Vespa-Ciao.NL
:: Wouz-lwb’s Perlado ciao racer

Home Forums Perso’s Projecten Wouz-lwb’s Perlado ciao racer

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 208)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tom ciao

iets speciaals is altijd wel vet :lol
      Als ik mn brommer een andere kleur ga geven gooi ik er ook een geil kleurtje op wat niemand heeft 😛
      Bij een racer is dat altijd wel vet, zoals bij die van Sil!

Maar hij gaat zeker mooi worden! :thumb
      Succes

Smooth_Patrick

Word vast een uber vet ding net zoals je ”normale” ciao:P

Wouz-LwB
        Topic starter

speciale kleur komt inorde hoor;)
          Ik ben er zo goed als uit welke kleur erop komt !
          Heb de code ook al gevonden 😀

Kan niet wachten totdat ie de cabine in gaat, maarja nog genoeg te doen !

Morgenavond weer verder plamuren + schuren..

Wouz-LwB
          Topic starter

Zo , vanavond nog ff 2 uurtjes met de ciao bezig geweest !

– Spatbordje + stuur in de grondverf gespoten
            – Geplamuurd + geschuurt

In t plamuren komt nu gelukkig een beetje schot, t einde oftewel het mooie resultaat is in zicht 😛

Fototjes ;

(Hier zittie net weer in de plamuur)

Grondverf

Zaterdag weer verder !

.-{2F4OV}-.

Ziet er netjes uit wouz! En geil kleurtje gaat je vast lukken:thumb

Wouz-LwB
              Topic starter

Zo vandaag weer lekker opgeschoten !

Alles zit in de plamuur , filler & grondverf ! 😀

Fototjesss;

Volgende week nog ff schuren etc, waarschijnlijk plamuur nog ietsje bijwerken op een paar plekjes en dan…….

🙂

Velgen ben ik ook mee begonnen , achtervelg in de afbijt gezet. moet nog ff nieuwe afbijt kopen en dan volgende week maar weer ff in de afbijt zetten !
                Ook heb ik ff as en remtrommel van t voorwiel gehaald, remtrommel ga ik ff stralen 😉
                Ook moet ik een nieuw remheveltje maken ivm met de EBR voorvork.

Oftewel , nog genoeg te doen maar t schiet al lekker op 😀

:bier

sjaak trekhaak

ziet er al mooi strak uit ,ben benieuwd na de kleur;)

erikbloemberg

:D:Dziet er netjes uit ouwe plamuuur turkben benieuwd naar het eind resultaat gr erik

Michel
                    Bijdrager

Mooi hoor. Ben benieuwd wat het word, Wout 😉

Gaat helemaal goedkomen. Laat je hem spuiten of doe je dat ook zelf?

Alles zelf doen geeft je een lekker gevoel als die klaar is 😀

Daan777
                      Moderator

nice, welke plamuur heb je gebruikt?

Bartjee
                        Donateur

Ziet er strak uit Wouter! Ik heb het kleurtje al gezien en ik kan zeggen dat ie echt superrrr vet is!:D

Wouz-LwB
                          Topic starter

@ sjaak ; dankje ! kleur krijg je binnenkort te zien 😉

@ erik ; ja klopt , ik voel me ook echt zo’n knutselturk :pest

@ michel ; heb m zelf ook in de filler en grondverf gezet. kleine delen en me velgen spuit ik zelf , frame laat ik een collega van mij ff doen. Is een speciale techniek voor nodig..
                            Dat is waar, doe ook bijna alles zelf ! maar geen zin dat alles bijv mislukt met spuiten , dan schuur ik mezelf weer de tering… 😛

@ daan ; weet t merk zo niet joh, gewoon een groot verpakking in zo’n mooi apparaat…
                            (als je wil kijk ik t wel ff na voor je..)

@ bart ; dankje , hij is nog niet 100 % strak. ff met een blokkie nog wat bijwerken + alles opschuren en dan zien we t snel 😉 mischien moet er op sommige plekjes nog ietsie plamuur op..

Kleur heb ik vandaag definitief uitgezocht na lang gezoek en getwijfel.

tis zeer moeilijk om de juiste kleur te vinden , er zijn zoveel mooie !!

Ga morgen na t werk waarschijnlijk weer even aan de gang met schuren en bijwerken !

ArvidW
                            Donateur

Ik vind de kleuren die je liet zien ook erg gaaf, rest btw ook.;)

Enigste wat ik echt waardeloos vind zijn de foto’s, shame on your camera :pest (Camera ? :kots)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

Wouz-LwB
                              Topic starter

Haha , als ik bezig ben met schuren etc ga ik geen dure camera meenemen in de werkplaats.. 😛

Zal als die spuitklaar is even een goeie camera meenemen en fototjes schieten !

Wouz-LwB
                                Topic starter

Zo klein updatertje !

Velgen zijn helemaal kaal 😀

Hebben vandaag de spuitcabine helemaal schoongemaakt met afbijt, toen gelijk men velgen mee genomen 😀
                                  Poeh , dat spul is ff wat sterker als die rommel van de bouwmarkt !
                                  Morgen de velgjes wss spuiten ! 😀

Ook heb ik een nieuw stuur gekocht van fons, is een korter stuurtje dan ik nu heb.

Plamuur op de tank is jammer genoeg toch niet helemaal gelukt , ben vergeten een rand erin te plamuren.
                                  dit ga ik vandeweek in de pauze ff bijwerken..

Hopelijk kan t frame dan volgende week gespoten worden 🙂

Plannen voor morgen ;

– Velgen ff opschuren + spuiten.
                                  – Kabelgootje in de grondverf zetten
                                  – Allebei de sturen spuiten
                                  – Handmade en/of SP opknappen.
                                  – Kappen voorbewerken
                                  – ??

Morgen zal ik ook ff wat goeie pic’s schieten 😉

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 208)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.