Vespa-Ciao.NL
:: Wie heeft er hier nog een pre jaren 80 Ciao, Bravo, Boxer

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Wie heeft er hier nog een pre jaren 80 Ciao, Bravo, Boxer

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Ik zat het bericht in Bas23 zijn perso te lezen.
      En het deed mij wel wat dat eigenlijk nooit meer een VC oldtimertour hebben met een goede opkomst qua aantal rijders.
      9e4afa3b-76cf-49b0-b3ee-d278555dbbd7db3f2b42-26e2-42b4-8f3f-93565370048e607-20160501_122816

Wie hier op het forum heeft er nog een pre jaren 80 Ciao, Bravo en Boxer(dus de echte oudjes) en wil dit jaar meerijden met een oldtimertour.

Wil hem sowieso hier wel in Noord-Holland organiseren, maar zouden ook in de provincie Utrecht kunnen gaan rijden als meerdere daarvoor zijn.
      uytzws3bv4fxu2bncxjyc9cfuml3pbgf5yb8w3wl9ma819h5e3ve5rt4eolszvq2

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door Jelle.

Wim
      Bijdrager

Ja Jelle. Mijn probleem is, ik heb een
        Ciao R 1970 Verde foresta volgens mij. En een Boxer 1 rosso 1972.
        Beide geen kenteken en wachten op restauratie. Ik denk dat doe ik toch even.
        Klopt, maar dat denk ik ook bij mijn
        NSU Prima ’57 en Fiat 1100R ’68 en Demm Turismo Lusso ’59 en VeloFrejus ’50 en
        Honda S90 ’66 en GiorCub ’99. Haha. Pfff.
        Tijd te kort en ik wil alles. De twee laatste rijden, de Fiat ook. De velofrejus ook maar is nu gedemonteerd voor poetsen, onderhoud, blokrevisie etc. Bijna klaar. Zo ga ik het rijtje maar af. Ik reviseer op dit moment ook een Sachs 100cc 3-handbak blok van een motorcarriër1963.
        Hoe meer er af/klaar is en mee gereden wordt hoe meer onderhoud(=extra tijd) er nodig is.
        Ik ga maar lekker door zo, en wie weet ben ik er plots met de Ciao op een oldtimerrit.

Gr. Wim.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door Wim.
        Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Jelle
        Topic starter

En je weet het he, een ciao is zo rijdend…

Dus misschien ze we je dit jaar meerijden.

Jelle
          Topic starter

4c7lalpc6xrd2t82baecrwyrb3sx2fw8zo nog maar een paar sfeerverhogende plaatjesn4ee3664j0bvkqq6n5xehynlflegr9bapbgxh74h1zqgwdlznx4d8wajevdw561of0ioz2rlno8i3nex1uqpkgi5j18h6ikul4urzzydu0ukhwk01hr1r83pn3v7eal55zlavdieyy6xupixxdwvxi0k1nw48faxuaa1623wi4pp229flftvh7aiw5wkk77b

FonS
            Bijdrager

Ik heb er 3. Mijn zwager Goonie ook 3.
              We hebben ons voorgenomen om dit jaar een pre ’80 rit te organiseren door het Limburgse heuvelland, dus dat zal binnenkort op het forum voorbij komen.

De VC oldtimer tour heb ik gereden in 2010 geloof ik. Leuke rit. Alleen ver van huis en bij veel edities zag ik dat er naar mijn mening veel te veel “moderne” Ciao’s, Citta’s etc mee reden.

Als er dit jaar een échte oldtimer / pre ’80 tour georganiseerd wordt, denk ik wel dat Goonie en ik aanwezig zullen zijn. Ik heb de laatste jaren weinig tourtjes gereden en wil dat graag weer meer gaan doen.

zevenenergie
              Donateur

Wat zijn ze toch mooi he die oldtimers. Ik ken geen andere brommer die zo goed en mooi ontworpen is als de ciao. In mijn ogen klopt alles, het is tijds loze schoonheid.

De zonnige foto,s zijn trouwens ook erg mooi.
                De Ciao en warm weer gaan goed samen. Door het opwarmen van de aardbol zullen deze brommertje steeds hogere ogen gooien.
                Zoals een wijn en kaas die steeds lekkerder wordt naarmate de tijd verstrijkt.

Jelle
                Topic starter

Ben ik het volledig mee eens….

bram0vitz
                  Bijdrager

Zou graag mee rijden maar pre 80 val ik af met de super bravo denk ik..

beetje prutsen hier en daar
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

Jelle
                    Topic starter

Maar het lijkt mij leuk om eens op een mooie zonnige dag met allerlei 60ies en 70 ies Ciao’s, Bravo’s en Boxer’s samen te komen een leuk rondje te rijden en wat foto’s te schieten.

Wie willen er mee
                      Ik, Fons Goonie, Bas? We hebben hier op het forum toch wel meer mensen met rijdende 60ies, 70ies Vespa brommers?

Joor
                      Donateur

lijkt me leuk Jelle

Daan
                        Bijdrager

ik heb er ook eentje al 5 jaar

IMG_4828

FonS
                          Bijdrager

Ik ben trouwens samen met Ritze gedeeld eigenaar van een Boxer 1, dus die mag je ook meetellen.

ImFarza
                            Bijdrager

Ik rij ook wel mee met de Oldtimer Heuvellandrit.

PoliniCiao
                              Bijdrager

Ik heb 3 pre jaren 80 ciaos staan, 2 helemaal af (c7 1969 en c7 1974) en eentje waar ik nog aan moet beginnen (c9 1969). In het Limburgse heuvelland wil ik meerijden mits de datum past voor mij. In Utrecht is wat meer gedoe maar zou ook kunnen als het goed uit komt.

Piet30
                                Donateur

2015 was the last Oldtimer tour that I was riding with you. (orange Ciao in front in your pic from 23.08.2015 😉 )

I also would like to attend the next Oldtimer Tour, depending on when it it starts.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.