Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › WinterMutsen Toer NH
- Dit onderwerp bevat 101 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 3 maanden geleden door diac.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 december 2008 om 20:27 #505928
En? Iedereen in de sloot gevlogen of hoe zit dat?
13 december 2008 om 22:12 #505929Toen ik ze om een uur of 17.15 belde waren ze nog onderweg. Zaten in een cafeetje geloof ik en moesten nog zo’n 25 km.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...13 december 2008 om 23:22 #505930zo we zijn thuis en waren ongeveer om kwart voor 7 s’avonds klaar met rijden:)
we begonnen tegen 2 uur pas en hebben lekker stuk getuft!ging vrij goed allemaal enkel wat simpele troubles.
een van die Limburgers (ben slecht in namen bij gezichten onthouden) zn achterkoppeling ging een keer naar z’n moer maar had een reserve mee.. en de koppeling schaal van batty ging een keer loszitten, moertje was los geraakt, meer hebben we eigenlijk niet gehad:)was er ook nog ff snel gevallen maar was niks ernstigs geen materiële of mentale schade iig:P haha
nouja hierzo komen maar ff snel een lading foto’tjes dan:

Mike13 december 2008 om 23:44 #505931Zat nog even aan jullie te denken 🙂 op de kerstmarkt in oldenburg.
Vast leuk geweest
alleen was het wel tyfus koud vandaag.14 december 2008 om 01:41 #505932
>>kruin-ritsjerd<<net ongeveer een half uur thuis, was erg leuk en gezellig op wat kleine dingetjes na, het was een zeer geslaagde dag

de volgende keer ga ik zeker weer mee:D14 december 2008 om 02:22 #505933ik ben ook thuis:D
het is nu 3.20 snachts whahaha=)
was erg geslaagt
we zijn nog in een of andere stad wat door centrum gaan rijde en parkeergeraze’s:con
en door de macdrive met de vespas geweest whahah=)14 december 2008 om 10:49 #505934Zo, weer min of meer uitgeslapen:)
Hier onze dag:DS’ochtends om kwart over 7 opgestaan, en begonnen met het voorbereiden van de reis.
VoNcKjE was al om half 7 vertrokken vanuit Roermond (35 km hier vandaan), en was netjes op tijd:D
Na wat gelul over Vespa’s en snel wat spul in de schuur bekeken te hebben zijn we rond kwart voor 9 vertrokken.
Onderweg ging het natuurlijk over één ding Vespa, VoNcKjE kan goed vertellen waardoor het mede een zeer leuke reis was:P
Rond 12 uur aangekomen in Sint Maarten, zeer mooi huis trouwens Batty en Kim, zeker als het helemaal af is8)
Daarna de Tour, Jordy’s / OrangeCiao’s achterkoppeling moest weer eens voor de 2e keer binnen een week de geest geven, gelukkig had ik nog een goede bij me:con
Het was ondanks de kou een zeer geslaagde Tour:worshippyMaar ons ”Avontuur” gaat verder:p
Na de Tour naar Almere gereden om daar even wat te eten en sigaretten voor VoNcKjE te halen, helaas was de winkel dicht, net 5 minuten te laat:@
Nog lekker wat rond gescheurd daar, de parkeergarage’s daar zijn geweldig:D
Helaas gaf VoNcKjE’s Ciao al snel de geest, we zullen het er op houden dat z’n Ciao z’n Vonckje verloren is:p, eigenlijk moet hij het zelf maar gewoon vertellen:haha
Na dit avondtuur doorgereden naar een Mc op de terugweg, we wouden ff gek doen en zijn dus met de Ciao door de drive gereden, Filpmpje volgt:D
Hierna de terugreis naar huis, rond 2 uur waren we terug.
Vervolgens heb ik VoNcKjE naar huis gebracht omdat z’n Ciao dus niet meer reedt:con
Om kwart voor 4 was ik weer thuis, en om kwart over 4 lag ik in bed:POm een lang verhaal kort te maken, was een zeer leuke en geslaagde dag, volgende keer zijn we er zeker weer bij

Foto’s en filmpjes volgen:D
14 december 2008 om 11:00 #505935nou dan heb je nog een lange dag gehad hahah
maar de foto’s van het ritje staan er nu bij;)
Mike14 december 2008 om 11:06 #505936Nice!
gezellig gehad zo te zien.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel14 december 2008 om 11:15 #505937Mooie foto’s Mike

Ik heb eigenlijk alweer zin in een Tourtje, blijft mooi, ondanks de kou:worshippyEdit: Batty, heb je trouwens nog een helm gevonden?:D
VoNcKjE is hem vergeten:p14 december 2008 om 15:00 #505940ja de helm heb ik hij pm me maar dan wordt dat geregeld

het was super gezelig mooi ritje maar jezus man wat was het rete koud:D
14 december 2008 om 15:10 #505941vonckje is een beetje een dramatische kerel zo te lezen, haha 😛
wel leuk dat jullie het gezellig hebben gehad, ondanks de kou. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.