Vespa-Ciao.NL
:: Wilk1985 Ciao 1970

Home Forums Perso’s Projecten Wilk1985 Ciao 1970

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Dat is een fijne verse update Jos:thumb
      Ik begin steeds meer te houden van die originele Ciao’tjes.

speedbuxy
      Bijdrager

Florian! :
        Dat is een fijne verse update Jos:thumb

Niks aan toe te voegen:thumb

Wilk1985
        Topic starter

Na 2 jaar zit het werk er bijna op! En dat deel ik natuurlijk graag met jullie.

Heb nog een paar dingen nodig die ik hoop te vinden, maar dat zijn dingen die kunnen wachten. Als iemand in het bezit is van het volgende hoop ik een pm te mogen ontvangen:

Nette rechterzijkap
          Nette cranken
          Nette Koplamp voor dit type.
          Jaren 70 velgranden (zie eerder in deze perso)
          Bagagedragerrekje achter

Nu een paar foto’s!!

Ik heb hem nog niet gestart maar dit blokje is zoals bekend lopend weggezet voor hij naar de coater ging in december dus dat zou geen problemen op moeten leveren. Ik wacht nog even met starten tot na het weekend zodat hij deze week nog zonder benzine in de woonkamer kan blijven staan! Want ik krijg een hoop bezoek en dat is natuurlijk leuk.

Begin augustus ga ik eens een lekker stukje ermee rijden, ik ben van plan om ook nog eens een goede fotoshoot ermee te houden dus ik ga later zeker nog wat foto’s posten van deze Ciao.

Ik zal deze Ciao ook zeker een keer naar een meeting meenemen, eigenlijk hoop ik dat er nog eens een oldtimertour georganiseerd word! Of misschien dat ik er zelf wel een organiseer als er belangstelling voor is, wie weet.

Bedankt allemaal voor de support en tips tijdens de opbouw Mijn dank gaat ook uit naar diegene die me aan onderdelen hebben geholpen!

W-Y
          Bijdrager

Wauw! Super nette ciao, als nieuw! Lekker watermeloentje voor onderweg 😀

Guido
            Donateur

Een fles Martini en Italiaanse tomaten, the finishing touch!
              Heel erg mooi!

speedbuxy
              Bijdrager

Zo die is zeker netjes geworden8):thumb
                En weet niet hoe de cranken op mijn ciao eruit zien, maar ik haal deze er binnenkort wel af dus stuur je dan wel even pm met foto,s.

Florian
                Moderator

Wat een bijoetie:thumb

Martino
                  Moderator

Mis ik nog tankstickers?:D

Rizla
                    Donateur

ziet er super mooi uit.

eigenlijk zou je er zo dingdong bel op zetten en niet zo tring tring ding of zit die er al op?

Flippo
                      Donateur

Wauw, wat is die ciao mooi geworden. Daar mag je trots op zijn. :thumb

Wilk1985
                        Topic starter

Bedankt voor de reacties! Rizla er zit een dingdong bel op, past er leuk bij met dat chroom. Martino ik ben inderdaad nog op zoek naar tankstickers, iemand een goede tip?

Of wellicht kan iemand voor mij een scherpe foto maken zodat ik ze kan laten namaken?

W-Y
                          Bijdrager

Kan daver1 die niet voor je maken? Hij heeft wel vaker logo’s ontworpen voor de ciao. Ik weet niet of hij die stikkers die jij nodig hebt al in de database heeft staan, je kan hem altijd ff een pm sturen. Stikkers LINK

Wilk1985
                            Topic starter

Plaatje even geleend van Lenneart, dit zijn de stickers die ik nodig heb. En inderdaad kan Daver1 ze maken, maar dan heb ik eerst een foto op hoge resolutie nodig. Dus als iemand een Ciao heeft staan waarvan de stickers nog netjes zijn zou diegene mij zeer blij maken!

arvid13690
                              Bijdrager

http://www.google.nl/search?hl=nl&site=webhp&tbm=isch&sa=1&ei=muXsUeWWLoaDOJfhgKAH&q=vespa+ciao+tanksticker&oq=vespa+ciao+tanksticker&gs_l=mobile-gws-serp.3..30i10.49336.51846.0.53142.3.3.0.0.0.0.669.1655.4-1j2.3.0….0…1c.1.21.mobile-gws-serp._jnaPTTsbaM&biw=320&bih=455&sei=2eXsUZz-L427PfbLgGA#biv=i%7C188%3Bd%7CfML3ykPdBELNlM%3A

Tis altied moar eem!

Wilk1985
                                Topic starter

Leuk om te zien dat er een hoop foto’s van mezelf tussen zitten :D. Maar de sticker die ik zoek zit er niet bij.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.