Vespa-Ciao.NL
:: WhatsApp groep

Home Forums Algemeen Nieuws WhatsApp groep

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciao S
    Topic starter

Hallo,
      Ik kan moeilijk/slecht inloggen op de vc site, nu is me dit gelukkig gelukt. Dus ik vroeg me af of iemand mij in een watsapp groep kan gooien? Dat zou erg fijn zijn! Hierbij mijn nummer: 0654393481.
      Alvast bedankt!
      Gr Ciao S

Ps sorry als deze topic in de verkeerde republiek staat ik had namelijk geen idee in welke hij moest…

Fredzzz
      Moderator

Ik heb je zojuist even een bericht gestuurd met mijn nummer. Als je problemen hebt met inloggen, kan je mij contacteren en dan kunnen uitzoeken hoe dit komt.

ciao S
        Topic starter

Ik heb al contact met wilk van het forum over het inloggen. Maar alsnog bedankt. Mijn vraag was of iemand mij in een watsapp groep kan gooien?
          Alvast bedankt.
          Graag Ciao S

Helly
          Bijdrager

Toen ik de vorige keer inlogde via de computer pakte de site hem ook niet. False imput ofzoiets?

Via mobiel lukt het wel gewoon;)

Vespaatje
            Donateur

Waarom wil je in een Whatsappgroep ?
              Met wie zou je in die Whatsappgroep willen zitten ?

Mvg
              Jeroen

ciao S
              Topic starter

Omdat ik soms best nog wel wat vragen heb haha. En met wie maakt mij echt niks uit XD

Martino
                Moderator

Van heel veel vragen zijn de antwoorden hier op het forum al te vinden en wanneer de inlogproblemen zijn opgelost zal je ook zelf specifiekere vragen kunnen stellen. Ik heb er alle vertrouwen in dat een van de moderatoren je inlogproblemen kunnen oplossen.

ciao S
                  Topic starter

Nou ik heb het heel vaak specifiek uitgelegd aan wilk (jos) hij heeft van alles geprobeerd maar het lukt nog steets niet goed. Voor dit bericht te typen heb ik 7 keer moeten inloggen… maar dat geeft niet zolang er iemand is aan wie ik vragen kan stellen 😉

Wilk1985
                    Moderator

Precies, ik heb het wachtwoord en meerdere dingen veranderd maar ik ben toch bang dat het aan je browser ligt Bob en niet aan het forum.

Een Whatsappgroep hoef je niet blij van te worden hoor, vooral een hoop onzinnig gezwets vind je daar. De tijd die je daar verspilt kan je beter gebruiken om aan je brommer te sleutelen daar leer je een stuk mee van.

ciao S
                      Topic starter

Joh je hebt nog gelijk ook het lag aan google…. op internet Explorer werkt hij super-_- topic kan dicht. Bedankt iedereen!!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.