Vespa-Ciao.NL
:: Wie kan mij vertellen welke uitlaat dit is?

Home Forums Techniek Opvoeren Wie kan mij vertellen welke uitlaat dit is?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

MR tuning
    Topic starter

zoals de titel luid, wat voor uitlaat is dit??

er is mij verteld dat dit een polini is?? wie o wie weet welke dit is

Topictitel aangepast en verplaatst. Nou alleen de tekst nog eens netter.

DinoH
      Donateur

Volgens mij zit op foto 2 naast het ophangingspunt een logo schuur dat even kaal

Dubracer
        Bijdrager

lijkt sprekend op de uitlaat die ik me pas op de kop getikt heb ook ik had er geen demper bij maar van martino te horen gekregen dat die er wel ophoort

gaat hier dus mogelijk om een sito cobra uitlaat

Martino
          Moderator

Lijkt er inderdaad sprekend op. Alleen is deze van het merk Polini. Bij deze blanke versie(is later zwart gespoten) heeft er ook eenzelfde Polini demper bij gezeten.

MR tuning
            Topic starter

Klopt… deze is later zwart gespoten en lijkt op de sito, weet je ook welke polini uitlaat het is martino? En evt.een foto hoe hij origineel hoort te zijn?

Thanks

Martino
              Moderator

Ik heb alleen deze foto voor je van de oude versie. Gerarduz heeft misschien nog wel een foto van de versie van jou. Die heeft deze ook liggen namelijk.

speedbuxy
                Bijdrager

Volgens mij hebben ze nooit z,on ronde Polini top one demper gehad hoor.
                  Dit is namelijk de blanke versie ervan.

Edit: Gerarduz had deze er wel nieuw bij zitten.

MR tuning
                  Topic starter

oke oke! ik word steeds wijzer 😉 nu wou ik nog graag weten welk type dit is ? en zijn er nog dempers los voor te verkrijgen?

en wat zal ongeveer de waarde van deze uitlaat zijn?

Martino
                    Moderator

Aangezien dit een wat ouder type is en niet altijd een naam aan uitlaten gegeven wordt. Zal deze uitlaat door verschillende mensen ook anders benoemd worden. Op de verpakking staat volgens mij alleen maar een typenummer en/of iets zoals Snake. Ikzelf duid hem aan als Cobra(achtig).

De prijs was rond de 60,- gulden destijds bij Luytink, maar zoals hij er nu bij jou bij staat zal je er niet veel voor kunnen vragen. Geen demper en behoorlijk 2ehands.

PS. De dempers zijn nog wel te verkrijgen, maar dan zal het een nieuw type moeten worden. De oude type dempers kom je nog maar zelden tegen.

MR tuning
                      Topic starter

Thanks mate! ik zoek er maar een dempertje bij denk ik en ga deze uitlaat weer oplappen just for fun… onder de verf/lak/roest zit nog een bikkelharde uitlaat!

dit topic mag dicht wat mij betreft!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.