:: Welke velgen zijn mooi?
-
Hallo!
Ik heb wat keuzen stress. Welke velgen zouden mooi staan onder mijn ciao? Als band wou ik voor iets met een diep profiel gaan. Kleur maakt niet zo veel uit. Ik doe ze toch zandstralen en dan laat ik ze poedercoaten.

Bij de foto uiteraard nog even een tomos spatbord bijdenken, die komt erop zodra het wat warmer is. Dan kan ik hem spuiten.
Alvast bedankt!
Mvg Robin
BrianBijdrager
Ik zou voor 10 of 14 spakers gaan of 5 spakers alles behalve de standaard 4 spakers staan mooi vind ik. Haha
Die 10 spaaks lijken mij ook wel erg mooi, dan zou ik ze zwart poedercoaten. Dan ga ik eens kijken voor 10 spaaks velgjes. Dankjewel!
Mvg Robin
Zoiets….. bij een goed bod mogen ze zo van eigenaar verwisselen. PB bij interesse
zou er citta velgen onder gooien 😛
Hahaha die worden wat klein he😄 Ik denk dat ik er 5 spakers onder ga doen, nog een kleurtje bepalen en dan nieuwe bandjes. Denk wel dat dat heel mooi zou moeten staan…
Volgens mij is dit geen advertentietopic en is jou vraag toch een kwestie van smaak? Ik zal jou persoonlijke overtuiging toepassen bij de keuze van velgen. Het is immers jou brommer en jij gebruikt deze. Of bouw je deze op voor de verkoop, dan kan je gaan kijken naar velgen welke populair zijn natuurlijk.
Het is inderdaad een kwestie van smaak. Maar ik vraag gewoon om ideetjes. Het is geen brommer voor de verkoop. Ik heb het topic inderdaad op de foute plek gezet.
Mvg Robin
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.