Vespa-Ciao.NL
:: Welke uitlaat met 80cc

Home Forums Techniek Motorisch Welke uitlaat met 80cc

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

coda
    Topic starter

Ik heb net een Citta bijgekocht en heb daarvoor nog een speedengine , 46mm polini en 13/13 voor klaar liggen.
      Ik wil een origineel ogende uitlaat gebruiken, is niet erg als hij dan wat langzamer is.

Maar nu komt het probleem, kan deze set-up z’n druk dan nog wel kwijt en gaat hij niet viertakten op hogere toeren?
      Heeft iemand ervaring met zo’n set up en een dergelijke uitlaat?

Heb wel eens zoiets op mijn ciao gezet, maar die reed voor geen meter meer.
      Ik weet echter niet meer welke pijp dat precies was, geen originele met hele dunne bocht in ieder geval.

Zou zonde zijn als ik zo’n pijpje aanschaf maar hij er dan niet goed mee rijdt.

KdeH
      Bijdrager

Gianelli

http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/gilera-citta-uitlaten/uitlaat-giannelli-vespa-ciao-std-model.html

Dit wil wel goed lopen met poelie 80 ongeveer maar beter koop je een snellere uitlaat of je zet er een DR cilinder er onder

Crullie
        Donateur

Leovincie Sp “sigaar” of de Proma City Power met volronde(niet samen geknepen)voorbocht kunnen een 80cc wel redelijk hebben. De proma lijkt het meest origineel en is ook stiller dan de Leo,.

TICKLING BARN

beun_ciao
          Bijdrager

Gewoon een ninja ofzo, dan schiet het teminste wat op:D

freddy k
            Bijdrager

Homoet valt niet zo fel op,
              Geluid valt nog goed mee.
              Weet wel niet of hij een 80cc houd

coda
              Topic starter

Zat net even te kijken bij jmpb op zoek naar een Proma citypower, maar ik zie de naam proma er niet bij staan.
                Er heten er meer “citypower”

Is dit de proma of lijkt hij er op:

http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/gilera-citta-uitlaten/uitlaat-citypower-citta-23-5mm-zwart.html

Of is deze beter ( pijp is niet geknepen zo te zien )

http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/gilera-citta-uitlaten/uitlaat-dik-model-citta-23-5mm.html

Martino
                Moderator

De “echte Proma Citypower” ga je niet meer nieuw in de winkels vinden. Deze wordt al tijden niet meer gemaakt. Je zal het dus met een soortgelijke uitlaat van een ander merkje moeten doen. Ik zal in jou geval voor een Si versie van de Giannelli Original power gaan. Deze doen het bewezen goed op een dikkere setup. Hebben een 22mm aansluiting en zijn bij de bocht niet ingeknepen.

freddy k
                  Bijdrager

De gianelli heeft ook wel een leuk geluidje.
                    Is ook een dikkere bocht dan de sito.

coda
                    Topic starter

Hoe stiller hoe beter eigenlijk

freddy k
                      Bijdrager

Wilk1985
                        Moderator

freddy k :

Dit is geen fire maar een Giannelli Original power. Wel de beste keus denk ik voor jou, de Sito is ook erg stil maar loopt voor zover ik weet niet echt lekker in combinatie met de wat grotere cilinders.

freddy k
                          Bijdrager

Wilk1985 :

freddy k :

Dit is geen fire maar een Giannelli Original power. Wel de beste keus denk ik voor jou, de Sito is ook erg stil maar loopt voor zover ik weet niet echt lekker in combinatie met de wat grotere cilinders.

De fire is idd een andere uitlaat (krul)
                            Maar dit heeft ongeveer een idee van het geluid het klinkt redelijk hard maar niet overdreven.
                            Klinkt wat als een originele scooter.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.