

Edjuh
                                Bijdrager

Is die groothandel niet ‘ Dolf Gransier’? Daar heb ik ooit een velg gekocht via marktplaats.

FonS: Ja Gransier, in Nuth. Is hier vlakbij, maarja, je kunt er als particulier niet kopen helaas

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 83)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.