Home › Forums › Algemeen › Oude topics › wiel scheef ciao
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 9 maanden geleden door iaccaloco.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juli 2005 om 20:44 #123734
he luitjes
ik heb na mijn puch,sr,aerox,tomos nu een vespa ciao gekocht en ben hier echt super tevreden over!
beste brommer die er is…alleen waren er paar nadeeltjes aan:
1-wiel staat scheef in voorvork….hoe los ik dit op?
2-geen standaard (nieuwe zijstandaard kopen)en ik wil ook van dat schuim om mijn stuur maar jullie moeten dat ook ff uitleggen aan mij hoe dat werkt…
en hoe krijg ik me wiel er recht in.?3 juli 2005 om 20:47 #131189please help me.!!!!
3 juli 2005 om 20:58 #131190stoffe busjes in je vere veervange
3 juli 2005 om 20:58 #131191Gefeliciteerd mate, en welkom 2 tha club…….
Zoals ik in een ander topic ook al zei,

Duss…….:)
Mgoode, ik weet zo goode als zeker dat de bussen van je voorvork(het “schommelsysteempie”) op zijn…..
Iig. aan 1 kant……Is hoerewerkie, maar wel te doen…….
Je kunt ws. bij je lokale brommerboer wel revisiesetjes krijgen ervoor……
Qua standaard is er altijd wel iets te verzinnen, ze zijn er van het merk Buzzetti “origineel” voor Ciao, maar je kunt bijv. ook heel simpel de zijstandaard van een Citta aanpassen voor op je Ciao…..
Dat deed ik zelf meestal…..
Ga maar ff kijken wat ze hebben voor je, en we horen je wel weer dan……..Dat stuurschuim is appeltje eitje……
Ga bij de brommerboer langs, dus voor een standaard en voor ’t stuurschuim…..
Is er nog wel ws.Haal, met inbussleutel “5” de handles van je stuur(laat de bouten er maar inzitten, miss. verlies je 1 van de bussies in je handle, en dan kejje ‘m niet meer aandraaien)
Smeer een beetje afwasmiddel op ’t stuur, èn in ’t schuim zélf…..
Duw ’t over je stuur heen, en snijd ’t af waar je handles moeten komen….
Doe dit liever te lang dan te kort…..
M.a.w., hou een stukkie speling over, je kunt er beter een plooi in hebben als dat ’t te kort is…..!
Succes, en hou ons maar op de hoogte….! (y)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!3 juli 2005 om 21:53 #131192hoe zit dat met dat schuim om stuur?
3 juli 2005 om 21:57 #131193Ehh………Lees m’n verhaal?
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!3 juli 2005 om 22:05 #131194hoeveel kost dat, apel en ei zeg je maar hoeveel is dat…
hiero in breda rijden er echt helemaal geen vespa ciaos rond dus ben bang dat er ook weinig spul voor te krijgen is.
kan ik het niet bij bouwmarkt halen?4 juli 2005 om 00:08 #131195Het is niet specifiek voor een Ciao, je kunt ’t ook op je fiets doen als je wil…..
Meestal betaal je minder dan 10 Euro…
Bij de bouwmarkt hebben ze alleen van dat spul voor om verwarmingsbuizen etc.
Dat is niet goode hiervoor…..!Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!4 juli 2005 om 08:04 #131196Ik moet ook maar eens naar m`n voorwiel kijken. Bij mij staat ie er ook schuin onder. De rechter kant van mn band is ook helemaal versleten door aanlopen.:D
4 juli 2005 om 14:09 #131197Niet best…..!
Ik heb hier een vétte mountainbikevoorvork staan(uiteraard met vering)
Miss. dat ik die een keer in m’n Ciao “fiets”
Lijkt mij iig. 1000x beter als de orig. vork…….
Dies echt flut….!Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.