Vespa-Ciao.NL
:: word het zoiets??

Home Forums Techniek Framedelen word het zoiets??

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ties
    Topic starter

nouaj…net terug van me vakantie uit spanje…
      heb tog ff fotootje gemaakt van een verzekeringsplaatjee waar de scooters daarmee rijden… kweet niet wat ik dervan moet denken…op een vespa is het zeker erggg groot…
      maar…word het zoiets???
      of heel iets anders??

http://ciao.clansites.net/site/pfs.php?m=view&v=105-IMG_00101.JPG

Vespaflappie
      Bijdrager

word zoiets

kieteltuning
        Bijdrager

. De nieuwe brom- en snorfietsplaten zijn in twee modellen verkrijgbaar: die van 10cm x 17,5cm en die van 12,5cm x 14,5cm.

Ties
          Topic starter

kanker… is zwaar groot..vooral op een vespa:no:no

Turbo Tommy
            Bijdrager

Pfack, dat is ubergroot!!! Begaaid hoor, ik blijf lekker zonder rijden. Volgend jaar rij ik er toch niet meer zo vaak mee. Spaar ik me dat geld nu. En wat stelen betreft is gewoon onzin. Brommer pakken ze meestal voor de onderdelen, frame dumpen ze gewoon ergens :((

GreetZzZz Tom

mikrik
              Bijdrager

Ze voeren dit plaatje alleen in, omdat je dan niet meer weg kan rijden van de wouten. Want ze hebben dan je kenteken. Nu kun je wel nog wegrijden ,want ze mogen je gegevens niet vragen bij de verzekering.

vespa nijverdal
                Bijdrager

ik heb gister aan een agent gevraagt hoe het nou zat met dat nummer bord hij zei zo van het is pas verplicht in 2007 maar op nieuwe scooters enz moet wel zo’n (nummerbord )

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.