- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 11 maanden geleden door VespaPower.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 april 2008 om 17:28 #184013
Hallo,
Ik heb een Vespa Ciao gekocht, en die wil ik tunen. Ik was aan het denken aan 70CC cilinderkitje van Olympia, maar dan weet ik verder niet wat ik nog meer moet kopen om het een beetje heel te houden. Ik heb geen ervaring met opvoeren, dus een beetje advies is nooit overbodig.
Alvast bedankt,
Roger Schouteten23 april 2008 om 17:34 #186135hoe snel wil jij? Wat wil je precies en wat is je budget?
23 april 2008 om 17:36 #186136Ik kan later altijd nog dingen kopen…… en ik wil zo snel mogelijk natuurlijk. Richting 80km/u of harder, maar het is wel een Vespa…..
23 april 2008 om 17:37 #186137Allereerst welkom op t forum en gefeliciteerd met je mooie aanwinst!
Als je een beetje de zoekfunctie gebruikt zul je heeeeel erg veel vinden over je vraag.
Verder kun je kijken bij tuning, how to’s en faq website (de knoppen bovenaan de site).
Op deze manier kun je een beetje meer te weten komen over je wensen en kunnen wij je verder helpen als je daarover vragen hebt.Bij meningen en ervaringen kun je overigens heel veel te weten komen over een specifieke cilinder, uitlaat, enzovoort.
Deze vraag had je overigens beter kunnen plaatsen in het “opvoeren voor beginners” gedeelte van het forum.
Hier verplaats ik hem dus heenWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.23 april 2008 om 17:38 #186138oké, dankjewel
23 april 2008 om 17:39 #186139vespa blijft wel heel hoor 😀 De mijne rijd ongeveer 45 a 50 en da doet ie met gemak. Ik zou eerst een bromklokje steken en een snelle standaard look uitlaat a la sito steken…(std maar dan met dikke bocht. En natuurlijk nog een pkleinere poulie en dan rijd ie volgens mij al gemakkelijk 50 (doet ie bij mij toch. Dan is de overstap naar beter nog altijd mogelijk
23 april 2008 om 17:44 #186140Oké, zal ik doen. Ik zal ook nog eens wat ervaring opdoen…… Dan kan ik ook nog een mensen helpen, i.p.v. ze met mijn problemen op te zadelen ;).
23 april 2008 om 17:50 #186141je zadelt ons niet met je problemen op hoor..
het is altijd nog onze keuze te reageren of niet 😉ik dacht, hé een nieuwe, zou hem gelijk even beter wegwijs maken op de site
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.23 april 2008 om 17:58 #186142Inderdaad, wij zijn hier om je te helpen, en het is tenslotte toch een hobby van ons allemaal dus we hebben er allemaal wel plezier in!
Als je richting 80 km/h wilt, moet je toch al redelijk gaan investeren.
Een grotere cilinder, een snel uitlaatje en grotere inlaat + carburator zijn een must als je de 80 wilt halen.Voor ervaringen van cilinders enzo kan je terecht in voornoemde topics.
Veel succes, en als er nog vragen zijn, stel ze gerust hoor!
23 april 2008 om 18:11 #186143Dat dacht ik zelf ook al. Ik heb een Olympia 70CC cylinderkitje gevonden op Marktplaats, dat is voor mij maar 3KM rijden. Eerst de brommer nog even uitproberen, ik heb hem pas een dagje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.