Vespa-Ciao.NL
:: wheelieking89 citta Project

Home Forums Perso’s Projecten wheelieking89 citta Project

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

wheelieking89
    Topic starter

egt bedankt voor je reactie edjuh en vind je de rest van mijn bestelling ook geslaagd ?:O

ik zal uitleggen waarom een hele kappen set omdat de oude kappenset te diepe krassen en dergelike inzaten

Edjuh
      Bijdrager

Euuuuh als jij er wat mee opschiet is het geslaagd he daar kan ik weinig zinnigs over zeggen:)

Maar goed een nieuwe kappenset etc. zal je citta wel een fris uiterlijk geven, en ja nieuwe spullen zijn altijd goed, als je ze goed gebruikt natuurlijk:thumb

hansieb
        Moderator

wheelieking89 :
          agjha ik heb tenminste een egte malossie die geen 400 euro kost wat ik egt ZIELIG vind waaarom zouw jje eens scooterpijp van 400 euro begrenzen

Mijn yasuni R pijp had ik ook nieuw gekocht, ik helemaal blij doos open enzo :

Eerste wat me opviel was een EU KEURMERK erin =) daarna zag ik nog een begrensingspijpje bij de uitlaatbocht. Ik zo mmmm…. das dus kut hele uitlaat heb ik geen drol aan naja scooter freaks er maar weer bij gepakt en jah hoor 😀 dremel + schroevendraaier dus dat heb ik nog ff eruit gesloopt.

Toen ik de pijp eronder had en al 85 ging sloopte ik de demperbegrenzing eruit ook een soort pijpje maar dat had totaal geen nut.

Ennuh wheelyking die malossi uitlaat maakt echt een appart geluidje 🙂 dat giert op top volgens mij.

wheelieking89
          Topic starter

=)ondertussen allen binnen en gekeken wat ik nog misde maare VANDAAG is het De dag dat ik ook mijn spuitkunsten weer opnieuw zal late loslaten

wat er minimaal parelmoer gespoten moet worden is !! :rules

frame
            voetkapjes
            “achterkap” frame ka

wheelieking89
            Topic starter

http://img61.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img61/3115/1155163837fqx.smil

kijk hoe Shúhn

dit zijn dus een paar onderdelen maar camera deed f*cked up :

alles is ook zowat gespoten

cittatuner
              Bijdrager

nu nog een paar goeie foto’s van onze paremoerlak maken in da filmpje zie je aleen groen:p

wheelieking89
                Topic starter

kijk project page van citta tuner daar is een foto van mij citta te vinden (|:|:|:|:|:|)

:rules:rules:rules:rules:rules:rules:rules:rules:rules:rules:rules:rules:rules:rules:rules

wheelieking89
                  Topic starter

het is dan eindelijk zow ver :rules

hij is voor 80 % af en rijd KKK snel 😛 met 55 poulie en de 63 cc w-poort 13-13 malossi filter

foto 1 PAARS 😛

nog X

groen :rules

nog X

zijkappen moeten er nog op maar ik heb niet van die klik boutjes :(:(:(

en en en ?

ik vind het persoon lijk wel geslaagd er komen meer foto’s maar dik moest effe int donker :P:P

JL
                    Bijdrager

THA BOMB:rules nu cittatuner en ik nog

cittatuner
                      Bijdrager

hij rijd op zen zachtst gezegt als de t*ves:bier een hele dikke boost bij de 30-40 km/u:)

edit**let aub niet op mijn fiets met fietstassen op de achtergrond:con ciita is bussy en scooter staat op t werk voor een grondige tunings beurt:) **

Edjuh
                        Bijdrager

Ziet er goed uit, alleen jammer van de malossi sticker en de noppenband achter.

wheelieking89
                          Topic starter

ik vind de sticker niet egt lelijk wat had er dan moeten staan GILERA ^^ die komen nog op op me tank met daaronder 2 witte vespa-ciao.nl stickkers ^^

en noppenband vind ik egt KK hard rijde (A)

owja ME DEMPER IS ERAF GEKNALD OP TOPSPEED !!!!!:|:|:|

cittatuner volgende x iet beter vast zetten :|:|:|:|

EDIT !!!!!!!!!!!!

en jha heb de demper met moeite trug gevonden en GEEN krassen iedereen maak wels foutje 😉

cittatuner
                            Bijdrager

:o:olol heb je je demper nog?

hansieb
                              Moderator

Mooie citta 🙂 ziet er goed uit , nu kickstart en vario er nog onder.

cittatuner
                                Bijdrager

hansie b wacht maar tot mijn citta klaar is:p zie mijn signature:lol

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.