Vespa-Ciao.NL
:: Welke uitlaat voor mijn setup

Home Forums Techniek Opvoeren Welke uitlaat voor mijn setup

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Reint-Jan
    Topic starter

Ik ben opzoek naar een uitlaat die meer trekkracht geeft. Ik zat zelf te denken aan een Simonini Proline uitlaat of een Tecno Circuit. Als iemand een andere uitlaat aan raad hoor ik dat graag.

Setup:

50cc (uitlaat standaard diameter)
      Zuiger 38,2
      80 poelie
      12/12 caberateur
      50 sproeier
      Brom carter (inlaat standaard diameter)
      Brom krukas

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door Martino.

RAV77
      Bijdrager

Tecno Circuit heb ik zelf maar kort onder gehad kan er geen duidelijkbeeld van geven , maar wil wel even aangeven dat je op het volgende moet letten voordat je hem uit de plastic verpakking haalt.
        waar de klem zit om hem op je uitlaatpoort te zetten , kan het zijn dat de sleuf die erin zit te ver is uitgezaagd , wat er voor zorgt dat je hem niet 100% afgesloten krijgt , dus een hoop extra herrie. meet de lengte van die sleuf eerst op en de lengte van je uitlaatpoort om er achter te komen of die wel afsluit , want zolang het plastic er nog omheen zit en niet geopend hebt , heb je garantie en kan je hem nog terug sturen .
        naast de Tecno Circuit , heeft de Proma Circuit het zelfde probleem althans de citta versies van deze 2.

misschien sluiten de ciao versies wel beter af.

Reint-Jan
        Topic starter

Bedankt voor u reactie, ik zal er rekening mee houden en weet jij ook of de presentatie van deze uitlaten het geld waard zijn?

RAV77
          Bijdrager

voor het even dat ik ze de Tecno Circuit en de Proma Circuit heb geprobeert , leek het op de de Proma Circuit wel wat feller te zijn .
            hoe het met top enzo zit weet ik niet , want ik was vooral op zoek naar een wat rustiger geluid en niet teveel aandacht wilde trekken ivm de omgeving waar ik rij.

Simonini Proline weet ik zie zo niet hoe deze is.

het kan goed zijn als je alleen op het type uitlaat even zoekt hier rechts boven , dat je mogelijk ook de antwoorden terug kan vinden in oudere posts , misschien dat dit je ook al kan helpen .

denk dat iemand anders je daar beter mee kan helpen om een duidelijk verschil kenbaar te maken tussen deze types .

Martino
            Moderator

Deze vraag heeft niet zozeer met de “website” zelf te maken kan beter bij “opvoeren” geplaatst worden.

Sneller optrekken, kom je al snel bij een Citypower of Giannelli Original Power uit. Wil je een expansie zal een Polini Top One of een van de Leovinci uitlaten geschikt zijn. De andere expansie uitlaten waar hierboven over wordt gesproken zijn meer voor de hogere toeren en snelheid minder qua optrekken.

Reint-Jan
              Topic starter

Bedankt voor jullie reactie.
                Ik zoek een uitlaat die veel trekkracht geeft en die mijn brommer in het begin best wel veel toeren kan geven. Ik heb nu de jamarcol expansie uitlaat erop. Deze uitlaat verzorgt ervoor dat ik in het begin te weinig toeren maak, waardoor hij niet goed stationair wil lopen. Daarom dacht ik dat een tecno Circuit er wel geschikt voor was. Als iemand weet welke uitlaat het beste is, hoor ik het graag.

Martino
                Moderator

Zie dus mijn reactie hierboven al deze utlaten trekken goed op. Je kan ook nog zogenaamde trekveren welke wat strakker zijn monteren. Goedkope oplossing en zal je wat meer trekkracht geven.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.