- Dit onderwerp bevat 207 reacties, 50 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 11 maanden geleden door G-no.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 september 2008 om 19:30 #433459
Tom ciaoiets speciaals is altijd wel vet :lol
Als ik mn brommer een andere kleur ga geven gooi ik er ook een geil kleurtje op wat niemand heeft 😛
Bij een racer is dat altijd wel vet, zoals bij die van Sil!Maar hij gaat zeker mooi worden!

Succes30 september 2008 om 19:35 #433460
Smooth_PatrickWord vast een uber vet ding net zoals je ”normale” ciao:P
30 september 2008 om 20:04 #433463speciale kleur komt inorde hoor;)
Ik ben er zo goed als uit welke kleur erop komt !
Heb de code ook al gevonden 😀Kan niet wachten totdat ie de cabine in gaat, maarja nog genoeg te doen !
Morgenavond weer verder plamuren + schuren..
1 oktober 2008 om 19:45 #433478Zo , vanavond nog ff 2 uurtjes met de ciao bezig geweest !
– Spatbordje + stuur in de grondverf gespoten
– Geplamuurd + geschuurtIn t plamuren komt nu gelukkig een beetje schot, t einde oftewel het mooie resultaat is in zicht 😛
Fototjes ;

(Hier zittie net weer in de plamuur)

GrondverfZaterdag weer verder !
1 oktober 2008 om 19:54 #433480
.-{2F4OV}-.Ziet er netjes uit wouz! En geil kleurtje gaat je vast lukken
4 oktober 2008 om 20:33 #433571Zo vandaag weer lekker opgeschoten !
Alles zit in de plamuur , filler & grondverf ! 😀
Fototjesss;

Volgende week nog ff schuren etc, waarschijnlijk plamuur nog ietsje bijwerken op een paar plekjes en dan…….
🙂
Velgen ben ik ook mee begonnen , achtervelg in de afbijt gezet. moet nog ff nieuwe afbijt kopen en dan volgende week maar weer ff in de afbijt zetten !
Ook heb ik ff as en remtrommel van t voorwiel gehaald, remtrommel ga ik ff stralen 😉
Ook moet ik een nieuw remheveltje maken ivm met de EBR voorvork.Oftewel , nog genoeg te doen maar t schiet al lekker op 😀
:bier
4 oktober 2008 om 21:12 #433572
sjaak trekhaakziet er al mooi strak uit ,ben benieuwd na de kleur;)
5 oktober 2008 om 09:03 #433576
erikbloemberg:D:Dziet er netjes uit ouwe plamuuur turkben benieuwd naar het eind resultaat gr erik
5 oktober 2008 om 10:48 #433577Mooi hoor. Ben benieuwd wat het word, Wout 😉
Gaat helemaal goedkomen. Laat je hem spuiten of doe je dat ook zelf?
Alles zelf doen geeft je een lekker gevoel als die klaar is 😀
5 oktober 2008 om 17:34 #433582nice, welke plamuur heb je gebruikt?
5 oktober 2008 om 18:05 #433583Ziet er strak uit Wouter! Ik heb het kleurtje al gezien en ik kan zeggen dat ie echt superrrr vet is!:D
7 oktober 2008 om 17:38 #433613@ sjaak ; dankje ! kleur krijg je binnenkort te zien 😉
@ erik ; ja klopt , ik voel me ook echt zo’n knutselturk :pest
@ michel ; heb m zelf ook in de filler en grondverf gezet. kleine delen en me velgen spuit ik zelf , frame laat ik een collega van mij ff doen. Is een speciale techniek voor nodig..
Dat is waar, doe ook bijna alles zelf ! maar geen zin dat alles bijv mislukt met spuiten , dan schuur ik mezelf weer de tering… 😛@ daan ; weet t merk zo niet joh, gewoon een groot verpakking in zo’n mooi apparaat…
(als je wil kijk ik t wel ff na voor je..)@ bart ; dankje , hij is nog niet 100 % strak. ff met een blokkie nog wat bijwerken + alles opschuren en dan zien we t snel 😉 mischien moet er op sommige plekjes nog ietsie plamuur op..
Kleur heb ik vandaag definitief uitgezocht na lang gezoek en getwijfel.
tis zeer moeilijk om de juiste kleur te vinden , er zijn zoveel mooie !!
Ga morgen na t werk waarschijnlijk weer even aan de gang met schuren en bijwerken !
7 oktober 2008 om 17:42 #433614Ik vind de kleuren die je liet zien ook erg gaaf, rest btw ook.;)
Enigste wat ik echt waardeloos vind zijn de foto’s, shame on your camera :pest (Camera ? :kots)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno7 oktober 2008 om 17:51 #433615Haha , als ik bezig ben met schuren etc ga ik geen dure camera meenemen in de werkplaats.. 😛
Zal als die spuitklaar is even een goeie camera meenemen en fototjes schieten !
10 oktober 2008 om 17:01 #433690Zo klein updatertje !
Velgen zijn helemaal kaal 😀
Hebben vandaag de spuitcabine helemaal schoongemaakt met afbijt, toen gelijk men velgen mee genomen 😀
Poeh , dat spul is ff wat sterker als die rommel van de bouwmarkt !
Morgen de velgjes wss spuiten ! 😀Ook heb ik een nieuw stuur gekocht van fons, is een korter stuurtje dan ik nu heb.
Plamuur op de tank is jammer genoeg toch niet helemaal gelukt , ben vergeten een rand erin te plamuren.
dit ga ik vandeweek in de pauze ff bijwerken..Hopelijk kan t frame dan volgende week gespoten worden 🙂
Plannen voor morgen ;
– Velgen ff opschuren + spuiten.
– Kabelgootje in de grondverf zetten
– Allebei de sturen spuiten
– Handmade en/of SP opknappen.
– Kappen voorbewerken
– ??Morgen zal ik ook ff wat goeie pic’s schieten 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.