Vespa-Ciao.NL
:: wetgeving

Home Forums Techniek Framedelen wetgeving

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tamponini
    Topic starter

gedag , ik zou graag weten of er een wetgeving is die bepaalt wat je mag of niet mag veranderen aan je brommer
      bv : je trappers eraf halen of zo van die dingetjes
      (mn pa denkt dat dit niet mag dus zolang ik het niet zeker weet , gaan ze er niet af)

als dit verschillend in tussen belgie en nederland , wil je dat dan ook zeggen want anders ben ik er wel niet veel mee natuurlijk.
      ik hoop dat iemand me kan helpen zo’n wetgeving te vinden
      of gewoon alle hulp is welkom
      mn vespa ciao is wat saai zo standaard

alvast reuzebedankt!

Edjuh
      Bijdrager

Kijk, het liefst zien de overheden dat alles hetzelfde blijft als dat het de fabriek uit rolt.

Opvoeren is illegaal dat snap je natuurlijk(helemaal als je in belgie woont!!!!!).

Maar in principe kun je vrij veel doen, zolang het maar een goed bestuurbare brommer blijft zonder mankementen.

Trappers zijn niet verplicht, hoeveel brommers zie je nog met trappers? Goeie stepjes zijn wel verplicht dus die moet je wel meteen er op zetten als je de trappers demonteerd.

Ciaofrank
        Bijdrager

dr is zoveel “verplicht” in de praktijk is het zo dat, als je maar geen hele rare uitstekende delen hebt, en licht hebt in het donker, zullen ze je niet zo snel lastigvallen

Ties
          Bijdrager

juist….

pff over je naam…tis net geen tampon, maar ook geen simo:P wat moet ik me derbij voorstelle hahah

tamponini
            Topic starter

je moest eens weten waarvan die komt…
              hehe:satisfied

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.