:: Welke uitlaat voor vario + 80cc polini?
-
JavadDonateur
Daffy#46 :
Heel veel kabaal moet ik eigenlijk niet hebben.
Dan hebben de mannen in blauwe pakjes me zo te pakke 😐
Mja nog meer adviezen?
Ik heb een heel goed advies.
Maak een begrenzer, carb begrenzer of elec. maakt niet uit, allebei even makkelijk en effectief.
Zodoende kun je elk uitlaatje testen en rijden wat je wilt.
Ik heb ook met mijn Ninja en vario open en bloot op de roller gestaan, niks aan de hand want ik ging lekker 25.
(wel zorgen dat je dan een bel hebt want er wordt graag een boete gegeven om het een of ander)

Daffy#46
Ik weet niet, de Proma geeft mij geen goed gevoel, ik denk dat hij niet presteerd wat ik wil..
De ninja, of Calibrata vind ik wel leuke pijpjes.
Welke van de twee Advizeren jullie?
FonSBijdrager
Ik weet dat VespaAvanti een Proma CC onder zijn Evo Engine heeft, en hij is daar erg tevreden mee. Ik had natuurlijk een Simonini Racing eronder, dat vond ik ook prima rijden.
Als je een keer zin hebt in een toertje kun je m’n Ninja komen testen :lol Maar ik verwacht niet dat die beter rijdt dan de Simo Racing… Persoonlijk zou ik toch voor de Proma gaan, voor die prijs valt het altijd te proberen.
Gewoon een 2e hands proma cctje scoren. De combo van avanti met 46mm op evo met proma circuit ging perfectos!
Tevens presteert de proma circuit op de meeste uitlatentestjes als 1 van de besten.
Wil je veel geld uitgeven en nog wat harder trekken in het middengebied, koop dan een Simonini calibrata.
De ninja is nog nooit echt uitvoerig getest op een uitlatentest.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.