Vespa-Ciao.NL
:: witte prut om uitlaat/flens

Home Forums Techniek Problemen oplossen witte prut om uitlaat/flens

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vicious
    Topic starter

Ik heb mijn vriendin onlangs een leuk origineel ciao-mixje gekocht. Rijdt leuk 30 km/h (hard zat voor een dame :lol) heel netjes zonder problemen. Het mix-systeem is niet meer in gebruik, ouderwets mengen dus. Nu zat er alleen een dikke, harde witte rand om de uitlaat bij de flens, die ik er met schroevedraaier en hamer heb afgeklopt. Kan het zijn dat de vorige eigenaar verkeerde olie heeft gebruikt of iets dergelijks?

FonS
      Bijdrager

ik denk eerder dat hij lekken van de uitlaat heeft tegen willen gaan, en dus een of ander goedje tussen de uitlaatmond en het spruitstuk heeft gedaan 😉

vicious
        Topic starter

Het was een ambtenaar die geen vuile handjes zou willen dus dat denk ik niet. Ik sluit t niet uit, maar misschien anderen met een dergelijke ervaring?

November Rain
          Bijdrager

vicious :
            Ik heb mijn vriendin onlangs een leuk origineel ciao-mixje gekocht. Rijdt leuk 30 km/h (hard zat voor een dame :lol) heel netjes zonder problemen. Het mix-systeem is niet meer in gebruik, ouderwets mengen dus. Nu zat er alleen een dikke, harde witte rand om de uitlaat bij de flens, die ik er met schroevedraaier en hamer heb afgeklopt. Kan het zijn dat de vorige eigenaar verkeerde olie heeft gebruikt of iets dergelijks?

ermm…..

je hebt het toch wel over de brommer he?? Niet over je vriendin zelf ofzo?? 😛

grapje 😛

alst aluminium is is dat gewoon aluminiumoxide (aluminium roest) ma verder nie veel aan de hand 😉

vicious
            Topic starter

Haha :lol ok maar wat is dan van alu daar in de buurt? Alleen de zuiger en kop toch, hmm 😕

November Rain
              Bijdrager

owwh ik dacht dat je mss een alu cilinder had, waar de uitlaatpoort van begon te oxideren :P..

het kan ook goed gewoon opgedroogde pekel/zout zijn…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.