Vespa-Ciao.NL
:: Wilk1985 Ciao 1970

Home Forums Perso’s Projecten Wilk1985 Ciao 1970

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

arvid13690
    Bijdrager

http://www.leertouwer.com/default.asp?id=21&artnr=152286&returnURL=id=20||cid=17||page=5||ps=100||pg=
      Deze ook niet?er staat er nog een tussen.

Tis altied moar eem!

Wilk1985
      Topic starter

Jij bent echt goed bezig!!!! Bedankt voor de tip, had ze zelf nog niet gezien.

Bedankt!!!!!

Leuk gevoel voor humor hebben ze trouwens bij Leertouwer, ze berekenen geen verzendkosten maar je moet wel 6,50 administratie en behandelingskosten betalen.

speedbuxy
        Bijdrager

Dat klinkt wel wat vriendelijker:lol
          Maar wel mooi dat ze nog van die stickers voor je hebben:thumb

miniciao1968
          Donateur

Als je niet meer dagelijks op het forum kijkt loop je flink achter 🙂
            Mooie restauratie, behalve de stickers mis je ook nog het voorspatbord rubbertje volgens mij, of moet je dat nog monteren ?
            Stickers heb ik niet meer, nog slechts 2 rode over voor het geval ik ooit nog aan de C9 kom.. 🙂 8)
            Veel plezier met je Oldtimer !! :thumb

Wilk1985
            Topic starter

@ttr-ciao Goed bezig ben je, de stickers heb ik zo ondertussen al. Ben benieuwd naar meer foto’s van je oldtimers..

@miniciao 1968, ik ben inderdaad nog op zoek naar dat rubbertje, ga er denk een van een nieuwere gebruiken!

Wilk1985
              Topic starter

Vandaag heeft de Ciao voor het eerst weer benzine geproefd! Hij startte vrijwel gelijk en we zijn even naar Kijkduin gereden.

Het rijdt heerlijk hij heeft een perfecte rechtuitstabiliteit, vering is goed en hij remt ook lekker. Alleen ik ga er wel gelijk zo’n Ferodo remsegment inleggen als ze in de shop staan want hij remt nu wat schokkerig achter.

Het licht moet ik ook nog even naar kijken en ik heb het idee dat er een iets kleiner sproeiertje in mag. Dus ik heb nog wat sleutelwerk maar kan in ieder geval rijden! Je krijgt leuke reacties met zon Ciao als deze, het is weer wat anders als de oldtimer Kreidlers en Zundapps die hier wel in grote getallen rondrijden.

speedbuxy
                Bijdrager

Zo die is echt lekker geworden:thumb het rood spat hier gewoon van het scherm8)
                  Hoop deze eye candy gauw eens en real life te mogen bewonderen:thumb

miniciao1968
                  Donateur

Met recht : mooi rood is niet lelijk, sterker nog het is fantastisch..! :thumb
                    Rijdt lekker he ? Ik heb dit jaar ook al de nodige km’s op de oudjes gereden..!
                    Daar kan geen Harley tegen op ::D
                    @ttr Ciao, als je goede mandjes of rekjes ”over’ hebt, laat maar weten !

Wilk1985
                    Topic starter

Ik ben gek op origineel, maar ruitjes komen er bij mij niet in 🙂

@ Miniciao hij rijdt heerlijk en het is leuk dat je aanspraak heb! Je valt echt op en dat is wel leuk, een beetje de Ciao promoten 🙂

Florian
                      Moderator

Gaaf ding Jos:thumb

Ik zeg het halve frame weghakken en een Simonini zij-inlaat erop mikken:pest:D

#RIDINGSOLO

Mooi werk Wilk!

miniciao1968
                          Donateur

@ttr : ik wil dat ruitje wel redden voordat het een rondje wordt.. 🙂
                            Pm maar wat je er voor wil hebben. Op de foto kan ik de staat niet helemaal goed zien, maar mits niet al te verroest of kapot, dan heb ik wel interesse.

Guido
                            Donateur

:thumb netjes!

Jelle
                              Moderator

Ziet er fantastisch uit, hoop dat je de juiste velgen ook eens in nieuwstaat ergens vindt…

Heb je met deze kerel al eens contact gehad:
                                http://www.de2wieler-hobbyist.nl/index.php/velgen-2

Wilk1985
                                Topic starter

Jelle bedankt voor de tip! Jij hebt een biertje verdient. Aanrader trouwens die link van jou. Ik heb ze al binnen zo ondertussen, en een voorvelg zit er ook al aan te komen! Dus ik ga deze velgen toch weer om laten spaken naar het originele model in de toekomst.

Verder ben ik nog even aan het pielen met het blokje dat maar niet wil lopen zoals ik wil, denk dat ik hem toch maar een totale revisie ga geven heb het blokje niet opengehad alleen de rest vervangen.

Beetje jammer want eigenlijk wil ik het blok lekker laten zitten zodat het frame netjes blijft maar goed..

Verder heb ik nog een leuke tourfoto van afgelopen zaterdag op de oldtimerdag hier in de buurt 🙂

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.