Vespa-Ciao.NL
:: welke uitlaten hebben 23.5 mm

Home Forums Techniek Problemen oplossen welke uitlaten hebben 23.5 mm

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sjoerd
    Topic starter

Ik heb ff vraagje, welke uitlaten hebben een 23.5 mm opening.
      Want ik heb een ciao nieuw model maar wil er een nieuwe uitlaat opzetten maar weet niet welke wel en niet passen.

gr.

keltow
      Bijdrager

Uitlaten op JMPB.nl:
        23.5mm tecno reverse
        origineel model 23.5 mm

Helaas niet veel keus.
        Mischien dat je de opening van een 22mm kan afzagen en een 23.5mm erop kan lassen.

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

Steev
        Bijdrager

Dat probleem heb ik dus ook, er zijn wel leo krul’s met 23,5mm maar die zie je zelden.
          Weet iemand of de leovinci sp ook met 23,5mm flens is?

Mike
          Bijdrager

nee die zijn er niet..

als dit soort dingen je echt dwars zitten en je een beetje handig bent koop je toch lekker een 50cctje met een 22mm poost
            iedereen heeft er wel een of meerdere liggen

anders vraag je hulp van het forum uit

Mike

Chefkee
            Bijdrager

uhhmm dit probleem heb ik ook maar dan heb je nog een probleem
              de gewoon cilinders passen niet op de carters waar je nu dan een cilinder op hebt met 23.5mm uitlaat poort
              scheelt 30 honderds mm en pas dus ook niet je zou dan je carter beetje ui kunnen frezen of je cilinder een klein randje afhalen
              maar of dat ook echt lukt weet ik niet want ja het is maar een kleine afwijking

Peter.S
              Bijdrager

gewoon zoals hierboven al is gezegt: aansluiting van je nieuwe uitlaat 23.5mm maken.
                dan hoef je niks in je blok te vijlen ofzo. je moet wel kunnen lassen(of iemand kennen)

green_white
                Bijdrager

op brommeronderdelenshop staat een malossi too bad 23,5mm voor 65 euro

Sjoerd
                  Topic starter

Hoe zijn de prestaties van een TOO BAD ? En is hij geschikt voor 50 cc cilinders?

Maxie
                    Bijdrager

Is het zo dat een snorblok standaard 23,5mm is en een brommerblok 22mm?
                      Of heeft dat te maken met of je een ciao mix hebt of een ander type?

misterd11
                      Bijdrager

ik heb op me ciao mix een 23,5mm aansluiting, gewoon uitlaatje inkepen maken met een slijptol, en dan beetje op wijden dan kan je hem er zo opklemmen met een klemmetje, echt easy

Leovince
                        Bijdrager

Wat doen jullie toch moeilijk? Uitlaten bewerken? Pak een dremel met zo’n rond schuurschijfje:

En Ga zo rond over je uitlaatpoort, totdat hij 22mm word. Veel makkelijker voor als je een begrensd carter hebt die geen andere cilinders toelaat.

Jamai
                          Bijdrager

ik heb een top one. hiervan de uitlaatmond er af geslepen en een 23.5mm uitlaatflens opgelast.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.