Home › Forums › Techniek › Framedelen › witte kappen?
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 7 maanden geleden door Kelvin.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 augustus 2006 om 13:44 #161422
hallo,
ik heb een vraag ik wil op mn vespa ciao graag witte kappen kan je die ook ergens kopen?
ik had gehoord dat spuiten niet veel zin heeft om dat de verf er vanzelf weer afvalt.groeten martijn
4 augustus 2006 om 14:02 #163488nee hoor! lichtjes opschuren ( dus neit teveel ) dan ontvetten.. dan 2 knappe laagjes Wit en een blank lakkie erop en klaar is kees. en je lak gaat nergens heen..
en tja alle verf/lak word op den duur minder
maar dit gaat best! succes ermee:D
Mike4 augustus 2006 om 14:04 #163489weet niet of je ouder model ciao hebt, maar van de oude model kappen is ook nog een witte versie!?
miss dat je ze bij toeval op bv marktplaats tegen komt?of vragen bij bromboer?
4 augustus 2006 om 14:48 #163490Mike :
nee hoor! lichtjes opschuren ( dus neit teveel ) dan ontvetten.. dan 2 knappe laagjes Wit en een blank lakkie erop en klaar is kees. en je lak gaat nergens heen..en tja alle verf/lak word op den duur minder
ohw oke bedankt voor de tip ..
maar mn vader zit in de autolakindustrie en hij had aan een spuiter gevraagd die dat al wel eens had gedaan en hij zij dat het er van zelf af viel…..
maar ik zal het zelf wel ff proberen;)
4 augustus 2006 om 15:34 #163491Mike :
nee hoor! lichtjes opschuren ( dus neit teveel ) dan ontvetten.. dan 2 knappe laagjes Wit en een blank lakkie erop en klaar is kees. en je lak gaat nergens heen..en tja alle verf/lak word op den duur minder
ik sluit me er bij aan dat het best gaat..
maat van me hebt zn kapen ook gespoten, zelfs zonder schuren en ziet der nog prima uit
wil niet zeggen dat je niet meot gaat schuren, das uiteraad stukken beter!!
en een laagje primer zal die ook wel prettig vinden neem ik aan 🙂
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.4 augustus 2006 om 15:37 #163492Is het erg als je je frame tot op het ijzer kaal schuurt?
4 augustus 2006 om 15:56 #163493nee hoor, zorg er wel even voor dat je dan niet je nummers eruit schuurt!!
het is dan wel aan te raden om direct je frame in de spuit-plamuur of primer te zetten..
een kaal frame roest heel erg snel!!
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.4 augustus 2006 om 16:05 #163494gaat goed hoor, spuiten
heb ik oko bij mijn bravo kappen gedaan, maar die is nu verkocht 🙁
hier een foto van de kappen, toen zat de lak er 4 weken op.
4 augustus 2006 om 16:48 #163496okej, bedankt voor de tips.
ik zal het wel ff uit proberen, en dan horen jullie het vanzelf
21 augustus 2006 om 10:17 #163561ik heb ze oomwit gespoten maar ff een vraag ik heb grondlak prymer voor plestik erop alleen wit heb ik gewoon kleur dus niet voor plestik.
en daarna heb ik blanke lak erop gedaan.moet ik nouw alles met plestik prymer of alleen grondlak??
21 augustus 2006 om 10:20 #163562ook wit bedoel ik niet oomwit:lol
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.