Vespa-Ciao.NL
:: Wilk1985 perso

Home Forums Perso’s Collecties Wilk1985 perso

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 355)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DinoH
    Donateur

Mooie en volle update Jos!
      Dat chroom blinkt weer goed, en ben benieuwd hoe die Malossi 43 bij jou loopt.
      En laat die veren zitten, ik raad je een monoveer aan!

Guido
      Donateur

Dit wordt de mooiste Si ooit.

MarcoS
        Donateur

Keurig werk lever je toch af! :thumb

Fredzzz
          Moderator

Hele vette Si! Ziet er uit als nieuw! Goed werk.

EJ
            Bijdrager

Ziet er weer super uit!
              Leuk hoe je op de details let. Geweldig! :thumb

bram0vitz
              Bijdrager

Leuke update met mooie foto’s!
                word een nette SI zo!!:thumb

beetje prutsen hier en daar
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

speedbuxy
                Bijdrager

Rood op rood das altijd een goeie combo:thumb

lightlord
                  Donateur

Het word een mooi ding die si zoals gezegt rood op rood is altijd mooi :thumb

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                    Lightlord's Dizzy/Gypsi

Bas23
                    Bijdrager

Netjes weer Jos! Jij zit niet stil deze winter:D Ben benieuwd naar het totaal plaatje:thumb

Martino
                      Moderator

Piet30
                        Donateur

the first Si that I like :thumb

Nice red tone.

Justintje32
                          Bijdrager

Ziet er netjes uit! Hier ken ik ook van leren joh!

Nick050
                            Bijdrager

Ziet er zeker netjes uit,mooi kleurtje
                              http://www.jmpbonderdelen.nl/doorvoerrubber-ontsteking-vespa.html
                              Kwam toevallig deze tegen,misschien heb je er wat aan.Had ze zelf nog nooit eerder op de site zien staan,zijn wel ietsje anders als orgineel:D

Wilk1985
                              Topic starter

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

@Nick, ik heb ze ook gezien, maar wil toch voor the real thing gaan.. Zullen vast wel eens ergens opduiken.

Tijd voor weer een update! Ik heb nou eenmaal niet zo onwijs veel te doen in de winter en ik ben geen man die 5 dagen per week s’avonds op de bank hangt dus dat is een mooie gelegenheid om een beetje binnen te sleutelen.
                                Ik heb een DR50 blokje in elkaar gezet, Leuk degelijk blokje om een beetje mee te toeren van de zomer!

Mike was bereid om dit de poorten in dit blokje door te trekken voor mij, en de poorten in de cilinder zijn ook doorgeprikt dus dat gaat vast leuk lopen!

Ik rijd deze DR50 met een zelfgemaakte 0,8mm dikke pakking, dus hij is gelijk een stukje opgehoogd! Leuk expiriment, ik ga hem eerst een tijdje zo rijden en dan eens zien wat het doet met een normale pakking. Uiteraard rijdt ik met een flink gevlakte kop zonder koppakking om nog wel een beetje compressie over te houden.

Hier nog 3 fototjes van een blokje dat ik aan het opknappen ben voor mijn maat Raymond (Haagze SF2 hier op t forum) Hij gaat met ons de VCT meerijden, we zijn er alleen nog niet helemaal uit welke cilinder erop moet komen, suggesties zijn welkom!

Op de foto’s is goed te zien dat dit blok wel wat liefde nodig had, alles zat vol plakkerige vieze zooi, en het dichte krukaslager had dikke speling! Toch startte het blokje meteen en liep helemaal niet slecht. Maar voor de VCT is goede voorbereiding belangrijk dus alles moet schoon en in orde zijn! De onderste foto is van na de wasbeurt 🙂

In de laatste update wilde ik het eigenlijk al plaatsen, na jaren heb ik eindelijk een nette Grillo gevonden! Speedbuxy nam hem mee naar de Nieuwjaarstour, en nadat er een blok onder lag kon ik eindelijk eens weten hoe in Grillo nou reed (Jaren terug had ik er al eens een, in exact die kleuren, maar daar viel niet meer mee te rijden.

Leuk ding hoor de Grillo, ik moet er even een nette Grillo pijp opzetten en dan kan hij voor de keuring! Van de zomer wil de vrouw ermee gaan rijden. Ik was zo enthousiast over het ding dat ik meteen even een filmpje in elkaar geflanst heb :):

Maar goed, het leukste wil ik voor het laatst bewaren, ik kreeg vandaag 2 bestellingen binnen! Die wil ik graag met jullie delen. De linker bestelling is waarschijnlijk wel te raden waar die vandaan komt, de rechter komt van JMPB!

Deze 2 bestellingen hebben raakvlakken in hun afkomst, toch zijn ze verre van vergelijkbaar. Nieuwsgierig?

Dit is wat je krijgt als je de verzendverpakking opent!

En wat zit er in? Geheimen uit het verre oosten!

Ik was blij verrast toen JMPB deze carters ging aanbieden, mijn plan is nu om een compleet Chinees blok op te gaan bouwen! Eens kijken of ze dat net zo goed kunnen als Babi Pangang en Foe Yong Hai maken….
                                Ik ga de onderdelen een voor een aan een grondige inspectie onderwerpen, en zal ze daarna uitgebreid beschrijven in het meningen en ervaring topic, wordt dus vervolgd!

再見!

輕便摩托車具有由以驅動車輪!

VespaAvanti
                                Donateur

Haha, leuk gedaan Jos, deze China Special:D

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.