Vespa-Ciao.NL
:: Wil niet starten

Home Forums Techniek Problemen oplossen Wil niet starten

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

hij heeft nu 62 erin

ID&T citta

Ik heb er nu sproeier 62 in zitten. Deze zat er ook in bij me polini cilinder en toen was me bougie al erg zwart

sieger
        Bijdrager

ja dan moet je 67 maar ff proberen dan zal hij wel lopen denk ik:P

ID&T citta

ok bedankt 🙂 ik zal het vanavond meteen proberen 😀 dan eet ik maar iets later haha. Als het niet gelukt is dan kom ik er op terug ok?

Groeten leon

william
            Bijdrager

sieger :
              ik weet niet of witte vonk ook goed is
              ik weet alleen dan de vonk blauw moet zijn;)
              maar kan ook idd aan de sproeier liggen;)

ook al vonkt je bougie blauw wil nog niet zeggen dat hij goed vonkt.
              ik heb eens een citta gereviseerd en die liep niet.
              d8t meteen dat het de ontsteking was maar die was nog nieuw en goed afgesteld.
              bougie vonkte blauw, toen heb ik een nieuwe bougie gestoken en hij liep direct.
              ik wil hier mee alleen zeggen dat hij wel blauw kan vonkeen maar vonkt hij dan ook goed??????

greets william

ID&T citta

heey ik heb me sproeier gewisseld naar 67 maar hij wilde nog steeds niet starten..
                Ik heb de kartonnenpakking van me cilinder verwisseld voor een ijzeren maar ik heb hem nog niet helemaal kunnen opbouwen.
                Maar kan het zijn dat als je een kapotte keering heb dat je cilinder dan minder compressi maakt?

sieger
                Bijdrager

ja dan heb je minder carter druk;)
                  dan ontsnapt er dus compressie bij je kering;)

ID&T citta

Heey me citta wil nog steeds niet rijden.
                    Me keering zag er erg vies uit maar nog wel goed denk ik maar voor de zekerheid heb ik hem toch vervangen. ik heb hem net gemonteerd als in de how-tó’s word beschreven. Ik heb me onsteking helemaal los gehaald en netjes opnieuw gemonteerd en afgesteld. Dus ik heb heel me me blok weer onder me citta gezet. Dus ik d8 nou nu gaat hij rijden !! maar moooooi niet hoor 🙁 helemaal geen geluid niets. Dus ik heb er weer sproeier 62 ingedaan. Toen gaf de brommer 2 kleine zachtje pofjes. maar hij geeft geen kik. help me aub !! 🙂

Groeten leon

william
                    Bijdrager

weet je 100% zeker dat hij benzine krijgt. probeer eens een carb van een vriend van je. gwn ff testen en mssn een sproeier 64 steken 62 vind net wat te krap.ook al een neiuwe bougie geprobeerd?

greets william

ID&T citta

heey ik heb nog geen nieuwe bougie geprobeert maar hij maakt enorm mooie blauwe vonken nadat ik me onsteking opnieuw heb afgesteld. ik heb nog een 13/13carb liggen zal ik die gewoon proberen? Me bougie is trouwens wel altijd nat van benzine.

william
                        Bijdrager

is je bougie zelfs met een 62 sproeier nog nat?
                          dan heb je in ieder geval geen benzine probleem.
                          je luchtfilter is ook schoon neem ik aan.
                          kijk je krukas spietje eens is die niet ovaal?
                          lijkt me wat met je ontsteking of vonk je meot echt die richting op gaan zoeken.

laat wat weten wat je hebt geprobeerd. greets willianm

ID&T citta

heey me krukasspie was nog goed zoals ik kon zien. En ik toen ik me carb ging schoonmaken had ik ook meteen me filter schoon gemaakt. Het is een malossi filter. Ik ga proberen vandaag een bougie te kopen als me fietsenmaker niet dicht is.
                            groeten leon

hellchaiser
                            Bijdrager

hij heeft het over het spietje heb je die er uberhoud wel in dat kleine ovaale dingetje

Jazzy
                              Bijdrager

hellchaiser :
                                hij heeft het over het spietje heb je die er uberhoud wel in dat kleine ovaale dingetje

Blijkbaar wel: 🙂

ID&T citta :
                                heey me krukasspie was nog goed zoals ik kon zien.

ID&T citta

heey jongens ! 🙂 enorm bedankt voor jullie hulp! ik had dus gewoon een kapotte bougie 😛 maar hij vonkte wel :S. Ik had de bougie uit me zusje dr scooter gehaald. (zelfde bougie als in me citta) en met deze bougie reed en starte hij wel! :). Achja nu heb ik eigenlijk een klein beetje voor penis me keering vervangen maar wel leuk om een keer te doen;).

nogmaals bedankt!
                                  Mzzls leon

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.