:: ‘Wie woont waar?’ topic
-
In het mooie Drenthe.
En tja dat bestaat echt.
Zoals ik altijd zeg: TT-circuit ligt n m’n voortuin en Vliegveld Eelde in m’n achtertuin.
Wilk1985 :
Volgens mij heb ik die Grillo op Marktplaats zitten bekijken een paar weken geleden kan dat kloppen? Leuke aanwinst en welkom 🙂
Ik heb inderdaad deze brom Grillo voor 45 euro in Lelystad (het frame met kenteken) op Marktplaats gekocht,
en de wielen, motor, uitlaat, kappen, km teller, koplamp, stepjes enz. overgezet.
hij was verder helemaal compleet!. eerst had ik deze snor Grillo donor gekocht, voor 15 euro van mijn chauffeuse.
(waar ik stiekem door Zwolle zuid mee crossde als het donker was, ook een keer moeten vluchten)
Motor liep al na een uurtje prutsen. deze trok wat valse lucht. dit verholpen en liep toen ook gelijk 55.
later een andere cilinder, carburateur uitlaat, carters aangepast enz, en toen liep hij 71,4 met 1 KW op mijn eigen rollerbank 🙂
Fotootje van de ”Donor”

Mike :

:bier ALKMAAR :rules
In die toren heb ik gestaan met mijn trompetje. #taptoesignaal#
Zelf kom ik uit Rotterdam
Langweer, ergens vlakbij Sneek/Joure Fryslan boppe! 😛
BoyanBijdrager
Limburg gemeente Sittard/Geleen, vlak tegenover Lindenheuvel 😛
zeroxBijdrager
Het o zo mooie helmond haha. Kom gerust keertje langs om te rijden en pilsje te pakken.
Assen, 2-wielerhoofdstad van NL :p
No stress, all fun and a bit of speed
GuidoDonateur
DisjeBijdrager
Voorne putten, mooiste gebied van Nederland! Lekker door de duinen scheuren met je ciao.
010 doordeweeks en 045 in het weekend!
Ik ben Bjorn uit het zonnige zuiden!
Sittard☀️
Poeldijk = dicht aan de kust dus veel zon, wind en schitterende luchten.
Het wemelt hier van de vespa liefhebbers.
Verse zeelucht daar loopt een vespa het beste op.8)
Prima plek om een oldtimertoer te starten.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.