Vespa-Ciao.NL
:: wheelieking89 citta Project

Home Forums Perso’s Projecten wheelieking89 citta Project

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

die cilinder is denk ik niet verkeerd, die fluituitlaatpoortjes helpen alleen bij lage toeren.
      Omdat er druk word opgebouwt als de zuiger omhoog is en hij gaat omlaag, gaat eerst alles door de ene uitlaatpoort.
      nu is er nog steeds wat over en word als t ware heel zwaar en door de 2 kleine uitlaatpoortjes geduwd, doordat worden de uitlaatgassen en van de normale poort nog sneller verwerkt.

tis een leuke cilinder

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

wheelieking89
      Topic starter

nouw KIjk me naam 😀 waarom denk je ^^

hansieb
        Moderator

Weet niet hoor met die 43 athena….

Het is geen polini denk dat die namelijk nog wel sneller is dan die athena…

AA-T
          Sleutelbeheerder

wheelieking89 :
            …maare dan hebb je weer AA-T die zijn twijfels heeft zonder het zeker te weten…

klinkt ook lekker vriendelijk..
            maar goed, had het dus van hans gehoord, iemand op t citta-forum hebt dat ding en vond m niet egt snel optrekken..

voor de rest zijn er eigenlijk gewoon geen ervaringen over die cilinder bekent.. dus als je het wil weten, koop m dan gewoon en deel je ervaring zou ik zeggen

erwinko
            Bijdrager

polini trekt harder, maar athena is sneller

Edjuh
              Bijdrager

Mensen, kijken jullie uberhaupt wel eens bij ‘onderdelen'(boven in het menu)?!

Ik vind het een beetje nergens naartoe gaan dit, maar ik ga er toch maar aan meedoen:

Koop niet bij 50cc.nl, is te duur, je kan zoals al gezegd is beter bij jmpb.nl terecht(of mopshop).

Wat betreft je ‘alu deps’ dromen kan ik kort wezen, droom lekker verder, had je mn eerste post niet gelezen? Of ken je iemand die hem heeft? Ik ken er welgeteld 2!

Over polini vs. athena, ‘ik heb gehoord'(heb je wat aan he;) maar is wel een betrouwbare bron) dat de athena meer potentie heeft. Dat de afwerking van de athena stukken slechter is is duidelijk, dus daar zou ik wel op letten mocht je hem kopen.

Met een standaard getuned carter kan je aardig in de buurt komen van ‘speedengine prestaties’, dus je kan inderdaad dat nemen en je centjes weer aan andere leuke dingen uitgeven.

wheelieking89
                Topic starter

ik heb er ook bijgezegd mijn excusen 😉 staat er onder en nej ik kom zeker geen ruzie maken AA-T

:pest 😛

@ edjuh ik had het een paar post’s later erover dan maar de gietijzeren deps 😛

maar het wordt de evo DR 70~65 cc

hoeveel is hij nouw egt ? er staat 70 ?:|

srry voor het verkeerd begrijpen tegen over jullie :bloos

wheelieking89
                  Topic starter

@ edjuh dit bedoel je ??

Athena/Simonini 70cc)
                    Aluminium cilinder met goede nicasyl wand. Heeft 2 fluiterpootertjes naast de normale ovale uitlaatpoort zitten. Dit zorgt voor meer koppel/power in het onder- en midden gebied. Echt snel is deze cilinder niet, maar toch zijn er redelijk hoge snelheden mee te halen als de rest van je setup ook snel is. Vanwege de 4 kleine boosterpoorten is het aan te raden om je carter erop aan te passen.

Edjuh
                    Bijdrager

43mm is 63cc als ik het goed heb, dus zeg maar 65cc.

Over ‘onderdelen’ , ja dat bedoel ik, het leek net alsof niemand daar vanaf wist.

Ps. je kan je berichten ook ‘editen’ he.

wheelieking89
                      Topic starter

:?edjuh ik edit zowvaak maar er “lijkt alsof” er niet naar gekeken wordt :bloos

November Rain
                        Bijdrager

wheelieking89 :
                          puuh ik geen je gelijk maar dan tog wat is nouw het verschil tusen ori en speed engine ??:D

aleen die poorten ? of wat maar ik wil eig het speed engine carter omdat als ik weel veel geld heb een alu DEPS wil :bloos

haha forget it … een alu deps daar kom jij nie aan… doe je beter een flinke alu cilinder kopen… ik ben beniweud hoe die pinasco 42mm alu het doet (A)

wheelieking89
                          Topic starter

UPDATE 1ste POst !

Fredzzz
                            Moderator

alu deps, die heeft onze monstercitta van beide forums 🙂

voel ik me lekker heilig, ik heb hem in me hand gehouden… (de alu deps cilinder dus, niet monster citta :P, dont get the wrong picture :P)

wheelieking89
                              Topic starter

als je hem oOOIIT weg Doe ik geef er 250 VOOR !!!

lijkt veel maar voor een alu deps heb ik alles over !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Owja kijk update aan het begin foto’s zijn er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU NU NU NU NU

nu moeten jullie dit egt in de gaten gaan houden er wordt veel gebeund 3 weken PROJECT !!!

hansieb
                                Moderator

Maybe ff wat fotos? en koop die deps nieuw 🙂 200 euro op polini.ch.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.